Conform site-ului Politiei Romane:
Documente necesare:
• Cartea de identitate a vehiculului avand aplicata folia de secretizare (original si copie), pe care este inscrisa radierea din circulatie;
• Fisa de inmatriculare cu viza circumscriptiei financiare. Fisa de inmatriculare trebuie semnata de proprietar (si stampilata in cazul persoanelor juridice)
• Copia tichetului de asigurare
• Certificatul de autenticitate sau, dupa caz, nota de identificare;
• Copia documentului de proprietate (factura, contract de vanzare – cumparare, etc)
• Dovada de plata a taxei de inmatriculare (C.E.C., trezorerie) - chitanta sau ordin de plata
• Chitanta de plata a contravalorii certificatului de inmatriculare
• Documentul de identitate al solicitantului (original si copie);
• Contravaloarea placilor cu numere de inmatriculare
• In cazul in care detinatorul, nu se poate prezenta la ghiseu, acesta poate fi reprezentat de catre o alta persoana, pe baza unei procuri notariale speciale.
• Pentru solicitarile persoanelor juridice, mai sunt necesare si urmatoarele acte:
- adresa inregistrata de solicitare, cu indicarea delegatului autorizat sa depuna si sa ridice documentele de circulatie;
- copia actului de identitate al delegatului;
- copia certificatului de inregistrare eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului.
- pentru entitati ca societati civile, profesionale de avocati, birouri de notari publici, precum si alte asemenea entitati, trebuie sa se prezinte pe laga documentele de inmatriculare si certificatul de cod fiscal.
Cartea de Identitate a Vehicolului o luati de la fostul proprietar. Atentie, nu cumparati ATV-ul daca nu o are, puneti-l pe proprietar sa scoata un duplicat.
Fisa de inmatriculare o obtineti de la Politie, de la ghiseul de informatii. Fisa de inmatriculare trebuie dactilografiata, dupa care va duceti la Circumscriptia Financiara de care apartineti pentru viza si luarea in evidenta pentru impozit.
Tichetul de Asigurare - R.C.A.-ul - la orice societate/broker de asigurari. Atentie - ATV-urile intra la categoria motocicletelor, atat la R.C.A. si CASCO, cat si la impozitare!!!
Certificatul de autenticitate sau nota de identificare se obtin de la Registrul Auto Roman.
Documentul de proprietate - in general factura, daca il cumparati de la o persoana juridica, contract de vanzare – cumparare daca il cumparati de la o persoana fizica, poate fi facut la orice birou de dactilografiere, nu este necesar sa fie facut la un notar.
La C.E.C. sau Trezorerie aveti de platit 2 taxe: taxa de inmatriculare si taxa pentru certificatul de inmatriculare.
Contravaloarea placilor cu numere de inmatriculare se plateste direct la Politie.
Acte Necesare
Started by
Armadilo
, Sep 27 2006 02:52 AM
No replies to this topic