Salutare prieteni!
Aici astept pe oricine are de vanzare o remorca sau o platforma pentru transportat ATV .
Rog ca ofertantii sa vina si cu detalii (pret,an,model,etc) si cel putin o poza. Rog seriozitate!
Postat 07 aprilie 2014 - 04:53
Salutare prieteni!
Aici astept pe oricine are de vanzare o remorca sau o platforma pentru transportat ATV .
Rog ca ofertantii sa vina si cu detalii (pret,an,model,etc) si cel putin o poza. Rog seriozitate!
Postat 24 aprilie 2014 - 03:12
UP !!!
Postat 29 aprilie 2014 - 01:21
Postat 29 aprilie 2014 - 03:31
ne dai si noua ceva detalii? de unde, de la cine, noua sau sh, model, pret, etc? Ne-ar fi de ajuor.
Eu am luat remorca noua de la Pop Industry, model star mini ped 2512/07 pe la 1.000 euroi. Am fost tratat frumos de ei (Dinca Alin) si se poarta cu respect. Ii recomand.
Postat 29 aprilie 2014 - 06:25
Postat 29 aprilie 2014 - 07:07
pai cu ce materiale mai bagi si ce mai muncesti la ea, te cam apropii de pretul uneia noi. Oricum, este indicat sa o faci platforma deoarece o mai poti folosi si la alte activitati. Parerea mea!
Eu am ales-o pe a mea cu obloane si basculabila si de dimensiuni mari, tocmai in ideea ca va fi multifunctionala. Daca optam pentru o varianta cu sine de motocicleta, poate era mai ieftina.
Postat 29 aprilie 2014 - 09:31
Astea cum vi se par ?
http://www.blyss.de/...er/pkw-anhanger
Eu ma gandesc la una din astea.
Daca vreti careva si ne hotaram ne putem "combina" la transport, am eu o varianta de transport.
Asta sigur, daca le putem aduce una peste cealalta.
Postat 29 aprilie 2014 - 10:13
Cipry79 nu inchidem topicul tau pana nu ne pui si o poza cu remorca cumparata.
Postat 29 aprilie 2014 - 10:45
@iusau, mie imi par in regula. oricum, ar fi bine sa te orientezi catre ceva cu interior de 2500x1400 (sau foarte apropiat), pentru situatia in care schimbi atv-ul cu unul mai mare si nu iti va avea loc in remorca.
poate daca este si basculabila, scapi de efortul de a urca atv-ul. O iei din Germania? Si la ce pret (la cel afisat pe site)?
Postat 29 aprilie 2014 - 11:09
Nu stiu cat sunt de rezistente tocmai din pricina complexitatii lor - se dau jos obloanele, se basculeaza si fata .. se basculeaza protapul...
Oricum nu as folosi-o mult asa ca putin probabil sa nu reziste.
Preturile mi se par bune. Daca ma hotarasc sa o cumpar, doar de acolo pot lua modelele astea, la pretul afisat - nu am sunat sa negociez. Posibil sa mai pice tva-ul. Cu transportul cred ca pot rezolva mai ieftin.
Daca am fi doi si le-am putea pune una in cealalta ar fi "super promotie".
Dimensiunile atv-ului KingQuad sunt 1960/1200 la exteriorul rotilor. Cu distantiere are 1300 latime.
Sunt modele cu interior de 2050/1210, 2430/1210, 2430/1330 ... si altele.
Nu stiu atv-uri mai late de 1300, poate Polaris sau quad-uri.
Ma rog, ma gandesc ca si asa, daca dai jos obloanele laterale, il incarci chiar daca nu e toata roata pe platforma si mai raman 5 cm in aer.
Aceasta postare a fost editata de iusau: 29 aprilie 2014 - 11:13
Postat 30 aprilie 2014 - 06:55
Pai daca iti va depasi platforma este posibil sa ai mari probleme cu politia in trafic. Chestie de "gabarit depasit" si nu cred ca ai voie. Din cate stiu, sunt foarte rigizi cand vine vorba de marfuri transportate si care mai si depasesc cotele. Si decat sa iti strice ziua cu o astfel de oprire... Trebuie sa te mai gandesti si la lungime. Al meu are 2300 lungime, fiind de doua persoane.
