Bună seara ,am schimbat pinionul la viteza a 3-a ca era uzat,am montat motorul la loc ,am reglat culbutori.
După ce am montat tot la el ,nu mai porneste,am luat bujie noua dă scânteie tot.!
El ține pornit doar accelerat.
Postat 27 ianuarie 2015 - 06:42
Bună seara ,am schimbat pinionul la viteza a 3-a ca era uzat,am montat motorul la loc ,am reglat culbutori.
După ce am montat tot la el ,nu mai porneste,am luat bujie noua dă scânteie tot.!
El ține pornit doar accelerat.
Postat 27 ianuarie 2015 - 06:42
Accelerat la maxim...
Cum am luat mâna de pe accelerație se oprește.!
Nu functionează deloc corect! vă rog lasați niște păreri..
Aceasta postare a fost editata de irimiagheorghe890: 27 ianuarie 2015 - 06:43
Postat 27 ianuarie 2015 - 07:12
pai esti sigur ca ai montat tot corect ? galeria de admisie e etansa ? supapele sunt ok ? carburatoru e curatat ? segmentii cum i-ai asezat ?
alte idei nu imi trec prin cap acum
Postat 27 ianuarie 2015 - 07:27
Motorul are compresie ,carburatorul e curat,am verificat și supapele.
Postat 27 ianuarie 2015 - 08:06
Ai respectat semnele la distribuție?
Postat 27 ianuarie 2015 - 08:14
Adică?
Postat 27 ianuarie 2015 - 09:52
Pe pinionul care învârte axul cu came si magnetoul care se învârte odata cu ambielajul se afla doua semne. Vezi cartea tehnica daca ai.
Postat 28 ianuarie 2015 - 09:16
Nu înțeleg care pinion,o sa demontez tot motorul si il fac din nou
Postat 28 ianuarie 2015 - 09:39
Are un lant si 2 pinioane. Un pinion se afla atasat de ambielaj, iar celalat atasat de axa cu came.
Aceasta postare a fost editata de samy.: 28 ianuarie 2015 - 09:43
Postat 28 ianuarie 2015 - 10:52
Eu cred ca motoru e cu tije ( nu stiu denumirea exacta ) care sa actioneze axele cu came si tot sistemul de distributie merge pe parghi si pe ceva roti dintate care sunt in cilindru si chiuloasa ! Asa am avut la un china de 200 , poate e identic .
Postat 28 ianuarie 2015 - 02:24
ceva gen dacia 1310 . Sistemul tacheti-tije-culbutori.
In cazul asta rotile dintate au semne.
Postat 28 ianuarie 2015 - 04:54
E un bashan 200 cu motor de 200cc in 4 timpi..
Postat 28 ianuarie 2015 - 06:34
Nu are pinioane,are 2 culbutori
Postat 28 ianuarie 2015 - 06:51
da , si daca il pui la semne e cam imposibil sa gresesti ( gen pui distributia cu 180 grade gresit )
Postat 28 ianuarie 2015 - 07:00
Unde e distribuția si semnele alea?
Postat 28 ianuarie 2015 - 07:30
Aruncă benzina în filtrul de aer.
Postat 28 ianuarie 2015 - 08:14
pai daca ajunge benzina in filtrul de aer, inseamna ca de fapt deschide admisia in locul evacuarii. Ar cam fi pe invers. Vezi ca nu ai montat ceva bine: chiulasa (daca este cumva simetrica si o poti pune si invers <desi ar fi imposibil sa poti inversa galeria de admisie cu galeria de evacuare>), distributia.
Scoate bujia, pune in locul ei un dop de hartie de ziar, scoate alimentarea cu benzina (nu ai nevoie de ea), scoate capacul de la culbutori si invarte motorul. Urmareste ce supape se deschid dupa ce iti arunca dopul de ziar. Eventual urmareste si bujia in ce moment iti da scanteia (adica ce supape s-au inchis inainte de scanteie).
Aceasta postare a fost editata de pitesti: 28 ianuarie 2015 - 08:23
Postat 28 ianuarie 2015 - 08:17
Cred că problema e de la axul cu came.Văd mâine vă las răspuns
Postat 28 ianuarie 2015 - 08:32
Postat 28 ianuarie 2015 - 08:47
Poate )