Salt la continut



Fotografie

Sasiu Kq 750


  • Topic inchis Acest topic e inchis
14 replies to this topic

#1 oldshaterland

oldshaterland

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 377 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:timisoara
  • Nume real:doru
  • Telefon:0722870487
  • Marca ATV:suzuki 750axi

Postat 17 aprilie 2010 - 06:04

Imi pare rau ca deschid acest topic, dar, se pare ca cei care sustineau ca sasiul de la KQ e ca slabut au dreptate. De citva timp am simtit ca ciclistica KQ-ului meu are de suferit. Am verificat capetii de bara, planetare, unghiuri si nu am descoperit mare lucru. Citind pe niste forumuri americane ca ar putea fi probleme la imbinarile sasiului, m-am pus si am "belit" bestia: i-am dat jos scuturile de aluminiu, carenele fata si spate, pe scurt cam toata plasticareala.
SI... am constatat cu surprindere si cu o mare neplacere ca aveam nu mai mult de 3(TREI) rupturi la sudurile sasiului(2 mai vechi si una recenta). Voi face maine poze si le pun ca sa le vedeti si voi. Fiindca mi se pare mult prea costisitor un sasiu nou, m-am gindit sa le sudez(nu eu ci un sudor calificat) si eventual sa le intaresc cu niste platbanda.
Daca ati patit si voi ceva similar va rog sa ma sfatuiti si sa-mi spuneti ce ati facut voi sau ce solutii sa aplic. Multumesc.
  • 0

#2 GRAMER

GRAMER

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 233 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:ROMAN
  • Nume real:iulian
  • Telefon:0788252681
  • Marca ATV:suzuki KQ 750 AXI
  • Numar ATV:NT06YGC

Postat 17 aprilie 2010 - 06:16

 Este prima semnalare de acest gen ce vad scris negru pe alb si inca astept fotografiile tale sa clarificam pozitiile de imbinare cu eventuale probleme.Nu este exclus ca acele suduri sa fi fost compromise din fabricatie dar ce am inceput sa observ de curind chiar la al meu este faptul ca la imbinarile prin sudura cam sare vopseaua si nu m-ar mira ca de aici sa inceapa totul . Asa ca am sa trec la refinisarea lor fara sa mai astept alte confirmari despre acest lucru. Ca si solutii trebuie sudat cu pricepere fara frica si intarit prin adaugarea de platband astfel incit sa infasori teava apoi resudat. Este singura solutie viabila DAR TREBUIE CAM MULT DEMONTAT. 

Aceasta postare a fost editata de GRAMER: 17 aprilie 2010 - 06:19

  • 0

#3 undercover

undercover

    pasionat

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.053 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:constanta
  • Interests:atv-4x4
  • Nume real:IOAN.M
  • Telefon:0766469431
  • Marca ATV:linhai 4x4 , kingquad 750
  • Numar ATV:atv

Postat 17 aprilie 2010 - 06:49

nimic nu e idestructibil.... astept sa pui pozele sa vad cam pe unde a cedat sa verific si eu la al meu . locurile unde sa rupt sasiu erau ruginite? sau a cedat pur si simplu fieru. thumbdown.gif oricum se rezolva fara probleme cu o sudura buna.

Aceasta postare a fost editata de undercover: 17 aprilie 2010 - 06:50

  • 0

#4 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3.064 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Postat 17 aprilie 2010 - 07:30

Este o problema cunoscuta si apare in general la atv-urile folosite extrem in sensul de sarituri, suprasarcina si altele asemenea. Exista rezolvare pentru treaba asta prin sudarea suplimentara in x a unei tubulaturi similare cu cea a sasiului. Gasiti poze cu operatiunea pe Nyroc.
Vopsea sarita la suduri am vazut la majoritatea atv-urilor, indiferent de marca.
Problema cu sasiul "sensibil" nu este doar la Suzuki si nu vreau sa intru in detalii sa vorbesc de rau alte marci, chiar scumpe comparativ cu Suzuki.
  • 0

#5 Armadilo

Armadilo

    Mechanix

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 996 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:ATV-Service Bucuresti
  • Interests:Service ATV in Bucuresti - Militari
    Piese Linhai, Suzuki, Yamaha, Kawasaki, etc. Accesorii Proarmor, Kimpex, Powermadd, etc. Uleiuri Motul, BelRay, Motorex, etc.
    Service mobil, si transport ATV indiferent de locatia acestuia, tractare cu un alt ATV pana la cel mai apropiat drum accesibil, si transportul ATV-ului pe platforma daca este cazul.

