Jump to content



Photo

Linhai Worker 4x4 LC6


  • This topic is locked This topic is locked
18 replies to this topic

#1 Armadilo

Armadilo

    Mechanix

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 996 posts
  • Gender:Male
  • Location:ATV-Service Bucuresti
  • Interests:Service ATV in Bucuresti - Militari
    Piese Linhai, Suzuki, Yamaha, Kawasaki, etc. Accesorii Proarmor, Kimpex, Powermadd, etc. Uleiuri Motul, BelRay, Motorex, etc.
    Service mobil, si transport ATV indiferent de locatia acestuia, tractare cu un alt ATV pana la cel mai apropiat drum accesibil, si transportul ATV-ului pe platforma daca este cazul.

    Bulevardul Timisoara 104E
    0727.888.500
    Yahoo! ID: atvservice

    www.atv-service.ro
  • Nume real:Andi
  • Telefon:0727.888.500
  • Marca ATV:Yamaha Raptor 660R
  • Numar ATV:Galben

Posted 22 September 2006 - 12:59 PM

Incerc sa fac o lista cu problemele pe care le are agregatul, din fericire inca nu am auzit de probleme majore, cum ar fi cele la motor sau la cutie. In general este un ATV bun, bineinteles nu poate fi comparat cu numele grele, mai ales cu modelele din clasa big-bore. Nu sunt probleme de nerezolvat, si nici nu pot afirma ca toate unitatile au avut aceste probleme. Apar aleator, si in cele mai multe cazuri la o utilizare excesiva.

Toba de esapament - vibreaza, problema ce poate fi remediata in mai multe feluri, cel mai simplu ar fi sa puneti alt colier de strangere. Tampoanele care sustin toba sunt proaste, merg inlocuite cu unele de la Dacia, nu mai stiu care anume.
Electrica - destul de simpla, insa inginerii proiectanti au cam dat-o in bara. Cea mai buna idee ar fi sa o refaceti, cu schema electrica in fata, cu izolatii s.a.m.d. Ce am mai observat - pica sigurantele pe aprindere, asa ca aveti grija sa aveti la voi sigurante de 20A. De asemenea pica releul de pornire.
Electroventilatoarele - daca treceti prin apa, au niste arcuri care imping carbunii, care ruginesc. Izolati-le carcasa cu silicon, si cu vaselina pe unde iese axul. Momentan incerc sa gasesc un ventilator mai mare, care sa poata fi montat. Am un pont ca ar merge de Opel.
Limitatorul de viteza pentru marsarierre - se strica in timp. La mers inapoi, daca merge in salturi, pur si simplu scoateti mufa din el. E o cutiuta neagra pe care scrie Speed Limiter. Este doar pentru marsarierre.
Semnalizarile - sunt montate prea in exterior, si se pot sparge prea usor. Bridele de sustinere de pe portbagaje merg indoite spre interior, si se rezolva problema. Incercati sa le incalziti cu autogen, sa nu se rupa.
Scutul de plasa - de la bull-bar, care protejaza radiatorul, trebuie intarit cu o plasa mai deasa, deoarece cea originala are ochiurile prea largi si intra crengute in fagurii radiatorului.
Pompa de apa - are un orificiu ce se deschide la suprapresiune, dar elicea nu e bine dimensionata si poate tine deschis continuu acel orificiu. Un pic de bricolaj la elice cu un cutter rezolva problema. Atentie la garnituri.
Senzorii de pe cutie - o cam iau razna, sunt niste intrerupatoare cam prost realizate. Se mai desfac si suruburile de prindere.
Bujia - Poate intra apa in fisa, exista niste fise izolate, pentru moto. Daca gasesc, va anunt.
Kilometrajul - aveti grija sa nu se desfaca senzorul de pe axul spate, si izolati bine mufele de pe cablu.
Franele - trebuiesc aerisite concomitent pe toate patru rotile, sistemele nefiind separate mana - picior. Am un proiect de a le separa, momentan caut leviere si pompe stanga-dreapta. As face ceva gen picior - toate patru, stanga - spate, dreapta - fata.
Prezoanele - cei cu jenti din tabla aveti mare grija, daca se slabesc nu strica numai janta, ci si fuzeta. Incercati sa gasiti contrapiulite, sau macar verificati-le des. Se desfac totusi si la jentile de aliaj.
Cauciucurile - sunt foarte subtiri, asa ca inarmati-va cu un kit de pene, din acela cu snururi, pentru tubeless. Nu incercati petice la rece, ca nu tin. Nu polizati prea mult cauciucul in interior, ca ajungeti la insertia de panza. Merg insa petice la cald.
Presiunea optima - e 0.7, sincer la mai mult nu imi place tinuta de drum, il inalta prea mult, se rastoarna mai usor. Pentru strada ar mai merge, dar in teren e deja periculos.
Rulmentii - verificati daca nu aveti joc, daca aveti, strangeti piulitele si puneti la loc sigurantele de sarma, mai ales pe fata apar probleme.
Cablul de acceleratie - se gripeaza, folositi ulei de lant spray. Desfaceti cablul din clapeta si carburator, si folositi spray-ul cu incredere.
Cureaua - am abordat subiectul in alt topic, problema este ca in loc sa se toceasca cureaua, se mananca fuliile variabile de la CVT. Cand gasesc o solutie va anunt.
Ambreiaj si placute de frana - verificati-le cat mai des, si schimbati-le cand se subtiaza prea mult.
Amortizoarele fata - au niste bucsi de teflon, care pot scartai. Folositi linistiti vaselina, desfaceti piulita care prinde amortizorul si puneti vaselina peste tot.
Bieletele de la schimbator - vibreaza si se ating de motor, eu le-am facut niste mansoane din coliere de plastic.

