Salut! La CF MOTO-ul meu se sup[raincalzeste motorul - a si fiert 1 data- dar numai la coborare....cand merg in turatii mari...la urcare e ok. Antigel are, termocupla ii functioneaza, cu toate astea....se incalzeste - de multe ori se duce pana la rosu indicatorul de pe bord. Are cineva vreo idee de ce?
Problema Cf Moto
Started by
dragos_ro_pop
, Nov 14 2010 09:29 PM
6 replies to this topic
#1
Posted 14 November 2010 - 09:29 PM
#2
Posted 14 November 2010 - 10:18 PM
QUOTE (dragos_ro_pop @ Nov 14 2010, 09:29 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Salut! La CF MOTO-ul meu se sup[raincalzeste motorul - a si fiert 1 data- dar numai la coborare....cand merg in turatii mari...la urcare e ok. Antigel are, termocupla ii functioneaza, cu toate astea....se incalzeste - de multe ori se duce pana la rosu indicatorul de pe bord. Are cineva vreo idee de ce?
poi termocupla nu cred ca merge!( sau poate pleaca dar nu mereu) . Daca ea ar fi pleacat temperatura nu ar fi trebuit sa depaseasca 4 liniute. Cand mergi cu viteza.. intra mult aer in radiator si de asta nu se incalzeste, dar daca stai pe loc urca. Am avut si eu problema cu termocupla la cf dar am reparat-o. Mergea dar nu invartea destul, iar cateodata nu pleca.
#3
Posted 16 November 2010 - 02:31 PM
cred ca ai pb. cu pompa de ap pt ca in turatie ai circuit iar in turatie mica nu, asta daca merge ventilatorul cum ai spus. mai uitate sa nu ai ulei in apa sau invers spuma pe joja.
#4
Posted 01 February 2011 - 09:16 PM
am rezolvat problema.....era busonul de la radiator "stricat"....navea un nit rupt....si radiatorul era gol....nu facea circuitul.... plimbari placute in continuare
#5
Posted 03 November 2011 - 07:39 PM
@dragos_ro_pop care nit de la radiator era rupt? Zici de furtunul de intra chiar in treptul busonului de la radiator?
Daca e ala se rezolva cu poxipol A+ B...
Si inca ceva ciudat la mine, mie imi musteste apa prin busonul de la radiator, e normal?
Daca e ala se rezolva cu poxipol A+ B...
Si inca ceva ciudat la mine, mie imi musteste apa prin busonul de la radiator, e normal?
#6
Posted 11 November 2011 - 10:20 PM
Am rezolvat problema...
Imi „mustea” apa pe la buson pentru ca l-am pus invers, adica busonul are in interior o garnitura de cauciuc o piesa de metal un acr si inca o piesa de metal cu garnitura (ca o valva), in loc sa le pun normal le-am pus invers. Imediat ce le-am pus okl nu mai curge nici o picatura.
Imi „mustea” apa pe la buson pentru ca l-am pus invers, adica busonul are in interior o garnitura de cauciuc o piesa de metal un acr si inca o piesa de metal cu garnitura (ca o valva), in loc sa le pun normal le-am pus invers. Imediat ce le-am pus okl nu mai curge nici o picatura.
#7
Posted 11 November 2011 - 11:18 PM