așa cum am făcut o prezentare Worker-ului roșu, ce a căpătat numele de "Roșioară", a venit timpul să-l prezint și pe frate-su (aproape geamăn), "Cărbunel". Denumirile le-a dat fii-miu!
Istoria lui e oarecum cunoscută. Inițial arăta jalnic, se știe deja și de ce. Ce i s-a făcut:
Carene față/spate noi
Anvelope față/spate Kenda Bear Claw noi
Pompă frâna mână/picior noi
Bloc lumini nou
Kilometraj nou
Modul lumini bord nou
Buton avarii nou
Carcasa bord inferioară nouă
Bloc accelerație nou
Plăcuțe frână față/spate noi
Fuzetă dreapta nouă
Rulmenți și capete bară noi
Bloc schimbător viteze nou
Rulmenți ax spate noi
Variator+curea+ambreiaj complet, fiind dotat inițial cu un variator Malossi ce mi-a terminat ferodourile, a rupt o ureche de la un arc, pe care m-i l-a aruncat undeva de a făcut șanț în curea!
Demontat CV și remontat(cu verificare riguroasă) din cauza unor scurgeri de ulei ce mă deranjau
Cuplaj diferențial/cardan spate nou
Montat proiector 18W și voltmetru (aceleași ca la celălalt)
Urmează vopsirea portbagajelor, când o fi timp, și cam atât! Aaa, are tobă inox Romcat și nu știu mai cum, că e sudat suportul acolo, din inox. Am repetat la exasperare cuvântul "nou" ca să subliniez că am avut ambiția de a-l aduce la o stare aproape perfectă. Nu știu dacă am reușit; unii mă pot blama că am făcut atâtea pentru o... "căzătură", însă eu așa am considerat că trebuie! Despre partea pecuniară ce să zic?! O parte au intrat în costul inițial, altă parte...bonus. Trăgând linie, m-a ajuns, în faza în care îl vedeți, 10600 lei.
Și acum câteva poze:
Attached Files
Edited by seby_dumi, 30 October 2015 - 06:26 AM.