Schimbare Placute Frana Kq750
#1
Posted 12 November 2009 - 07:41 PM
Dupa ce ati dat roata jos (asigurativa ca are frana pusa pe spate) desurubati suruburile din fata cat sa poata fi desurubate usor cu mana (acestea tin placutele de frana si e mai usor de desfacut acum decat dupa) in poza sunt desfacute
10.jpg 196.42KB 166 downloads
Acum trageti de ghidon stanga sau dreapta dupa caz ca sa aveti acces mai usor la partea din spate, aici mai sunt alte doua suruburi care tin etrieru pe aceste le desfaceti de tot (in poza cel de jos este deja scos)
20.jpg 179.59KB 138 downloads
Acum puteti sa trage-ti de etrier, in cazul in care nu vrea sa iasa incerca-ti cu o surubelnita sa baga-ti intre disc si etrier
Dupa ce a-ti scos etrierul cu doua surubelnite trebuie sa le bagati intre placute si sa impinge-ti pistonu la loc (cracana-ti placutele ), dupa ce acesta a intrat complet (pute-ti observa lichidul de la rezervorul defrana ca sa ridicat nivelul) abia acum pute_ti scoate suruburile din fata si o sa iasa si placutele
Ale mele aratau asa
3.jpg 382.92KB 396 downloads 4.jpg 476.84KB 587 downloads
Am curatat etrieru de noroi si suruburile care tin placutele, pe acestea le-am dat si cu putina vaselina
Acum pute-ti sa puneti placute noi, puneti suruburile din fata care tin placutele (le strange-ti definitiv la urma), pune-ti etrieru inapoi (nu va intra daca nu a-ti impins pistonu la loc) pune-ti suruburile din spate si strange-tile bine (ca sa nu cada in mers ) acum strange-ti si suruburile din fata, pune-ti roata si asta a fost HAVE FUN
Eu am ales sa schimb cu placute originale care au fost destul de scumpe (Nissin 320 RON/SET) pentru ca nu am vrut sa pun Lucas 31 EUR/SETsi ce mai gasisem erau unele Premier 130 RON/SET, am avut la mashina Lucas si nu recomand la nimeni dupa 40 de mii la mashina mai aveau "carne" pe ele peste jumate cand leam scos erau crapate si deja luau din disc cele originale la mashina au tinut 20 de mii
Atentie setul inseamna doua placute adica pentru o roata
Poze cu placutele noi
5.jpg 549.32KB 637 downloads 6.jpg 514.93KB 602 downloads
#2
Posted 13 November 2009 - 11:26 AM
Am avut surpriza la un rand de placute originale sa se uzeze total in 1500 km cu acelasi regim de mers in care am schimbat multe seturi numai la 4000 km
#3
Posted 13 November 2009 - 11:42 AM
ce firme ar fi cele mai indicate pentru kq?
Edited by undercover, 13 November 2009 - 11:43 AM.
#4
Posted 13 November 2009 - 01:34 PM
ce firme ar fi cele mai indicate pentru kq?
Mie imi trebuiau repede ca nu mai putem sa pun frana pe fata ai vazut cum aratau, de pe ebay inca mai ashtept sa imi vina de doua saptamani...
#5
Posted 13 November 2009 - 04:58 PM
Bravo pentru tutorial, mai ales ca ai facut si poze
#6
Posted 13 November 2009 - 11:03 PM
Bravo pentru tutorial, mai ales ca ai facut si poze
cam 4000 km in regim de cursa
#7
Posted 14 November 2009 - 12:34 AM
Deci daca esti dibaci si tii la placute poti trage multe mii de km de cele originale. Un lucru bun pentru KQ.
#8
Posted 14 November 2009 - 07:36 PM
#9
Posted 15 November 2009 - 09:04 AM
inseamna ca foloseste numai frana spate
#10
Posted 15 November 2009 - 09:16 AM
Am in minte un proiect sa actionez si frana spate atunci cand folosesc fata dar inca nu am gasit un piston cu o cursa suficient de lunga. Ma gandeam la ceva actionari de la ambreiaj de la moto.
Cred totusi ca pana o sa gasesc ma obisnuiesc eu cu franarea asa cum o are atv-ul
#11
Posted 29 November 2009 - 05:54 PM
in general folosesc frana spate , fata cand e nevoie ...
Am in minte un proiect sa actionez si frana spate atunci cand folosesc fata dar inca nu am gasit un piston cu o cursa suficient de lunga. Ma gandeam la ceva actionari de la ambreiaj de la moto.
Cred totusi ca pana o sa gasesc ma obisnuiesc eu cu franarea asa cum o are atv-ul
nu am inteles proiectu cu actionarea franelor..... la mine de exemplu stanga e spate si dreapta e fata , iar pedala de picior franeaza si fata si spate.
#12
Posted 29 November 2009 - 09:56 PM
#13
Posted 02 December 2009 - 02:18 PM
Din ce inteleg eu, nu e cazul sa umblam. La fel si la Suzi, e acelasi tip de frana spate, nu ?
#14
Posted 02 December 2009 - 02:27 PM
Din ce inteleg eu, nu e cazul sa umblam. La fel si la Suzi, e acelasi tip de frana spate, nu ?
Da e la fel,necesita schimb periodic de ulei(vezi topicul) dar o inlocuire a ferodourilor din grup se face dupa 8-15.000 km, functie de stilul de conducere
#15
Posted 02 December 2009 - 02:45 PM
#16
Posted 02 December 2009 - 03:00 PM
Din cate mi-a zis spv13r (Petricaaaa ) in mod normal, pentru ATV-urile inmatriculate, exista un kit care se monteaza pe atv, astfel incat frana la pedala sa actioneze pe toate 4 rotile. Dar, nu toti il instaleaza si in mod normal, asa cum vine ATV-ul din fabrica, pedala este o dublura a franei stanga...deci actioneaza doar pe spate. Nici eu nu am instalat kitul respectiv...nici nu am simtit nevoia, frana de picior o utilizez foaaaaaarte rar si niciodata in trasee, mai mult in stationare.
#17
Posted 02 December 2009 - 03:11 PM
Totusi, eu as inversa franele fata, adica de la maneta stanga sa-mi franeze fata si de la cea din dreapta sa-mi franeze spatele. Iarna, cu manusile de frig e usor mai greu sa-mi mut mana dreapta de pe gaz pe frana in mod rapid si m-ar ajuta sa fiu cu stanga pe frana si dreapta pe gaz...
Ma rog...proiecte, proiecte
#18
Posted 02 December 2009 - 03:14 PM
Intampin probleme in a gasi un cilindru de frana care sa aiba cursa suficient de lunga sa actionez cablul de la frana spate. In rest se rezolva.
Bineinteles franele sa se poata regla independent fata/spate.
#19
Posted 02 December 2009 - 03:23 PM
#20
Posted 04 December 2009 - 02:50 AM