Chestia cu TVA-ul se poate sa se aplice. Ar fi bine sa afli inainte de toate care este procedura. Stii bine ca statul refuza sa dea banii inapoi si cine stie ce a mai inventat pentru a te descuraja. Oricum, acolo o platesti cu TVA cu tot.
Postat 30 aprilie 2014 - 12:28
Recomandarea mea este, daca ai ocazia, sa cumperi una cu frana inertiala. Cele cca 500-600 de kilograme legate in spate se vor simtii destul de bine la franare.
Eu am una de 2500x1500 mm in interiorul lazii, cu frana inertiala pe 2 axe. De cate ori am plecat cu ATV-ul dupa mine s-a intamplat sa mi se franeze brusc in fata (ultima data acum 2 saptamani cand ma duceam cu el la RAR pentru ITP). Daca nu as fi avut frana si pe remorca.... .
Aceasta postare a fost editata de samy.: 30 aprilie 2014 - 12:31
Postat 30 aprilie 2014 - 12:50
Cipry79 placajul dublu stratificat si antialunecos se cheama : TEGO ANTIDERAPANT si am vazut la depozitele "ARABESQUE".
Postat 30 aprilie 2014 - 02:40
Postat 30 aprilie 2014 - 02:48
Nici a mea nu are prevazute lampi de ceata si nici de marsarier. Nu au zis nimic la RAR, au verificat semnalizarile, ce mai avea si atat. Nici frana nu au verificat-o la mine, au zis ca nu au dinamometru pentru axe tandem.
In schimb au masurat cu o ruleta diametrul rotilor si de gabarit.
vad ca este destul de rezonabil pretul la TEGO, eu tot tego am si este ok.
http://www.e-materia...-mm-detail.html
Aceasta postare a fost editata de samy.: 30 aprilie 2014 - 02:49
Postat 30 aprilie 2014 - 03:54
Postat 30 aprilie 2014 - 04:10
Salut, să vă spun și eu ce cunosc despre chestiile astea.
Pe lângă alte condiții pe care trebuie să le îndeplinească o remorcă atunci când este utilizată legal sunt și cele care privesc semnalizarea.
Dacă cei care au făcut verificarea remorcii și nu au cerut anumite lucruri asta nu înseamnă că ele nu sunt prevăzute în legislație.
Ele sunt:
sau dacă este așa lampa stop 3.jpg 20,38KB 0 downloads, atunci este necesară montarea a două triunghiuri triunghi.jpg 5,26KB 0 downloads
Mai trebuie ca toate astea să fie din gama celor omologate și care au marcajele corespunzătoare.
Atenție că acele grupuri de semnalizare trebuie să conțină lămpile de ceață în schimb nu este obligatorie existența lămpilor de mers înapoi.
Mai este o mențiune de făcut: existența lor înseamnă și funcționare în același timp, deci dacă din construcție remorca este echipată cu lampă de mers înapoi cei de la RAR o să-ți ceară să și funcționeze.
Am scris mai sus cerințele legale, dar se poate ca îngăduința inginerului RAR să fie largă și să nu insiste pe anumite elemente. Eu am prins un moment în care erau la rândul lor controlați deci făceau pe vigilenții în fața superiorii lor și pentru că lampa de mers înapoi nu se aprindea cu toate că geamul grupului de semnalizare conținea și acel sector l-au demontat pentru a verifica echiparea nativă. Au renunțat numai după ce au constatat că nu a fost prevăzută cu soclu și cablare pentru acel bec.
Postat 30 aprilie 2014 - 07:15
Postat 30 aprilie 2014 - 08:37
Postat 30 aprilie 2014 - 09:52
Eu sunt de parere cu Horia, adica lumini pe scurt :pozitie+lumina numar,frana, semnalizare,ceata dar fara mers inapoi.
Catadioptri rosii triunghiulari spate,dreptunghiulari galbeni pe laterale si dreptunghiulari albi fata.
Stiu ca toate acestea imi sunt verificate la toate remorcile cand fac ITP-ul.
Cipry79 tabla striata de AL am numai la platforma mare de transport auto si sunt multumit (masina nu aluneca)
Nu stiu cum se comporta la una mica de ATV unde greutatea acestuia este mult mai mica.