Jump to content



Photo

Belele Kingquad


  • This topic is locked This topic is locked
3 replies to this topic

#1 fatcat

fatcat

    OLD IRON

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 998 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:arta īnaltă a supravieţuirii la oraş
  • Nume real:Robert
  • Telefon:0722 385...
  • Marca ATV:green Suzy
  • Numar ATV:B-XX-ATZ

Posted 10 November 2008 - 11:32 PM

sunt curios ce mai apare in timp sau pur si simplu din "exploatare"

Ce am observat la mine, si cred mai degraba ca e de bine, este ca multe piese care pot intra in contact fortat cu mediul inconjurator, se deformeaza cu usurinta. Observ ca deja la fiecare iesire stramb sau sparg ceva, ultima isprava a fost maneta de frana spate (cea stanga) care s-a rupt imediat ce Suzi a indraznit sa se aseze usurel pe spate, dar pe bune ca usurel. IN aceeasi categorie intra scarite, bascule, gratare portbagaj, ghidon (2x)....
Eu zic ca-i de bine, astfel cadru si alte piese mai greu de inlocuit sunt protejate.

Am auzit de la persoane care exploateaza utilajul in acelasi mod neispravit despre cardane fata care se rup in sarcina iar aschiile rezultate ajung la demaror si i-l distrug si pe acesta. `Am auzit despre coloane de directie indoite iremediabil la rasturnare. Si cam atat.

Voi ce mai stiti la capitolul asta?
  • 0

#2 Armadilo

Armadilo

    Mechanix

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 996 posts
  • Gender:Male
  • Location:ATV-Service Bucuresti
  • Interests:Service ATV in Bucuresti - Militari
    Piese Linhai, Suzuki, Yamaha, Kawasaki, etc. Accesorii Proarmor, Kimpex, Powermadd, etc. Uleiuri Motul, BelRay, Motorex, etc.
    Service mobil, si transport ATV indiferent de locatia acestuia, tractare cu un alt ATV pana la cel mai apropiat drum accesibil, si transportul ATV-ului pe platforma daca este cazul.

    Bulevardul Timisoara 104E
    0727.888.500
    Yahoo! ID: atvservice

    www.atv-service.ro
  • Nume real:Andi
  • Telefon:0727.888.500
  • Marca ATV:Yamaha Raptor 660R
  • Numar ATV:Galben

Posted 11 November 2008 - 04:35 AM

Coloana de directie este prinsa pe o tabla, care la randul ei este unita cu sasiul printr-o teava, care se devormeaza destul de usor la rasturnari, dar se indreapta destul de greu. In loc sa se indoaie tabla respectiva, se torsioneaza teava.
Capetele de bara le poti trece la categoria consumabile schimbate frecvent, fa-ti colectie de clipsuri de carene, care sar (un lucru bun, decat sa spargi carena).
Placutele fata se uzeaza cam prea repede - aici depinde si de stilul de mers. Garniturile de la toba se macina - si nu prea se gasesc de schimb.
Burdufurile de la planetare trebuie protejate cu scuturi, modelul basculelor si amortizoarelor nu este gandit sa le protejeze.
Acum despre utilizarea extrema, ce sa zic, si costurile de intretinere si reparatie cresc exponential...
  • 0

#3 revo

revo

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,484 posts
  • Gender:Male
  • Location:atv land
  • Interests:motoarele
  • Nume real:atv REVO - lution
  • Telefon:pm
  • Marca ATV:S U Z U K I KQ750 EPS

Posted 11 November 2008 - 10:24 AM

Important e ca belelele nu apar singure ca si defectiuni de fabricatie
  • 0

#4 georgel

georgel

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 81 posts
  • Gender:Male
  • Location:voineasa
  • Nume real:nedelcu george
  • Telefon:0748677055
  • Marca ATV:linhai muddy
  • Numar ATV:vl-05-vrh

Posted 07 December 2008 - 11:57 PM

se poate intampla orice din cauza exploatarii.atv-urile sunt ca oamenii rezista pana la o anumita varsta la anumite provocari
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto