Jump to content



Photo

Rateuri La Accelerare Peste 4000Rpm


  • This topic is locked This topic is locked
22 replies to this topic

#1 Mate

Mate

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 13 posts
  • Nume real:Mateescu Paul
  • Telefon:0724289407
  • Marca ATV:BUYANG

Posted 10 May 2015 - 08:42 PM

Buna ziua.

Am un Buyang motor de 300 clona linhai 300 sau doar capacul schimbat cu denumirea de feishen in loc de linhai.

Am urmatoarea problema; la turarea motorului peste 4000rpm da rateuri ca si cum nu are benzina, si nu mai urca mai mult de 5000 5500 rotatii. asa face in 90% din cazuri cateodata merge normal, cateodata isi revine singur in timpul mersului dupa o decelerare si accelerare iar face. Am verificat carburatorul, spalat suflat de 4ori ultima oara i-am marit si nivelul in camera jigloarelor, am inlocuit galeria admisie cu una noua, inlocuit filtru aer, am desfacut capacul de magnetou (aici am gasit bobinajul un pic desfacut din cele 3 suruburi si vibra , le-am strans si la primul drum a mers perfect a doua zi o pornire scurta perfect si la a treia a reinceput calvaru, am verificat senzorul de puls care nu este atins si nu are pilitura pe el, am inlocuit bujia am inlocuit bobina de inductie cu fisa si tot asa face, am desfacut si variatorul si am gasit rolele uzate neuniform  in sensul ca unele au doar o dunga altele doua trei si altele pe toata suprafata.Are in plus fata de linhai 2 relee mici acm13201 care nu stiu ce fac si din cate am gasit pe net are o sonda de temperatura (cu 4 fire) de cauciuc flexibil undeva langa CDI.Am verificat si releul de tensiune  si incarca perfect bateria. 


  • 0

#2 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 10 May 2015 - 09:02 PM

Bujia cand ai inlocuit-o ce culoare avea? In rest porneste bine, sta bine in relanti? Daca nu ai verificat atent bujia citeste ce scrie mai jos. Daca ai facut asta...mai cautam.

 

Trebuie sa aiba un surub de reglaj amestecul, de obicei e pe partea stanga a carburatorului.

Cand il gasesti infileteaza-l de tot si desfa-l 2 ture si jumatate, dupa care fa testul la bujie. Adica: scoate-o, curat-o si mergi cativa km cu ea, scoate-o iar si vezi ce culoare are. Daca e neagra mai trebuie desfacut surubul de aer, (ai prea multa benzina in amestec), daca e alba mai trebuie putin strans.

Curata bine bujia de fiecare data si fa reglajul pana iese maronie.

 

PS: Iti asteptam o prezentare si niste poze in sectiunea ATV-ul meu sa il cunoastem si pe "dansul"


  • 0

#3 Mate

Mate

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 13 posts
  • Nume real:Mateescu Paul
  • Telefon:0724289407
  • Marca ATV:BUYANG

Posted 10 May 2015 - 09:12 PM

Scuze am uitat sa mentionez ca bujia este de culoare cacao cu lapte, un prieten mecanic de scutere a spus ca demult nu a vazut o bujie atat de buna ca si culoare.Surubul de aer l-am reglat si la 2-1/2 si la 2-3/4 si inchis la maxim si desfacut pana am obtinut turatiile cele mai mari tot la fel face.

am sa il prezint cu poze.

Am pus benzina si 95 si petrom 100 tot asa merge. prima data am spalat carburatorul si am schimbat benzina si a mers bine 60 km a doua oara spalat carburatorul mers bine 10 km a treia oara deloc si cand am strans magnetoul a mers bine cam 10 km.

Sta bine la relantiu dar am observat dupa ce am marit cantitatea de benzina in camera jiglerelor ca porneste doar cu apasarea usoara a acceleratiei sau prin mentinerea contactului mai mult timp. rateuri pe toba mai dadea de cand l-am luat iar din cand in cand mai moare la relantiu .


Edited by Mate, 10 May 2015 - 09:18 PM.

  • 0

#4 schummy

schummy

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 439 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Claudiu
  • Telefon:0765401389
  • Marca ATV:CAN AM RENEGADE XXC , BRUTE FORCE 750i

Posted 10 May 2015 - 10:30 PM

Buna,

Verifica furtunul de aer. Sa nu tragă aer fals.
Verifica CDI-ul si bobina(se poate sa le aibe capsate la un loc).
Ai băgat benzina din pet?

O seara buna
  • 0

#5 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 10 May 2015 - 10:52 PM

ca sa incep cu inceputul , este o clona de linhai mai reusita ( asta din ce citisem pe net ) Eu cred ca un chinez sau poate chiar yamaha direct a vandut dreptul de fabricatie a motorului gasit pe linhai , la fel cum polaris a vandut/inchiriat dreptul de a i se copia cadrul si etc . Asa ca fiecare chinez care vrea sa faca ceva cumpara nsite patente sau direct subansamblul de producatori si monteaza cu atv cu ce nume vrea el .( Ce frumos ar fi sa poti face asta si in ro ! )

 

Acum sa revenim la problema ta :

Reglatul amestecului si relantiul sunt pentru turatii mici ! Dupa ce urci de 2000 rpm toata treaba se face prin jiglorul central ! Iti arata pe bord 4000 rpm sau de unde sti ca merge doar pana la 4000 si i se taie ?

