Buna, sunt nou pe aici, de curand am un linhai worker 2x4 de 260 si am ceva probleme:
- cand pornesc de pe loc merge f incet si pe urma incepe si merge ( sa fie oare de la curea, parca ar strange, parca ar patina la inceput , dupa ce incepe si merge nu mai am probleme)
- in cutia de viteze ce ulei ar trebui sa bag ( T90 este bun si cam cat ar incapea)
- ulei in motor de care trebuie si cam cat ar intra.
- si am vazut ceva ulei ca se prelinge ( ieri am iesit un pic cu el si am vazut ca se prelinge langa capacul de la curea, sa fie ceva semering pe acolo, sau altceva)
V amultumesc si astept raspunsuri.
Linhai Worker 300, 2x4
Started by
krys26bn
, May 30 2011 11:04 AM
8 replies to this topic
#1
Posted 30 May 2011 - 11:04 AM
#2
Posted 30 May 2011 - 05:26 PM
desfa capacul la curea si verifica daca este buna cureaua desfa oala de la ambreiaj vezi ce ai inauntru,verifica rolele si vezi daca sunt uzate si vezi pe unde i-ti curge ulei sa nu ajunga pe curea. la cutie T90 am folosit si eu. la motor 10w40 .
#3
Posted 31 May 2011 - 07:43 AM
Salut, sa o luam in ordine;
- verifica rolele din variator, sa nu fie uzate, si vezi daca nu cumva simeringul din spatele variatorului curge si iti intra ulei de motor la curea.
- 80W90 la cutie, nu iti recoimand T90
- 10W40 mineral sau cel mult semisintetic, iti recomand Motul Quad 4T - 1.6L
- dupa cum am spus, verifica simeringul de la motor.
- verifica rolele din variator, sa nu fie uzate, si vezi daca nu cumva simeringul din spatele variatorului curge si iti intra ulei de motor la curea.
- 80W90 la cutie, nu iti recoimand T90
- 10W40 mineral sau cel mult semisintetic, iti recomand Motul Quad 4T - 1.6L
- dupa cum am spus, verifica simeringul de la motor.
#4
Posted 31 May 2011 - 08:46 AM
nu ai cumva o poza , sa vad cum arata si cum se desface, ca nu am desfacut niciodata dar voi incerca sa vad.
dar daca mai curge cate un pic mai pot merge?
si legat de partea cu pornitul de pe loc mai greoi ce as putea face? posibil sa patineze cureaua? sau sa fie alte probleme?
dar daca mai curge cate un pic mai pot merge?
si legat de partea cu pornitul de pe loc mai greoi ce as putea face? posibil sa patineze cureaua? sau sa fie alte probleme?
#5
Posted 31 May 2011 - 06:21 PM
daca curge simeringul,atunci trebuie schimbat.
daca nu sti la ce sa te uiti si cum trebuie sa arate nu stiu cum sa-ti explic
uita-te pe youtube sunt multi pe acolo care filmeaza in timp ce repara cate ceva sau inlocuiesc piese uzate si filmeaza pas cu pas si asa vazandu-le, le inveti mai usor
daca nu sti la ce sa te uiti si cum trebuie sa arate nu stiu cum sa-ti explic
uita-te pe youtube sunt multi pe acolo care filmeaza in timp ce repara cate ceva sau inlocuiesc piese uzate si filmeaza pas cu pas si asa vazandu-le, le inveti mai usor
#6
Posted 01 June 2011 - 09:40 AM
ms, am sa vad ce pot sa fac.
multumesc
multumesc
#7
Posted 01 June 2011 - 02:50 PM
daca pun ulei 5 w30 full sintetic in motor MOBIL , oare ar merge? adus din germania, ce zice-ti?
#8
Posted 01 June 2011 - 02:53 PM
este bine sa pui un ulei 4T.
#9
Posted 01 June 2011 - 03:43 PM
QUOTE (krys26bn @ Jun 1 2011, 03:50 PM) <{POST_SNAPBACK}>
daca pun ulei 5 w30 full sintetic in motor MOBIL , oare ar merge? adus din germania, ce zice-ti?
Iti recomand Motul Quad 10w40 sau Motorex oricare semi-synthetic 10w40.Iti pot trimite oriunde in tara.Contact PM.