Bineinteles, mai pot aparea si alte probleme, eu le-am trecut doar pe cele patite de mine sau de prieteni.
Ce am mai auzit de la altii:
Grupul fata - se poate sparge o ureche de prindere, si am auzit de 2 agregate la care s-a blocat. Se poate sa fi fost un lot cu probleme, sau sa fie fortate pe asfalt cu 4X4 cuplat.
Garnituri diverse - rupte sau cu probleme, oricum tin de garantie.

ATENTIE! Verificati toate suruburile, cat mai des posibil. Se desfac de la vibratii.

Edited by Armadilo, 13 December 2006 - 12:24 AM.

  • 0

#2 zixx

zixx

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 381 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Marca ATV:Linhai Worker 4x4

Posted 27 September 2006 - 06:17 PM

Se mai bifeaza pe lista releul de pornire,schimbat recent smile.gif
  • 0

#3 rar

rar

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 572 posts
  • Gender:Male
  • Location:predeal
  • Nume real:rares
  • Telefon:0762363885
  • Marca ATV: ATV SERVICE
  • Numar ATV:in zona Predeal

Posted 28 November 2006 - 01:58 AM

problema cu releul de pornire se rezolva foarte simpu mutandul in cutia filtrului de aer , mai e o mica problema si cu bobina de inductie care se uda/oxideaza si care e bine sa fie mutata mai sus,langa sigurante...
  • 0

#4 Merski

Merski

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 60 posts
  • Location:1
  • Interests:1
  • Nume real:1
  • Telefon:1
  • Marca ATV:1
  • Numar ATV:1

Posted 12 December 2006 - 11:12 PM

daca un Linhai e utilizat numai in oras, fara teren accidentat, fara apa, fara noroi, fara pante abrupte... care e probabilitatea sa intampine una din problemele de mai sus? (excluzand vibratziile tobei)
  • 0

#5 Armadilo

Armadilo

    Mechanix

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 996 posts
  • Gender:Male
  • Location:ATV-Service Bucuresti
  • Interests:Service ATV in Bucuresti - Militari
    Piese Linhai, Suzuki, Yamaha, Kawasaki, etc. Accesorii Proarmor, Kimpex, Powermadd, etc. Uleiuri Motul, BelRay, Motorex, etc.
    Service mobil, si transport ATV indiferent de locatia acestuia, tractare cu un alt ATV pana la cel mai apropiat drum accesibil, si transportul ATV-ului pe platforma daca este cazul.

