Can Outlander 570 Dps -2019
#21
Posted 23 January 2019 - 11:08 AM
#22
Posted 23 January 2019 - 11:44 PM
ai dreptate. mersi de sfat!
#23
Posted 29 January 2019 - 04:25 PM
salut lume,
Am masurat presiunea in roti si spre surprinderea mea este exact 0,5. pare cam dubios ca sunt tari rotile.dar.. poate o fi bine.
sper sa se face putina caldura sa-i dau drumul la ture ca abia am facut 6 ore si 80 de km cu el.
Am incercat sa comand un aparatoare namol radiator, dar nu se mai fabrica pentru modelul 2019, asa a transmis BRP ul. Se poate face doar custom.
sa aveti o zi faina!
#24
Posted 29 January 2019 - 04:52 PM
#25
Posted 29 January 2019 - 08:34 PM
705004557 - 1 buc - costa 14 euro fara tva
705004558 - 1 buc - costa 14 euro fara tva
Utilajele par identice din 2015 încoace.
Iti mai trebuie si un set de 10 bulbi de plastic 293150089 – 1 euro plus tva bucata.
Spor!
#26
Posted 29 January 2019 - 08:54 PM
705010714 RH Inner Fender
705012338 LH Inner Fender
Catalogul este aici : http://epc.brp.com
În teorie euronautica iti aduce tot ce-ți doreste sufletului:)
#27
Posted 30 January 2019 - 10:39 AM
În teorie euronautica iti aduce tot ce-ți doreste sufletul
si cat duce /poate si buzunaru'
Edited by apriliacluj, 30 January 2019 - 10:40 AM.
#28
Posted 03 February 2019 - 12:54 AM
multumesc pt ajutor baietii!!
astazi mi-a sosit cartea si un pre-filtru CVT. L am instalat in 3 minute. Sper sa fie bun de ceva.
zilele viitoare ma voi duce la primarie pentru inmatriculare.
Astazi am facut vreo 40 de km si am ajuns la 120 km si vreo 9 ore.
dealer ul mi a spus cand voi ajunge pe la 50 de ore sau 1000 de km sa i fac o vizita.
l-am cam forjat putin in low si 4x4 pe niste urcari cu namol dar se pare ca are viata in el pentru inca 10 ani:)
cand urmeaza partea cu spalatul ma apuca capul:)
am si eu o intrebare: voi ce sampon fara produsi petrolieri folositi? bine, nu incerc sa fiu ridicol, dar am inteles ca se duce din luciul plasticului daca folosesti toate sampoanele
de pe piata.
cius!
#29
Posted 03 February 2019 - 10:22 AM
Nu-ti bate capul cu samponul sau spuma lichida, PEHD din care sunt facute carenele, e un material extrem de rezistent la acizi si substante chimice; soarele va afecta mai tare polietilena decat orice sampon existent. Eu cand vin din padure, sunt refuzat de multe la spalatorii, noroc ca acum au aparut astea self.
Edited by danutlupu, 03 February 2019 - 10:24 AM.
#30
Posted 03 February 2019 - 01:52 PM
Perfect de acord cu toate postarile lui
# danutlupu, in special cu ultimul.
Detin spalatorie auto si confirm ca toate solutiile active pe baza de soda caustica si tot felu de acizi au ph neutru.
Deci eu personal recomand macar un jet de apa dupa fiecare iesire si asa vei proteja in special cauciucurile si metalul vopsit.
Cel mai mare dusman este expunerea in soare: plasticul isi pierde din proprietati elastice, cauciucurile fac microfisuri, si pana si farurile ingalbenesc.
Da i cu orice, noroiul nu trebe sa stea pe el!
Edited by CHRYS, 03 February 2019 - 05:32 PM.
corecturi
#31
Posted 13 February 2019 - 01:09 PM
salut,
Aveti idee cate punte de gresare sunt la can am outlander 570 2018? am gasit doar 8 pana acum.
2 in fata, 2 la mijloc si 4 in spate. Mai sunt si altele?
#32
Posted 13 February 2019 - 05:26 PM
Salut,
Parca sunt 16 puncte de gresare:
- 8 in spate, includ si cele 2 de la cardan
- 8 in fata.- daca te uiti unde sunt prinse bratele le gasesti pe toate.
La cardan, partea din spate se greseaza prin partea stanga a atv-ului.
Cand esti langa atv, daca nu le gasesti poti sa ma suni si iti explic unde sunt.
Spor!
#33
Posted 19 February 2019 - 06:36 PM
Salut,
Mersi pentru sfat AlX.Le-am gasit pe toate. Am iesit vreo 4-5 zile la rand si am ajuns la 250 km si 16 ore. Se presupune ca rodajul este incheiat?
pot folosi cheia "performance"?
#34
Posted 19 February 2019 - 08:44 PM
#35
Posted 22 February 2019 - 06:38 PM
salut,
O intrebare:
Aveti idee de ce in carte scrie ca motorul este de 640 si pe plastic scrie 570?
Pana la urma care este?
#36
Posted 22 February 2019 - 07:55 PM
#37
Posted 22 February 2019 - 09:18 PM
Nu esti singurul care are trecut in carte capacitate mai mare.
Daca-i intrebi o sa faca pe prostii pana renunti.
Edited by alxcristea, 22 February 2019 - 09:20 PM.
#38
Posted 22 February 2019 - 11:10 PM
#39
Posted 25 February 2019 - 07:40 AM
Sunt mai multe atv-uri de 570 pe care le-au omologat ca si 650.
asta ca si bembeurile, dupa prima cifra care indica seria, restul de 23, 25, 28, 35, 40, 50 nu inseamna neaparat ca au 2300, 2500, 2800, 3500, 4000, 5000cmc
sau ca si cu 16d respectiv, 18d, cam si alea au 2000 cmc, doar CP difera
Edited by apriliacluj, 25 February 2019 - 07:40 AM.
#40
Posted 09 March 2019 - 03:38 PM