Buna ziua,
Am creat acest topic pentru a ajuta pe cei care se afla intr-o situatie similara cu a mea.Am un atv Kawasaki KLF 300 4x4 (i se mai zice si BAYOU).Dintr-o data a inceput atv-ul sa dea rateuri,erau momente cand dispareau,apoi iarasi reapareau simptomele in mers,de pornit pornea perfect,nici la relantiu nu se observa nimic,insa la acceleratia atv-ului pana la jumate incepea sa dea rateuri,atat in carburator cat si in toba de esapament.Prima oara am curatat carburatorul foarte bine.Am verificat bobina si a releul de incarcare si dupa multe cautari pe internet,am ajuns la concluzia ca ar putea fi de vina CDI-ul(care costa la acest model aproximativ 400 euro).Am taiat atent cutia CDI-ului dupa care am indepartat siliconul de pe placa aceea verde,la aceasta operatiune am folosit un flex si un cutit micut cu lama subtire.Dupa care m-am uitat atent la lipituri dintre care 5 erau fisurati/crapati,pe care le-am relipit,dupa care l-am izolat bine intr-o cutie de plastic si l-am montat la loc.De atunci nu am mai avut aceasta problema.Merita incercat repararea CDI-ului inainte de a cumpara una noua,pentru ca nu aveti ce pierde!(Daca chiar este problema de la CDI)Va atasez un link in care puteti vedea intreaga procedura:https://www.youtube....h?v=vPrqOLnmW2Y
Sper ca v-am fost de ajutor.
Edited by Ionut20, 20 March 2019 - 05:33 PM.