    Bulevardul Timisoara 104E
    0727.888.500
    Yahoo! ID: atvservice

    www.atv-service.ro
  • Nume real:Andi
  • Telefon:0727.888.500
  • Marca ATV:Yamaha Raptor 660R
  • Numar ATV:Galben

Posted 13 December 2006 - 12:26 AM

Pai poti avea sansa sa nu iti apara nici o problema, avand in vedere ca ATV-urile noastre au fost fortate destul de mult, si inca functioneaza. Poate probleme electrice sa ai, rulmenti, etc. Daca il iei doar pentru oras, majoritatea problemelor nu au de ce sa iti apara.
  • 0

#6 Merski

Merski

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 60 posts
  • Location:1
  • Interests:1
  • Nume real:1
  • Telefon:1
  • Marca ATV:1
  • Numar ATV:1

Posted 13 December 2006 - 09:06 PM

Speram sa primesc raspunsul asta, merci
  • 0

#7 davinci

davinci

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 11 posts
  • Gender:Male
  • Location:DEVA
  • Interests:SA CUNOSC ATV-ISTI DIN DEVA
  • Nume real:Marius
  • Marca ATV:LINHAI 260 /4*2/ WORKER
  • Numar ATV:HD-99-ATV

Posted 21 January 2007 - 12:08 AM

SA AVETI LA VOI PIULITE PLASTICATE , CELE ORIGINALE DIN VIBRATII SE DESFAC SI RAMANETI FARA SCHIMBATOR DE VITEZE
PIULITE DE 8 DE 10 DE 13 ETC.
TRUSA DE CHEI FIXE SI TUBULARE OBLIGATORIE ,MARFA CHINEZEASCA FARA GARANTIE
  • 0

#8 davinci

davinci

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 11 posts
  • Gender:Male
  • Location:DEVA
  • Interests:SA CUNOSC ATV-ISTI DIN DEVA
  • Nume real:Marius
  • Marca ATV:LINHAI 260 /4*2/ WORKER
  • Numar ATV:HD-99-ATV

Posted 24 January 2007 - 12:17 AM

Am mai avut parte de inca o problema
Nu se alimenteaza
Am desfacut pompa de benzina , am spalat garniturile de cauciuc cu benzina, am suflat totul cu aer si a pornit
Nu-mi dau seama ce are, am patit de 2 ori aceasi figura

Ultima , m-a lasat bateria la 800 KM si am pornit cu curent de la alt ATV
Asa ca , sa aveti la voi si o bucata de cablu electric, cutie automata nu porneste tras.
  • 0

#9 alby

alby

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 28 posts
  • Nume real:Alby
  • Telefon:743911027
  • Marca ATV:In curand

Posted 24 January 2007 - 12:45 AM

QUOTE (davinci @ Jan 24 2007, 12:17 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Am mai avut parte de inca o problema
Nu se alimenteaza
Am desfacut pompa de benzina , am spalat garniturile de cauciuc cu benzina, am suflat totul cu aer si a pornit
Nu-mi dau seama ce are, am patit de 2 ori aceasi figura

Ultima , m-a lasat bateria la 800 KM si am pornit cu curent de la alt ATV
Asa ca , sa aveti la voi si o bucata de cablu electric, cutie automata nu porneste tras.

nu stiu ce sa zic de linhai! eu unu zic ca problemele astea sunt mari pentru cineva care nu se pricepe la MECANICA
  • 0

#10 Armadilo

Armadilo

    Mechanix

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 996 posts
  • Gender:Male
  • Location:ATV-Service Bucuresti
  • Interests:Service ATV in Bucuresti - Militari
    Piese Linhai, Suzuki, Yamaha, Kawasaki, etc. Accesorii Proarmor, Kimpex, Powermadd, etc. Uleiuri Motul, BelRay, Motorex, etc.
    Service mobil, si transport ATV indiferent de locatia acestuia, tractare cu un alt ATV pana la cel mai apropiat drum accesibil, si transportul ATV-ului pe platforma daca este cazul.

