Cfmoto
#21
Posted 29 December 2009 - 03:39 PM
#22
Posted 29 December 2009 - 03:54 PM
eu ma duc pe weekend sa dau o tura cu atv-ul...daca simt ca are mai multe putere decat al meu, atunci imi montez si eu toba, daca nu.......asta e
oricum nu e un capat de tara......decat sa ma duc prin baruri si cluburi ca sa beau de bani aia, mai bine ii bag in atv.!!!!
Salutare si un an nou fericit tuturor
#23
Posted 29 December 2009 - 04:37 PM
Cu o admisie sport, aprindere optimizata, evacuare sport se simte o imbunatatire in cuplu si modul de exprimare a motorului dar doar cu o toba nu obtii mare lucru. Mai ales la un motor mic.
Asta e si smecheria, dintr-un motor mai puternic poti sa mai scoti ceva, dintr-un motor mic nu poti scoate mare lucru.
#24
Posted 29 December 2009 - 05:11 PM
Cu o admisie sport, aprindere optimizata, evacuare sport se simte o imbunatatire in cuplu si modul de exprimare a motorului dar doar cu o toba nu obtii mare lucru. Mai ales la un motor mic.
Asta e si smecheria, dintr-un motor mai puternic poti sa mai scoti ceva, dintr-un motor mic nu poti scoate mare lucru.
Nici macar ... la un motor de 500 ... degeaba ii pui toba + filtru + bujie + reglaje carburator ... mai mult de 1-2 CP nu obtii nici daca ii dau drumu la vale.
oricum nu e un capat de tara......decat sa ma duc prin baruri si cluburi ca sa beau de bani aia, mai bine ii bag in atv.!!!!
La motociclete in general toba este calculata pentru motorul respectiv + turatia care o are ... pe un atv nu obtii nimic, inafara de un zgomot mai puternic (poate). Deci prietenul tau poate sa zica ce vrea ... tot puterea aia o are ... restul e in capul lui.
#25
Posted 29 December 2009 - 05:13 PM
Cu o admisie sport, aprindere optimizata, evacuare sport se simte o imbunatatire in cuplu si modul de exprimare a motorului dar doar cu o toba nu obtii mare lucru. Mai ales la un motor mic.
Asta e si smecheria, dintr-un motor mai puternic poti sa mai scoti ceva, dintr-un motor mic nu poti scoate mare lucru.
Ms mult de sfaturi si sugestii, dar eu vreau sa ma conving singur si am sa montez toba......se pare ca cea mai buna varianta pt. mai multe putere este un atv nou....
Ce recomanzi pt. un buget de 6.500 EUR??
#26
Posted 29 December 2009 - 06:37 PM
#27
Posted 29 December 2009 - 10:34 PM
Florin, la banii aia iti poti lua un Kawa sau de ce nu un Suzi, bineinteles neinmatriculabile.
#28
Posted 29 December 2009 - 11:49 PM
tare
cum am mai spus eu cu toba doar ca se tureaza mai repede si un pic de cuplu se simte probabil ca se tureaza mai repede, dupa ce o sa schimb calc si o sa caut si ce injector imi trebuie o sa iti spun care-i diferenta
#29
Posted 29 December 2009 - 11:58 PM
Edited by d-rive, 30 December 2009 - 12:00 AM.
#30
Posted 30 December 2009 - 12:08 AM
tnx
#31
Posted 30 December 2009 - 10:38 PM
Florin, la banii aia iti poti lua un Kawa sau de ce nu un Suzi, bineinteles neinmatriculabile.
Pai uite cum sta treaba....avand in vedere ca nu prea pot face mari modificari(dupa cum spuneti voi) la CFMoto am sa fac urmatorul lucru.....
ma duc la un service sa-mi monteze toba+ mai cumpar un filtru de aer sport(probabil k&n)...