Pe bord ar trebui sa ai si indicator de treapta de viteza ( daca are cam ce arata cand tu mergi cu el ?)

Incearca cu un CDI de linhai sa vezi ce zice ! totodata vezi pe CDI ce scrie 7300 sau 9300 . Sunt 2 modele de CDI arata la fel fac cam la fel cu mici diferente ( cred ca in avans si sunt sigur cu numarul maxim de rpm )

 

Succes si daca ai posibilitatea sa pui si un filmulet cu sunetul scos ar fi mai ok( ne putem  da seama dupa sunet ce poate fi .) Vb aceea , o poza cat o mie de cuvinte


  • 0

#6 Mate

Mate

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 13 posts
  • Nume real:Mateescu Paul
  • Telefon:0724289407
  • Marca ATV:BUYANG

Posted 11 May 2015 - 11:21 AM

Salut din nou.
am turometru cu limba
cdi scrie pe el 0805 si cred ca este de 7300 rotatii ca atat se ducea cand mergea bine, benzina am bagat din benzinarie ca este inmatriculat si din canostra de metal speciala pt benzina prin sita.
filmulet maine sau poimaine dhpa ce ii montez capacul de magnetou la loc si dupa ce imi vin rolele de la variator.
multumesc baieti pentru postari pana la urma sper sa gasim problema.
  • 0

#7 Mate

Mate

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 13 posts
  • Nume real:Mateescu Paul
  • Telefon:0724289407
  • Marca ATV:BUYANG

Posted 11 May 2015 - 11:52 AM

Senzori pe cutie nu am, pe axul schimbatorului la intrarea in cutie am o cutie neagra rotuna cam de 2 cm grosime cu 5 fire parca si ea imi arata pe bord h l liber r si p
  • 0

#8 maximus28

maximus28

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 28 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:nelus
  • Telefon:0741
  • Marca ATV:cf moto 500
  • Numar ATV:vl26

Posted 11 May 2015 - 03:47 PM

Senzori pe cutie nu am, pe axul schimbatorului la intrarea in cutie am o cutie neagra rotuna cam de 2 cm grosime cu 5 fire parca si ea imi arata pe bord h l liber r si p

ceva de acest gen  am patit si eu  la c f atunci cand imi aparea pe bord R pe mers inainte .incearca  sa scoti firul  de la R .  incercarea moarte n-are..


  • 0

#9 Mate

Mate

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 13 posts
  • Nume real:Mateescu Paul
  • Telefon:0724289407
  • Marca ATV:BUYANG

Posted 11 May 2015 - 09:06 PM

CDI poate crea singur aceasta problema? sau doar printr-un contact imperfect sau cablu intrerupt?


  • 0

#10 schummy

schummy

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 439 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Claudiu
  • Telefon:0765401389
  • Marca ATV:CAN AM RENEGADE XXC , BRUTE FORCE 750i

Posted 11 May 2015 - 09:32 PM

La un quad am pățit asa duminica.
Nu era CDI-ul, era bobina .
Din cauza asta te-am întrebat cum e al tau.
Sunt CDI-URI care sunt la un loc cu bobina..si iti pornește tot, dar la turații scânteia e mai slaba.
La motor am mai pățit cu furtunul care intra din motor in filtru de aer..(la mine erau 4 trompe, tu ai un singur furtun )si la fel făcea (am schimbat senzorul de temperatura, senzorul de la turometru, releul de încărcare pompa de benzina, filtrul , am spălat carburatorul schimbat jiglere, buji fise...etc) si cand colo intra aer fals...
Mi-a venit sa-l sparg cand am vazut ce era.... Dar asa e mecanica:))
Da poate crea.
Sunt CDI-URI care trebuie sa facă masa..(Ex KTM-ul). Verifica si asta.
Da poate crea.
Sunt CDI-URI care trebuie sa facă masa..(Ex KTM-ul). Verifica si asta.
  • 0

#11 Mate

Mate

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 13 posts
  • Nume real:Mateescu Paul
  • Telefon:0724289407
  • Marca ATV:BUYANG

Posted 11 May 2015 - 09:51 PM

In filtru imi intra un furtun din motor pe care dimineata il verfic si unul vine de la toba prin valva vacumatica ce ajunge la pompa de benzina. Astazi am verificat furtunul ce vine de la valva vacumatica trece prin T la gatul de admisie si ajunge la pompa de benzina si este bun fara fisuri.

Bobina este separata cu 2 intrari si o masa care am schimbato de proba cu una de pe aprilia leonardo iar cdi cred ca era defect ca nu a vrut sa porneasca. Mentionez ca scuterul aprilia este la dezmembrari.


Edited by Mate, 11 May 2015 - 09:54 PM.

