Bună seara ,am schimbat pinionul la viteza a 3-a ca era uzat,am montat motorul la loc ,am reglat culbutori.
După ce am montat tot la el ,nu mai porneste,am luat bujie noua dă scânteie tot.!
El ține pornit doar accelerat.
Posted 27 January 2015 - 06:42 PM
Bună seara ,am schimbat pinionul la viteza a 3-a ca era uzat,am montat motorul la loc ,am reglat culbutori.
După ce am montat tot la el ,nu mai porneste,am luat bujie noua dă scânteie tot.!
El ține pornit doar accelerat.
Posted 27 January 2015 - 06:42 PM
Accelerat la maxim...
Cum am luat mâna de pe accelerație se oprește.!
Nu functionează deloc corect! vă rog lasați niște păreri..
Edited by irimiagheorghe890, 27 January 2015 - 06:43 PM.
Posted 27 January 2015 - 07:12 PM
pai esti sigur ca ai montat tot corect ? galeria de admisie e etansa ? supapele sunt ok ? carburatoru e curatat ? segmentii cum i-ai asezat ?
alte idei nu imi trec prin cap acum
Posted 27 January 2015 - 07:27 PM
Motorul are compresie ,carburatorul e curat,am verificat și supapele.
Posted 27 January 2015 - 08:06 PM
Ai respectat semnele la distribuție?
Posted 27 January 2015 - 08:14 PM
Adică?
Posted 27 January 2015 - 09:52 PM
Pe pinionul care învârte axul cu came si magnetoul care se învârte odata cu ambielajul se afla doua semne. Vezi cartea tehnica daca ai.
Posted 28 January 2015 - 09:16 AM
Nu înțeleg care pinion,o sa demontez tot motorul si il fac din nou
Posted 28 January 2015 - 09:39 AM
Are un lant si 2 pinioane. Un pinion se afla atasat de ambielaj, iar celalat atasat de axa cu came.
Edited by samy., 28 January 2015 - 09:43 AM.
Posted 28 January 2015 - 10:52 AM
Eu cred ca motoru e cu tije ( nu stiu denumirea exacta ) care sa actioneze axele cu came si tot sistemul de distributie merge pe parghi si pe ceva roti dintate care sunt in cilindru si chiuloasa ! Asa am avut la un china de 200 , poate e identic .
Posted 28 January 2015 - 02:24 PM
ceva gen dacia 1310 . Sistemul tacheti-tije-culbutori.
In cazul asta rotile dintate au semne.
Posted 28 January 2015 - 04:54 PM
E un bashan 200 cu motor de 200cc in 4 timpi..
Posted 28 January 2015 - 06:34 PM
Nu are pinioane,are 2 culbutori
Posted 28 January 2015 - 06:51 PM
da , si daca il pui la semne e cam imposibil sa gresesti ( gen pui distributia cu 180 grade gresit )
Posted 28 January 2015 - 07:00 PM
Unde e distribuția si semnele alea?
Posted 28 January 2015 - 07:30 PM
Aruncă benzina în filtrul de aer.
Posted 28 January 2015 - 08:14 PM
pai daca ajunge benzina in filtrul de aer, inseamna ca de fapt deschide admisia in locul evacuarii. Ar cam fi pe invers. Vezi ca nu ai montat ceva bine: chiulasa (daca este cumva simetrica si o poti pune si invers <desi ar fi imposibil sa poti inversa galeria de admisie cu galeria de evacuare>), distributia.
Scoate bujia, pune in locul ei un dop de hartie de ziar, scoate alimentarea cu benzina (nu ai nevoie de ea), scoate capacul de la culbutori si invarte motorul. Urmareste ce supape se deschid dupa ce iti arunca dopul de ziar. Eventual urmareste si bujia in ce moment iti da scanteia (adica ce supape s-au inchis inainte de scanteie).
Edited by pitesti, 28 January 2015 - 08:23 PM.
Posted 28 January 2015 - 08:17 PM
Cred că problema e de la axul cu came.Văd mâine vă las răspuns
Posted 28 January 2015 - 08:32 PM
Posted 28 January 2015 - 08:47 PM
Poate )