Daca scot 2-3 cp in+ si sunt multumit, atunci e ok; daca nu, dupa anul nou dau o fuga la dealer(cel mai probabil la authentic spirit din Cj) si incerc sa ma incadrez in bugetul de 6.500 EUR(max 7.000) sa cumpar o jucarie noua)
Ms tuturor de sfaturi si sugestii si un an nou fericit....bafta
#32
Posted 30 December 2009 - 10:46 PM
Iti spun eu cum e mai bine sa faci. Te duci frumos la dealer, iti iei o jucarie serioasa, iti pui filtru si toba si atunci ai sa obtii tot ceea ce doresti de la atv
#33
Posted 31 December 2009 - 12:18 AM
sau nu sa vrfei si mai muuult
#34
Posted 31 December 2009 - 12:21 AM
#35
Posted 31 December 2009 - 10:07 AM
#36
Posted 31 December 2009 - 10:46 AM
Pai....de masina sunt multumit la ora actuala ca are destula putere
Doar la atv vreau un pic mai mult
#37
Posted 31 December 2009 - 10:58 AM
Mai ales ca in zilele noastre, degeaba ai masina puternica, ritmul de melc al coloanei cere doar cativa cai. Era trubadurilor vitezisti de pe sosele o sa apuna nu din cauza legislatiei ci din cauza traficului care e din ce in ce mai nenorocit.
Uite asa ajungi dintr-un pasionat convins in ale conducerii ca mine si ca altii care nu vor niciodata sa vada o cutie automata sau un motor sub 6 cilindri ca o sa te uiti dupa un motor pana in 2000cmc din cauza de taxe si o cutie cat se poate de automata ca sa iti mai indulceasca mersul in coloana.
Placerea de a conduce se estompeaza usos-usor odata cu trecerea timpului.
Scuzati-ma ca am devenit melancolic dupa "placerea de-a conduce".
#38
Posted 31 December 2009 - 12:38 PM
Mai ales ca in zilele noastre, degeaba ai masina puternica, ritmul de melc al coloanei cere doar cativa cai. Era trubadurilor vitezisti de pe sosele o sa apuna nu din cauza legislatiei ci din cauza traficului care e din ce in ce mai nenorocit.
Uite asa ajungi dintr-un pasionat convins in ale conducerii ca mine si ca altii care nu vor niciodata sa vada o cutie automata sau un motor sub 6 cilindri ca o sa te uiti dupa un motor pana in 2000cmc din cauza de taxe si o cutie cat se poate de automata ca sa iti mai indulceasca mersul in coloana.
Placerea de a conduce se estompeaza usos-usor odata cu trecerea timpului.
Scuzati-ma ca am devenit melancolic dupa "placerea de-a conduce".
Pt. "Placerea de-a conduce" chiar poti deschide un topic nou!
Eu, de exemplu, stau in Cluj si tre sa spun sincer ca azi vara preferam sa ma duc cu atv-ul la cumparaturi
Datorita serviciul (care ma pune mult pe drumuri) uneori efectiv nu mai aveam rabare sa mai si stau cu toti in coloana, numa ca sa ajung la Billa sau Auchan sa cumpar o paine..........pai nu mergi atunci mai bine pe jos sau cut atv-ul, motoreta, etc.+ ca mai si dai(de multe ori) peste dobitoci care nu sunt in stare sa se asigure in onglizi, sa semnalizeze,....lista contiuna
Edited by theflo85, 31 December 2009 - 12:40 PM.
#39
Posted 31 December 2009 - 01:14 PM
La motociclete in general toba este calculata pentru motorul respectiv + turatia care o are ... pe un atv nu obtii nimic, inafara de un zgomot mai puternic (poate). Deci prietenul tau poate sa zica ce vrea ... tot puterea aia o are ... restul e in capul lui.
Am un quad yamaha banshee modificat.
tobe,filtru aer,carburatoare (admisie) supape,galerii evacuare,bujii,aprindere (cdi nelimitat)
am ajuns la 78 cp cu o capacitate de 400 cmc.
original are 345 cmc si cam 45 cp.
este masurat pe banc de putere.
cam asa arata tobele acum:
DSCI0176.JPG 118.22KB 564 downloads
Edited by ovico, 31 December 2009 - 01:17 PM.
#40
Posted 31 December 2009 - 02:30 PM
sunt curios , are si pornire cu electromotor sau e doar la picior?
Edited by undercover, 31 December 2009 - 02:33 PM.