    Bulevardul Timisoara 104E
    0727.888.500
    Yahoo! ID: atvservice

    www.atv-service.ro
  • Nume real:Andi
  • Telefon:0727.888.500
  • Marca ATV:Yamaha Raptor 660R
  • Numar ATV:Galben

Posted 24 January 2007 - 07:25 AM

Nu cred ca la 15 ani esti in masura sa emiti pareri bune sau rele relativ la un ATV. Chiar si pentru cineva care nu stie o boaba de mecanica, majoritatea sunt probleme simple, care se rezolva rapid. Plus ca NU APAR TOATE LA UN ATV. Oameni buni, de cate ori sa mai scriu, este o lista adunata de la TOATE Linhai-urile pe care le stiu.
Hai sa nu mai scriem doar ca sa adunam posturi...
  • 0

#11 zixx

zixx

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 381 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Marca ATV:Linhai Worker 4x4

Posted 24 January 2007 - 06:34 PM

QUOTE (davinci @ Jan 24 2007, 12:17 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Am mai avut parte de inca o problema
Nu se alimenteaza
Am desfacut pompa de benzina , am spalat garniturile de cauciuc cu benzina, am suflat totul cu aer si a pornit
Nu-mi dau seama ce are, am patit de 2 ori aceasi figura

Ultima , m-a lasat bateria la 800 KM si am pornit cu curent de la alt ATV
Asa ca , sa aveti la voi si o bucata de cablu electric, cutie automata nu porneste tras.


Vezi ca unele Linhai-uri au prostul obicei sa faca vacuum in rezervor si atunci pa alimentare.Incearca sa desfaci busonul de la rezervor cand nu se alimenteaza si verifica linia de vacuum de la rezervor(sa nu fie blocata)
  • 0

#12 n.vasiliu

n.vasiliu

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 721 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:The737
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 700
  • Numar ATV:de tabla.

Posted 29 March 2007 - 11:06 AM

Problemele enumerate mai sus sperie un om care spera sa-si ia in curand modelul asta... un om ca mine.. care nu are timp sa stea sa mestereasca in el. Garantia ce acopera? Service mobil?
  • 0

#13 bogdan1323

bogdan1323

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 417 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Nume real:bogdan1323
  • Telefon:724378804
  • Marca ATV:suzuki-kingquad
  • Numar ATV:provizoriu

Posted 29 March 2007 - 01:18 PM

Nu te speria . apar probleme minore pt ca sunt cele mai multe pe piata romaneasca si au cei mai multi KM. raportat la numarul de linhaiuri si probleme aparute sa stii ca riscul ca al tau sa pateasca ceva asemanator este mic. al meu e relativ nou dar am prieteni care au 5000 sau 3000 sau 1700 de km fara sa aiba nici cea mai mica problema . daca este KQ crezi ca nu o sa se strice ? depinde cum il forjezi si cati km ai parcurs asa ca pt inceput dozeazati bugetul si daca ai bani de linhai cumparati pt ca no sa te dezamageasca. decat sa pierzi un an de fun ca sa mai strangi bani DISTREAZATE LIFE IS SHORT shout.gif
  • 0

#14 gisurvey

gisurvey

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 72 posts
  • Location:Timisoara
  • Marca ATV:Linhai Worker 4x4
  • Numar ATV:ceva de leasing

Posted 29 March 2007 - 01:22 PM

QUOTE (n.vasiliu @ Mar 29 2007, 12:06 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Problemele enumerate mai sus sperie un om care spera sa-si ia in curand modelul asta... un om ca mine.. care nu are timp sa stea sa mestereasca in el. Garantia ce acopera? Service mobil?


