Salutare !
Apelez din nou la cunostintele si experienta voastra poate ma veti lumina cu privire si la aceste intrebari.
Am un Linhai Muddy 4x4 ,are 2209 Km,am verificat uleiul in motor ,are culoarea inca normala,nu e innegrit si se incadreaza intre limitele de minim si maxim,pe portiunea ''hasurata'' a jojei. I-am schimbat si bujia cu una noua ,normala (urmeaza sa-i iau cu iridium ,merita sa risc pentru50- 60 Ron,tot pe forum citeam ca se va simti la ''torsul''motorului si la pornirea lui si plecarea la rece ).
Mai las putin sa se incalzeasca afara si vreau sa-i schimb uleiurile in motor,grupuri fata ,spate si in cutie. La motor am gasit tehnica dar despre cum se schimba la grupuri si in C.V. nu am gasit . Ma poate ajuta cineva ? Cum se schimba,care-i busonul de scurgere ?Dar cel de umplere?(eventual poze )Si ce cantitati?
Schimb Ulei In Grupuri Si Cutie De Viteze La Linhai 4x4
Started by
nicu2008
, Jan 25 2009 05:41 PM
6 replies to this topic
#1
Posted 25 January 2009 - 05:41 PM
#2
Posted 29 January 2009 - 09:08 PM
Chiar nimeni nu ma poate ajuta,prieteni? O parere,un sfat ,un gand bun....
#3
Posted 29 January 2009 - 09:23 PM
Grupul fata: are busonul de umplere in partea dreapta a grupului cum privesti atv-ul din fata .Cel de golire parca e jos undeva se vede ca difera surubul de celelalte.
Ca sa il scurgi trebuie sa ridici cumva atv-ul de fata (mult ,minim 1m zic eu ) asa mi-au facut mie la service .Eu l-am urcat pe o gramada de nisip ca sa completez cu ulei ,adik busonul de umpere(cel care e in dreapta) sa fie in sus ca sa nu curga uleiul cand il deschizi.
La spate : busonul de umplere il vezi se desface cu cheie de 17.
Pentru busonul de golire trebuie sa dai jos scutul metalic de la cardan, si acolo tot asa se diferentiaza busonul de celelalte suruburi .
Poze n-am .
Atentie ce ulei pui .Scrie in cartea lui daca ai daca nu vezi pe la Self Sevice .
.. scurt si de neinteles ,sper sa-ti fie de folos .
Ca sa il scurgi trebuie sa ridici cumva atv-ul de fata (mult ,minim 1m zic eu ) asa mi-au facut mie la service .Eu l-am urcat pe o gramada de nisip ca sa completez cu ulei ,adik busonul de umpere(cel care e in dreapta) sa fie in sus ca sa nu curga uleiul cand il deschizi.
La spate : busonul de umplere il vezi se desface cu cheie de 17.
Pentru busonul de golire trebuie sa dai jos scutul metalic de la cardan, si acolo tot asa se diferentiaza busonul de celelalte suruburi .
Poze n-am .
Atentie ce ulei pui .Scrie in cartea lui daca ai daca nu vezi pe la Self Sevice .
.. scurt si de neinteles ,sper sa-ti fie de folos .
#4
Posted 30 January 2009 - 12:13 AM
QUOTE
Ca sa il scurgi trebuie sa ridici cumva atv-ul de fata (mult ,minim 1m zic eu ) asa mi-au facut mie la service .Eu l-am urcat pe o gramada de nisip ca sa completez cu ulei ,adik busonul de umpere(cel care e in dreapta) sa fie in sus ca sa nu curga uleiul cand il deschizi.
DOH ?
Uleiul din grupul fata se scurge foarte usor si cu el in pe roti si la orizontala ... de umplut il umplii tot la orizontala prin busonul de umplere. Nu il inclina sa bagi mai mult ulei pentru ca face presiune un grup si il arunca pe furtun.
Uleiul este 75w90 sau 85w90 ... nu mai sunt foarte sigur ...
#5
Posted 30 January 2009 - 08:56 AM
QUOTE (oakyz @ Jan 30 2009, 12:13 AM) <{POST_SNAPBACK}>
DOH ?
Uleiul din grupul fata se scurge foarte usor si cu el in pe roti si la orizontala ... de umplut il umplii tot la orizontala prin busonul de umplere. Nu il inclina sa bagi mai mult ulei pentru ca face presiune un grup si il arunca pe furtun.
Uleiul este 75w90 sau 85w90 ... nu mai sunt foarte sigur ...
Uleiul din grupul fata se scurge foarte usor si cu el in pe roti si la orizontala ... de umplut il umplii tot la orizontala prin busonul de umplere. Nu il inclina sa bagi mai mult ulei pentru ca face presiune un grup si il arunca pe furtun.
Uleiul este 75w90 sau 85w90 ... nu mai sunt foarte sigur ...
Mie la service asa mi-au facut(l-au ridicat cu un scripete) ..oricum ideea e ca dupa 1000 km nu aveam ulei aproape deloc .Nu s-a scurs mai nik cand am desfacut busonul.
Oricum nici din pozitia aia nu ai cum sa il pui plin,dar ai dreptate nu trebuie pus plin.
#6
Posted 31 January 2009 - 03:02 PM
La mine m`am resemnat ) in grupul fata pierde tot uleiul pe la semeringur ... nu am ce sa ii fac pentru ca idiotii au turnat canelurile in care intra planetara prost si are joc in grup ... deci merg cu el mai mult fara ulei decat cu
#7
Posted 31 January 2009 - 08:46 PM
O.K...din nou tin sa va multumesc pentru sfaturi si o sa ma iam nevoie de sfaturile voastre dar voi face un alt topic... Azi am fost impreuna cu un alt ATV-ist prin imprejurimi...prin paduri ...OH,YES....... am vazut si 8-9 caprioare,superb moment..... ( in padure,nu va ganditi la altceva ca pe frigul asta mai toate ''caprioarele de oras'' stau la culcus )