Pai deh, trebuie sa vada si motorul care mai sunt tendintele vremii, sa se puna la curent cu ultimele noutati. Sa vezi apoi ce scanteie are...
Problema Pornire Atv
#21
Posted 28 January 2015 - 09:06 PM
#22
Posted 29 January 2015 - 12:08 AM
Draga prietene , daca crezi ca mecanica e pt oricine eu te las sa iti faci treaba ( am ajuns la concluzia dupa ce o parte din noi iti spunem ce sa verifici si tu vi cu raspunsuri care denota ca nu le ai cu mecanica sau cel putin cu distributia )
Fiecare a spus sa verifici distributia iar tu vi cu intrebari ca ce semne si ce tije . Daca nu ai notiunile de baza la cum se asambleaza ( de catre fabricant ) un motor si ca fiecare piesa e centrata iti recomand sa duci motorul la cineva care stie sa il asambleze sa nu te coste dublu o distributie montata gresit .
Daca e motoru cu R iti spun sa mai verifici ca sunt sanse sa fi gresit ceva si pe la asamblarea efectiva a motorului ( eu recunosc ca ma patit la un chinez ce nu am patit la un japonez ) cad despre semne , iti spun ca trebuie puse toate la semn , contragreutatea care centreaza motorul , distributia si restu care mai au semne altfel .. poti sa te pregatesti sa il mai desfaci o data + sa schimbi nite rulmenti !
Succes .
#23
Posted 29 January 2015 - 04:38 PM
Nu îs rulemnți nici distribuția ci era devina axul came era uzat,asa că l-am schimbat si a pornit la prima cheie...
#24
Posted 29 January 2015 - 06:37 PM
Super, bine ca i-ai dat de cap si fără cheltuiala mare. Verifica daca ungerea funcționează bine, posibil asta sa fie motivul uzurii.
#25
Posted 29 January 2015 - 06:37 PM
Pornesti motorul cu capacul de la came desfacut si vezi daca este inundat cu ulei, cateva secunde ca stropeste.
Edited by andrei marius, 29 January 2015 - 06:41 PM.
#26
Posted 29 January 2015 - 07:55 PM
Nu asta a fost cauza. Oricat de uzat ar fi fost axul cu came tot ar fi deschis supapele, in plus uzura camelor o compensai cu reglajul tachetilor. Pe de alta parte la lipsa uleiului se uzeaza intai lagarele axului . Se gripeaza axul inainte sa apuce sa se uzeze camele, sa nu mai zig de ce batai ar fi trebuit sa se auda de la motor.Ca ai gasit uzura si la ax/came ok, dar alta a fost cauza, cel mai probabil distributia sarita de la punct.