Dupa ce ati dat roata jos (asigurativa ca are frana pusa pe spate) desurubati suruburile din fata cat sa poata fi desurubate usor cu mana (acestea tin placutele de frana si e mai usor de desfacut acum decat dupa) in poza sunt desfacute

Acum trageti de ghidon stanga sau dreapta dupa caz ca sa aveti acces mai usor la partea din spate, aici mai sunt alte doua suruburi care tin etrieru pe aceste le desfaceti de tot (in poza cel de jos este deja scos)

Acum puteti sa trage-ti de etrier, in cazul in care nu vrea sa iasa incerca-ti cu o surubelnita sa baga-ti intre disc si etrier
Dupa ce a-ti scos etrierul cu doua surubelnite trebuie sa le bagati intre placute si sa impinge-ti pistonu la loc (cracana-ti placutele

Ale mele aratau asa


Am curatat etrieru de noroi si suruburile care tin placutele, pe acestea le-am dat si cu putina vaselina
Acum pute-ti sa puneti placute noi, puneti suruburile din fata care tin placutele (le strange-ti definitiv la urma), pune-ti etrieru inapoi (nu va intra daca nu a-ti impins pistonu la loc) pune-ti suruburile din spate si strange-tile bine (ca sa nu cada in mers

Eu am ales sa schimb cu placute originale care au fost destul de scumpe (Nissin 320 RON/SET) pentru ca nu am vrut sa pun Lucas 31 EUR/SETsi ce mai gasisem erau unele Premier 130 RON/SET, am avut la mashina Lucas si nu recomand la nimeni dupa 40 de mii la mashina mai aveau "carne" pe ele peste jumate cand leam scos erau crapate si deja luau din disc cele originale la mashina au tinut 20 de mii
Atentie setul inseamna doua placute adica pentru o roata
Poze cu placutele noi