  • 0

#12 Mate

Mate

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 13 posts
  • Nume real:Mateescu Paul
  • Telefon:0724289407
  • Marca ATV:BUYANG

Posted 11 May 2015 - 10:10 PM

Am verificat furtunul si este bun,l-am dat jos si am suflat la un capat in timp ce la celalalt tineam un deget plus verificare vizuala. Dac stau sa ma gandesc trebuie sa verific senzorul de puls mai amanuntit, toate problemele au inceput dupa cativa km dupa ce am dat jos carburatorul sa verifica alt motor daca porneste, am taiat clemle care tineau mufele de la magnetou si socul automat, dupa aceea a mers bine aproape de fecare data cand am miscat acele mufe mai serios  adica de doua ori cand am dat carburatorul jos si odata cand am dat tot capacul de magnetou.

Maine sper sa imi vina rolele de variator si sa pun capacul de magnetou la loc si sa incep iar probele.


  • 0

#13 schummy

schummy

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 439 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Claudiu
  • Telefon:0765401389
  • Marca ATV:CAN AM RENEGADE XXC , BRUTE FORCE 750i

Posted 11 May 2015 - 11:50 PM

Bafta...
  • 0

#14 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 12 May 2015 - 02:09 PM

hai sa eliminam cateva variante ! ( stiu ca poate suna barbar dar la atv mai ales e mai sigur sa faci asa )

 

1 In galeria de admisie ai o gaura ( sau 2) prin care se face vacum pt pompa de benzina si cea de la catalizator ! Anuleaza catalizatorul ca oricum nu face nimic ( nici bun nici rau ! )

2 ai pomenit de mufe ! Ia frumos un piston de lipit niste varnist ( tub termocontrac..) ala ce la caldura se face mai mic !  taie fiecare fir ce intra in mufa ( in total ai 5 fire 3 galbene si 2 de culori diferite ) le cositoresti si le tragi cate un tub pe ele ( tubul il introduci inaintea lipirii ! ) + verifici firul sa nu fie intrerupt ( undeva pe lungimea lui !

4 Faci o proba si ne spui rezultatele !


  • 0

#15 Mate

Mate

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 13 posts
  • Nume real:Mateescu Paul
  • Telefon:0724289407
  • Marca ATV:BUYANG

Posted 12 May 2015 - 07:42 PM

Salutare.
Am reveni cu noi detalii.
Am scos astazi mufa de plus si minus de la iesirea din releul de incarcare si am avut surpriza ca functioneaza perfect, am scos si introdus mufa de mai multe ori si am obtinut aceleasi rezultate, cu ea nu merge da rateuri fara ea merge super, am urmarit firele rosu si verde si ajung intrun relleu NAIS 12V ACM 13201 si inca ceva cu 60 dar nu se mai vede unul din relee este gaurit si oxidat piciorusele ,i am schimbat intre ei dar functioneaza la fel cred ca lucreaza impreuna, fara ei nu porneste nici nu da la demaror nimic .
Unde gasesc oare acele relee ca pe net nu apar decat dincolo, sau daca stie cineva o echovalenta chiar daca au alt soclu ca il schimb
Multumesc
  • 0

#16 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 13 May 2015 - 09:16 AM

o poza face cat o mie de cuvinte !


  • 0

#17 Mate

Mate

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 13 posts
  • Nume real:Mateescu Paul
  • Telefon:0724289407
  • Marca ATV:BUYANG

Posted 13 May 2015 - 02:25 PM

Salutare.
Nu sunt releele de vina.
Cel spart defapt ii aprinde ceasurile caind ii dai curent si cel de al doilea nu am descoprit ce face.
Am masurat releul de incarcare si scoate 18,6-19,2 v indiferent de rotatiile mototului, mi au venit si rolele de la variator.
Am verificat si sigurantele si sunt bune, cu aparatul de masura si am miscat si de picioruse.
Sa revin la problema, concluzia ca intrerupe can ii pun mufa de la releul de incarcare. Scurt sau piesa defecta?
  • 0

#18 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 13 May 2015 - 02:43 PM

Releul de incarcare pe curent continu scoate valoarea aia sau magnetoul prin cele 3 fire de curent alternativ?

Daca e prima varianta e cu mult peste valoarea maxima permisa
  • 0

#19 Mate

Mate

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 13 posts
  • Nume real:Mateescu Paul
  • Telefon:0724289407
  • Marca ATV:BUYANG

Posted 14 May 2015 - 08:19 PM

Releul de incarcare pe curent continuu scoat valoarea aceea, intrarea in el adica iesirea din magnetou variaza identic intre cele 3 fire intre 20 - 30 volti alternativ.

Care trebuie sa fie valoarea releului de incarcare?

Multumesc.


  • 0

#20 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 14 May 2015 - 10:39 PM

Prin firele de la releu trebuie sa iasa maxim 14.5V curent continul. Pe firele galbene din magnetou valorile ar trebuii sa urce pana spre 70v curent continuu cand se tureaza motorul

http://atvforum.ro/i...ai/#entry115641

Citeste prima parte din topicul de mai sus ;)
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto