Buna seara din nou colegi ...
Azi o alta lucrare din ciclul revizii si verificari la old Polaris
De cand a venit frigul am inceput sa am probleme cu mersul la relanti , variatii de turatie si caderi sub 1000 de ture per minut . Relantiul " sanatos " la Polaris Sportsman 500 este 1250-1300 ture .
Asadar am inceput investigatiile : Valva IAC (idle air control) este prima raspunzatoare de mersul motorului la relanti si in diferite regimuri de sarcina .La mine am observat de cand am luat ATV ca era foarte galagioasa.
Ea isi variaza cursa in permanenta si la punere contact si la luarea contactului.
Valva I.A.C este situata pe corpul clapetei de acceleratie si este comandata de catre E.C.U in fuctie de semnalele primite de la cei trei senzori de pe motor. (MAP,Stemp,si C.T).
Asadar am desfacut valva de pe clapeta incepand prin a inspectiona cavitatea si curatirea ei in prima faza .