    Bulevardul Timisoara 104E
    0727.888.500
    Yahoo! ID: atvservice

    www.atv-service.ro
  • Nume real:Andi
  • Telefon:0727.888.500
  • Marca ATV:Yamaha Raptor 660R
  • Numar ATV:Galben

Postat 17 aprilie 2010 - 07:35

Am mai intalnit problema la cateva KQ, problema este aliajul din care e facut sasiul, care este predispus la fisuri. Merge sudat, dar DOAR TIG sau in cel mai rau caz MIG-MAG. Sub nici o forma MMA (sudura electrica). Daca vrei cu TIG te pot ajuta eu, dar trebuie sa mi-l aduci la atelier, pentru ca aparatul de sudura nu il pot cara sad.gif .
  • 0

#6 oldshaterland

oldshaterland

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 377 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:timisoara
  • Nume real:doru
  • Telefon:0722870487
  • Marca ATV:suzuki 750axi

Postat 17 aprilie 2010 - 07:37

Pina la urma m-am dus la garaj si am facut azi poze. Sper sa se inteleaga unde sunt fisurile. Prima este sus linga cutia filtrului de aer aproape de schimbatorul de viteze, a doua este tot pe stg. dar jos(se vede filtrul de ulei) iar a treia este pe dr. in spate(practic sub cutia ambreajului).
Ultima este cea mai veche(se vede ca e ruginita), a doua este mai proaspata iar prima e cea mai noua.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de oldshaterland: 17 aprilie 2010 - 07:40

  • 0

#7 oldshaterland

oldshaterland

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 377 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:timisoara
  • Nume real:doru
  • Telefon:0722870487
  • Marca ATV:suzuki 750axi

Postat 17 aprilie 2010 - 07:49

QUOTE (Armadilo @ Apr 17 2010, 08:35 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Am mai intalnit problema la cateva KQ, problema este aliajul din care e facut sasiul, care este predispus la fisuri. Merge sudat, dar DOAR TIG sau in cel mai rau caz MIG-MAG. Sub nici o forma MMA (sudura electrica). Daca vrei cu TIG te pot ajuta eu, dar trebuie sa mi-l aduci la atelier, pentru ca aparatul de sudura nu il pot cara sad.gif .

Multumesc mult pentru invitatie dar... din Timisoara pina in Bucuresti e cale lunga thumbup.gif Oricum merci pentru tipul de sudura pe care sa il folosesc(nu am cunostinte tehnice in acest domeniu).
  • 0

#8 Bibi

Bibi

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.052 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:constanta
  • Nume real:Bibi
  • Telefon:07224x4fun
  • Marca ATV:Suzuki kingquad 750
  • Numar ATV:bib

Postat 17 aprilie 2010 - 08:26

mi-ai dat emotii smile.gif eu nu am descoperit decat niste fisuri la basculele inferioare fata in zona pivotului pe care le-am resudat
  • 0

#9 Ionut Lesovici

Ionut Lesovici

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 252 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti / Offroad in Buzau
  • Nume real:Ionut Lesovici
  • Telefon:0722 555 417
  • Marca ATV:YAMAHA Grizzly
  • Numar ATV:BZ-07-SNH

Postat 19 aprilie 2010 - 07:44

Dar dupa ce le sudati TIG se mai rup in locurile in care au fost sudate?
  • 0

#10 Armadilo

Armadilo

    Mechanix

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 996 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:ATV-Service Bucuresti
  • Interests:Service ATV in Bucuresti - Militari
    Piese Linhai, Suzuki, Yamaha, Kawasaki, etc. Accesorii Proarmor, Kimpex, Powermadd, etc. Uleiuri Motul, BelRay, Motorex, etc.
    Service mobil, si transport ATV indiferent de locatia acestuia, tractare cu un alt ATV pana la cel mai apropiat drum accesibil, si transportul ATV-ului pe platforma daca este cazul.