Nu este cazul sa te sperii...la toate masinile, si la cele de lux, exista de obicei o lista cu posibile/frecvente probleme...si da, probabil ca vei avea ceva mai multe probleme decat la un nume consacrat, dar si pretul este pe masura... wink.gif

QUOTE (Armadilo @ Sep 22 2006, 01:59 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Incerc sa fac o lista cu problemele pe care le are agregatul, din fericire inca nu am auzit de probleme majore, cum ar fi cele la motor sau la cutie. In general este un ATV bun, bineinteles nu poate fi comparat cu numele grele, mai ales cu modelele din clasa big-bore. Nu sunt probleme de nerezolvat, si nici nu pot afirma ca toate unitatile au avut aceste probleme. Apar aleator, si in cele mai multe cazuri la o utilizare excesiva.


QUOTE (Armadilo @ Dec 13 2006, 01:26 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Pai poti avea sansa sa nu iti apara nici o problema, avand in vedere ca ATV-urile noastre au fost fortate destul de mult, si inca functioneaza.


QUOTE (Armadilo @ Jan 24 2007, 08:25 AM) <{POST_SNAPBACK}>
...Chiar si pentru cineva care nu stie o boaba de mecanica, majoritatea sunt probleme simple, care se rezolva rapid. Plus ca NU APAR TOATE LA UN ATV. Oameni buni, de cate ori sa mai scriu, este o lista adunata de la TOATE Linhai-urile pe care le stiu.

  • 0

#15 n.vasiliu

n.vasiliu

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 721 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:The737
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 700
  • Numar ATV:de tabla.

Posted 29 March 2007 - 01:35 PM

crazy.gif crazy.gif Mersi. Asa sunt incepatorii smile.gif crazy.gif crazy.gif crazy.gif
  • 0

#16 n.vasiliu

n.vasiliu

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 721 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:The737
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 700
  • Numar ATV:de tabla.

Posted 18 April 2007 - 10:50 PM

Care din problemele de mai sus au fost rezolvate la LC7 fata de LC6, in afara de ambreiaj marit? Cuplarea 4x4 electrica nu e mai putin fiabila decat la LC6?

Acum, iata ca deja au aparut probleme: http://atvforum.ro/i...7...
  • 0

#17 Dean

Dean

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 26 posts
  • Gender:Male
  • Location:Resita
  • Nume real:Liviu
  • Telefon:0723873xxx
  • Marca ATV:Linhai LC6 300 4x4
  • Numar ATV:CS-87-xxx

Posted 23 April 2007 - 04:50 PM

Dupa aprox. 350 Km, in regim de weekend ok.gif , din care 300 in off road mediu, la utilizare de rodaj, constat:

Merge bine, putere - deocamdata - suficienta (la 4x4 te scoate din multe), viteza asijderea, pornire fara probleme, multumit

Vibreaza relativ tare - dar se pare ca e normal; destul de zgomotos; tacanit metalic - dar nu de la toba ci se pare de la suportul de bloc motor; scirtiit sacaitor doar la mers - am impresia ca de la transmisia cardanica, pentru ca numai la miscarea ei se aude frusty.gif - o sa-i mai dau niste vaselina pe unde ajung pina la revizia de 500 km

oricum, sunt multumit pina acum, n-a avut nimic major w00t2.gif .
  • 0

#18 bv84ald

bv84ald

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 12 posts
  • Nume real:Radu

Posted 13 May 2007 - 10:34 PM

am si eu o intrebare... vreau sa cumpar un linhai 300cc 4x4, dar am vazut ca are ax cardanic pe spate, in loc de planetare(cu suspensie independenta). nu afecteaza la denivelari? mai ales la cel 2x4 cand ramane cu o roata suspendata??
astept un raspuns competent pls... multam
  • 0

#19 zixx

zixx

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 381 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Marca ATV:Linhai Worker 4x4

Posted 14 May 2007 - 05:28 PM

Pai tocmai,iti trag ambele roti odata.Ai sanse mai mari sa iesi cu o roata suspendata.
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto