www.motozone.ro dealer&service Polaris pe Constanta!
Probleme Cu Tractiunea 4x4
#21
Posted 16 September 2008 - 07:00 AM
www.motozone.ro dealer&service Polaris pe Constanta!
#22
Posted 16 September 2008 - 05:27 PM
#23
Posted 16 September 2008 - 07:10 PM
Cauza poti sa o cauti si singur dar trebuie sa o iei pe rand ...
Verifica intai daca ii da comanda pentru cuplare.
Senzorul care iti indica cuplarea.
Motorul care cupleaza grupul.
Am cautat pe net un manual de service dar nu am gasit decat cu bani ... daca ai noroc sa gasesti tu unu free foarte bine .... daca nu ... gasesti cu 5-10$.
Edited by oakyz, 16 September 2008 - 07:12 PM.
#24
Posted 23 October 2008 - 02:20 PM
#25
Posted 23 October 2008 - 10:21 PM
#26
Posted 23 October 2008 - 11:51 PM
Si daca totusi nu vrei si nu vrei sa te duci la un service .... ia 1 cric ... ridica atv-ul de spate ... cupleaza 4x4 si vezi ce dracu se invarte .... daca si asa se invart planetarele si nu se misca dupa loc atunci sunt canelurile ... daca nu ... citeste ce am scris mai sus .... simplu
Planetarele se invart in mers , aia nu inseamna ca ai 4x4 cuplat.
Incearca ce ti`am zis si anunta-ne cum a fost.
Edited by oakyz, 23 October 2008 - 11:54 PM.
#27
Posted 24 October 2008 - 09:26 AM
Edited by roger, 24 October 2008 - 09:30 AM.
#28
Posted 24 October 2008 - 03:05 PM
#29
Posted 24 October 2008 - 05:45 PM
Edited by roger, 24 October 2008 - 05:45 PM.
#30
Posted 24 October 2008 - 10:59 PM
SUSPENDA ATV-UL DE TOT ! SI VEZI CE SE MISCA CAND NU MAI ARE ADERENTA PE SPATE :
1. ORI O SE INVART SI PLANETARELE PE FATA DAR NU ANTRENEAZA ROTILE
2. ORI NU CUPLEAZA NIMIC SI "4X4 ON DEMAND" E FIX CUCU CAZ IN CARE TREBUIE SA VERIFICI CE DRACU NU II DA COMANDA DE CUPLARE
e ultimul post care il fac aici pt ca vad ca nu ne intelegem .....
#31
Posted 25 October 2008 - 08:01 PM
l-am suspendat de tot si tot nu merge asa ca astept pareri si sfaturi. personal cred ca ar fi de la partea electrica ptr ca fiind suspendat cu rotile fata date jos se invarte fata dar daca o opresti cu mana numai porneste decat daca opresc si pornesc din nou in viteza.ce mama naibi sa fie?
#32
Posted 11 November 2008 - 09:20 AM
#33
Posted 11 November 2008 - 09:34 AM
Uite @Shory ce zice baiatul asta aici...
Ar fi bine de lamurit problema ca e pacat sa ramana in suspensie asa...
#34
Posted 11 November 2008 - 01:55 PM
#35
Posted 08 December 2008 - 12:06 AM
tot sistemul de trecere pe 4*4 este o clapa care prinde pe cardan,si se intampla ca aceasta clapa sare de fiecare data cand morotru este turat
Recomand ca turarea motorului si apoi apasarea butonui
#36
Posted 08 December 2008 - 11:56 AM
Poti sa il turezi tu pana ii sar pistoanele daca nu e bagat in viteza sa miste cardanul si daca faci prostia sa cuplezi 4x4 din mers ai sanse sa nu se alinieze pinioanele un pinion facut bucati. (deaia se recomanda sa se faca cuplajul pe loc si pornit usor de pe loc pana esti sigur ca a cuplat).
#37
Posted 08 December 2008 - 08:42 PM
#38
Posted 14 December 2008 - 01:35 AM
#39
Posted 14 December 2008 - 12:01 PM