Martor R Si Piuit Continuu
#1
Posted 24 September 2007 - 08:15 AM
La un moment dat, dupa ce am avut cuplat R si am recuplat H, martorul de R si beep-ul specific nu s-au mai oprit. Indiferent de pozitia schimbatorului. Uneori, pe H sau N, intensitatea martorului luminos de R scade.
Cuplarea vitezelor se face corect si jucaria merge bine. Pirghiile de actionare par in regula.
Din ce am aflat de la voi, sa fie vreo problema cu senzorii aia pe care scrie UP si DOWN? Sau e altceva?
Va rog, poate cineva sa-mi spuna cum sa remediez situatia sau macar cum sa-i "tai" piuitul?
P.S. Am mai patit o data cu martorul de N asa, dar si-a revenit singur...dar macar ala nu-mi solicita timpanul...
#2
Posted 24 September 2007 - 11:33 AM
La un moment dat, dupa ce am avut cuplat R si am recuplat H, martorul de R si beep-ul specific nu s-au mai oprit. Indiferent de pozitia schimbatorului. Uneori, pe H sau N, intensitatea martorului luminos de R scade.
Cuplarea vitezelor se face corect si jucaria merge bine. Pirghiile de actionare par in regula.
Din ce am aflat de la voi, sa fie vreo problema cu senzorii aia pe care scrie UP si DOWN? Sau e altceva?
Va rog, poate cineva sa-mi spuna cum sa remediez situatia sau macar cum sa-i "tai" piuitul?
P.S. Am mai patit o data cu martorul de N asa, dar si-a revenit singur...dar macar ala nu-mi solicita timpanul...
salutare , vezi , verifica contactele de la up - down. poate a intrat apa si fac scurt . In general cam asta este problema.bafta
#3
Posted 25 September 2007 - 10:21 AM
Se pare ca esti unul dintre putinii care mai raspunde pe aici.
#4
Posted 25 September 2007 - 08:50 PM
Se pare ca esti unul dintre putinii care mai raspunde pe aici.
nu este nici o problema, si alta data .Cat pot sa ajut , ajut , deoarece cam asta este rolul forumului si......la urma urmei toti suntem colegi
bafta si poate vii pe la cluj , la o tura prin apuseni . Sper ca ti-ai remediat defectiunea la agregat
#5
Posted 25 September 2007 - 09:08 PM
#6
Posted 26 September 2007 - 10:25 AM
bafta si poate vii pe la cluj , la o tura prin apuseni . Sper ca ti-ai remediat defectiunea la agregat
Inca n-am rezolvat problema, pentru ca agregatul este intr-o zona la vreo 20 km de oras si nu ajung decit la sfarsit de saptamina. Dar am sa va tin la curent.
#7
Posted 28 September 2007 - 01:58 PM
#8
Posted 28 September 2007 - 10:10 PM
Il las sa se raceasca cam o ora dupa care porneste, practic isi revine.
Asta seara s-a intamplat la fel , piuia ca nebunul martorul N si R au ramas aprinsi si am plecat cu el . Dupa circa 5-6 km a dat cateva rateuri si s-a oprit motorul.Ei bine din acel moment n-a mai vrut sa porneasca. M-am uitat la bujie , era curata, dar in schimb n-am putut sa vad daca are scanteie si daca-i vine benzina.
Si inca o nelamurire, ce fac cei doi senzori UP & DOWN ?
#9
Posted 29 September 2007 - 07:20 PM
Posibil de la bobina sau poate fi si altceva?
#10
Posted 01 October 2007 - 11:11 AM
Cei doi asa zis senzori UP si DOWN sunt de fapt doua microintrerupatoare lamelare actionate de o pirghie profilata (principiul camei). "Senzorul" UP este cel care comanda aprinderea martorilor pe R si N, in functie de pozitia pirghiei.
Le-am scos, aveau stropi de apa (si probabil si praf) in interior. Etansarea lor se face printr-o garnitura asezata intr-o degajare pe corpul senzorului. Grosimea garniturii este insa mai mica decit adincimea degajarii respective, asa incit garnitura este aproape degeaba. Se poate folosi una din cauciuc moale, cu circa 1 mm mai groase decit cele originale. Atentie la stringerea suruburilor in acest caz - se face pina la contactul ferm dintre corpul senzorului si suportul pe care se fixeaza.
Eu le-am suflat si le-am lasat sa se usuce. Si merge...
Nu au influenta asupra functionarii motorului. Sunt doar niste simpli martori.
#11
Posted 01 October 2007 - 03:53 PM
Cei doi asa zis senzori UP si DOWN sunt de fapt doua microintrerupatoare lamelare actionate de o pirghie profilata (principiul camei). "Senzorul" UP este cel care comanda aprinderea martorilor pe R si N, in functie de pozitia pirghiei.
Le-am scos, aveau stropi de apa (si probabil si praf) in interior. Etansarea lor se face printr-o garnitura asezata intr-o degajare pe corpul senzorului. Grosimea garniturii este insa mai mica decit adincimea degajarii respective, asa incit garnitura este aproape degeaba. Se poate folosi una din cauciuc moale, cu circa 1 mm mai groase decit cele originale. Atentie la stringerea suruburilor in acest caz - se face pina la contactul ferm dintre corpul senzorului si suportul pe care se fixeaza.
Eu le-am suflat si le-am lasat sa se usuce. Si merge...
Nu au influenta asupra functionarii motorului. Sunt doar niste simpli martori.
Eu am schimbat sesorul '' up". Are doua lamele inauntru si sau rupt , daca nu il schimbam imi arata ca sunt in marsarier si in neutru in acelasi timp si mai trebuia sa stau si cu degetul pe override tot timpul ca altfel nu depaseam 10 km/h.Ca la marsarier!
#12
Posted 01 October 2007 - 05:03 PM
Cat despre motor, avea o siguranta arsa intr-un colt, iar eu cand m-am uitat la repezeala n-am observat acest lucru.
M-am mai facut si de cacao la service (oamenii m-au intrebat daca am verificat sigurantele)
Dar, bine ca mergeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.......
#13
Posted 11 October 2007 - 06:14 PM
#14
Posted 12 October 2007 - 08:39 AM
Acum cateva zile imi ardea tot timpul martorul N. Dupa cativa km si-a revenit.
Ieri am observat ca la mersul cu spatele se aprinde martorul R dar fara piuit.
Adevarul e ca pana nu piuie intr-una ( cred ca as ceda nervos ) nu ma deranjeaza.
#15
Posted 22 October 2007 - 06:21 PM