    Bulevardul Timisoara 104E
    0727.888.500
    Yahoo! ID: atvservice

    www.atv-service.ro
  • Nume real:Andi
  • Telefon:0727.888.500
  • Marca ATV:Yamaha Raptor 660R
  • Numar ATV:Galben

Postat 19 aprilie 2010 - 07:51

Daca sunt sudate bine nu. TIG-ul este cea mai performanta sudura, si avand in vedere ca nu face zgura si nu lasa metalul topit sa oxideze are cea mai mare rezistenta pe sudura.
  • 0

#11 robi

robi

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 181 Postari:
  • Gender:Male
  • Nume real:Greschner Robert
  • Telefon:0766800553
  • Marca ATV:Yamaha grizzli 700
  • Numar ATV:TM-15-FJI

Postat 23 mai 2010 - 12:27

-Oldies man, interesant ar fii de stiut pt detinatorii de suzy daca atv-ul tau a avut parte si de
tratamente netrecute in Manualul Utilizatorului, gen flick-flack sau culcat pe .....spate...
  • 0

#12 oldshaterland

oldshaterland

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 377 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:timisoara
  • Nume real:doru
  • Telefon:0722870487
  • Marca ATV:suzuki 750axi

Postat 23 mai 2010 - 05:46

QUOTE (robi @ May 23 2010, 01:27 PM) <{POST_SNAPBACK}>
-Oldies man, interesant ar fii de stiut pt detinatorii de suzy daca atv-ul tau a avut parte si de
tratamente netrecute in Manualul Utilizatorului, gen flick-flack sau culcat pe .....spate...

...pai cam ar trebui trecute in manual fiindca la asta le folosim thumbsup.gif
In alta ordine de idei, daca va apucati de sudat apelati la meseriasi buni fiindca la mine au tinut fix o iesire sudurile care nu prea erau bine facute(pina si eu am observat acest lucru). Cu aceasta ocazie ii voi da de lucru lui Robi thumbup.gif ca sa-mi si intareasca punctele de sudura.

Aceasta postare a fost editata de oldshaterland: 23 mai 2010 - 05:47

  • 0

#13 oldshaterland

oldshaterland

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 377 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:timisoara
  • Nume real:doru
  • Telefon:0722870487
  • Marca ATV:suzuki 750axi

Postat 20 iunie 2010 - 09:10

Pina la urma am executat sudurile si intariturile(de fapt Robi) si sunt foarte multumit. Am iesit 2 zile la semenic si l-am utilizat "la greu" si totul e OK. Atasez citeva poze cu sudurile si intariturile facute. Chiar daca nu sunt prea estetice sunt foarte rezistente.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de oldshaterland: 20 iunie 2010 - 09:10

  • 0

#14 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3.064 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&amp;atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Postat 20 iunie 2010 - 06:56

Important e sa-si faca treaba. Partea estetica chiar ramane in plan secundar.
  • 0

#15 deep dark

deep dark

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 336 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:piatra neamt
  • Nume real:cristi
  • Telefon:0740860374
  • Marca ATV:am dat kawa...in cautare de urs

Postat 21 iunie 2010 - 01:39

QUOTE (d-rive @ Apr 17 2010, 08:30 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Este o problema cunoscuta si apare in general la atv-urile folosite extrem in sensul de sarituri, suprasarcina si altele asemenea. Exista rezolvare pentru treaba asta prin sudarea suplimentara in x a unei tubulaturi similare cu cea a sasiului. Gasiti poze cu operatiunea pe Nyroc.
Vopsea sarita la suduri am vazut la majoritatea atv-urilor, indiferent de marca.
Problema cu sasiul "sensibil" nu este doar la Suzuki si nu vreau sa intru in detalii sa vorbesc de rau alte marci, chiar scumpe comparativ cu Suzuki.

da, problema este si la bombardier.daca nu o spui tu, o s spun eu biggrin.gif nu vreau sa laud kawa,( l am dat si vreau yamaha) dar acele linii negre de pe nyroc care simbolizeaza intariturile adaugate de suzi la patrulaterul de sub motor , kawa le are in toate cele 4 colturi. si nu doar acolo, sub motor. acel prarie din 2005 care l am avut nu avea nici cea mai mica urma de coroziune la suduri.la 6800 de km.afirm asta pt ca l am facut boabe, inafara de motor si transmisie am demontat tot de pe la o revizie generala.
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto