Ei nu este chiar asa, lucrez in curte diverse acum sunt la rafturi in magazie profile 20x40x2 si cornier 25x25x3 ma omor dupa sudura (..vin bere vodka etc etc )
Cf Moto 500A Dan Dan
#41
Posted 27 May 2019 - 12:59 AM
#42
Posted 02 June 2019 - 10:21 PM
M am apucat sa schimb uleiul in grupuri, fata, spate. Am gasit Mobil 80w90 la dedeman. Problema este ca am gasit doua tipuri de ulei in grupurile fara, spate. In spare am gasit unul usor verzui.. iar in fata unul roscat. Intrebari cu raspuns ?
In alta ordine de ideei...foarte greu de schimbat ulei in grup fata. Am demontat suport conducte frana. Altfel putin probabil sa reusesti schimb ulei in grup.
#43
Posted 08 June 2019 - 11:27 AM
Pe fata, ca si pe spate, busoanele de golire sunt in partea de jos.
Cele de umplere, pe fata se afla in dreapta atv-ului iar pe spate, pe stanga.
Intr-adevar, pe fata se pune mai greu putin, dar cu un bidon cu furtun in capac, se rezolva instant. Sau pui cu o seringa mai mare, fara sa trebuiasca sa demontezi ceva.
#44
Posted 10 June 2019 - 03:35 PM
Nou a fost, altfel nu era mirarea app am pus si la o motosapa 80W90 in transmisie o fii bine ?
#45
Posted 10 June 2019 - 04:24 PM
da, este acelasi principiu de functionare ca la grupurile atv-ului.
#46
Posted 10 June 2019 - 09:06 PM
Merci de informare, mai am o motocositoare MTD care are un ulei in grup foarte gros si foarte curat. Nu l am schimbat ca practic are 30 ore de functionare. E drept are cam 4 ani.
#47
Posted 10 June 2019 - 09:12 PM
#48
Posted 12 June 2019 - 10:15 AM
si cum a stat milioane de ani in pamant, si nu s-a stricat ca si parizerul, mai poate sa ramana cativa ani si in motoare
#49
Posted 12 June 2019 - 11:33 AM
Citind pe aici mi-am echipat atv cu kit vulcanizare, compresor, chei, surubelnita aia a lui. Ce tare am fost pana acum fara compresor la mine pe campiile patriei
#50
Posted 13 June 2019 - 03:57 PM
apoi da, sa fie si sa nu trebuiasca
.... decat sa ramai in varful muntelui in cwuru' gol....
#51
Posted 14 June 2019 - 02:50 AM
- sigurante
- incarcator de telefon
- sufe sau chinga de 6m
- coliere de metal si plastic
- liță
- cheia pentru bujie
- cheia pentru roti
- set de surubelnite
#52
Posted 14 June 2019 - 11:34 AM
si visinata sau palinca, si oarece beri!
...iar in sezonul rece, un termos cu vin fiert!
diiiiiii!
PS. si o plosca de combustibil si pentru atelaj, sa fie acolo pentru orice eventualitate....
#53
Posted 14 June 2019 - 02:51 PM
merci de informatii togmai am vopsit capacul de la transmisie
Attached Files
#54
Posted 14 June 2019 - 10:42 PM
Am suflat variatorul si a iesit foarte mult praf, este normal ? Cureaua are 35mm cu 15mm.
PS: bine ca nu am gasit ulei Nu am silicon de baie decat rosu, maine trebuie sa cumpar unul negru si sa montez capacul bine de tot
Edited by Dan_71, 14 June 2019 - 10:47 PM.
#55
Posted 15 June 2019 - 09:44 AM
Dimensiunile curelei nu mai stiu care trebuie sa sfie, dar se masoara doar latimea ei. Vezi in manual, ca scrie.
Sa masori cu sublerul.
#56
Posted 15 June 2019 - 09:49 AM
pai pe unde intra apa la curea ? ...daca intra pe la capac orcum ii pun silicon de baie.
Edited by Dan_71, 15 June 2019 - 09:54 AM.
#57
Posted 15 June 2019 - 09:21 PM
"Este normal. De regula, praful se spala in mod natural cand mai scufunzi atv-ul in apa. "
Vezi ca poate chiar crede omul.
Parctic cel mai ushor se sufla cu aer, periodic, daca vrei sa nu te trezesti cu crocodilul in variator, mai precis blocarea rolelor sau sliderelor.
Blocarea mai putin probabil, dar incetinirea alunecarii in canale pentru ca sunt imbicsite.
Uzura maxima este pina la 32 mm daca imi amintesc bine, dupa care teoretic se schimba cureaua.
In timp ai sa sesizezi ca nu mai are acelasi demaraj, sau pe urcare simti lipsa de putere.
E foarte posibil ca in acel moment cureaua sa fie putin "lungita" desi la masuratoare este in parametri.
#58
Posted 16 June 2019 - 12:49 PM
Cred ca am montat furtunul la benzina gresit..cum merg prin hopuri raman fara benzina... trebuie montat pe sub tubulatura de aer ?
#59
Posted 18 June 2019 - 07:57 AM
Noi cand ne mai bagam la ape adanci mai intra apa pe tubulatura de ventilatie si se mai spala. Evident ca nu trebuie sa faci asta, doar ca mai avem momente cand ne balacim si se mai intampla sa aflam ca fundul baltilor este mult mai jos decat estimasem.
Cu furtunul de benzina nu te pot ajuta. Habar nu am. Totusi, ce treaba ai avut cu el?
#60
Posted 18 June 2019 - 09:37 AM
Am scos rezervorul de benzina, l-am curatat. Am bagat furtunul pe sub tubulatora de aer si este bine...si app se invart rotile la atv si pe uscat doar il sterg de praf