Fiindcă ieri a fost vreme excelentă, s-a organizat o mică ieșire pe dealurile Măgurii. Inițial și-au anunțat participarea mult mai mulți, însă, din diverse motive, n-au mai venit! Plimbarea a fost într-un tempo alert, așa că nu a fost vreme de prea multe poze, iar de ridicat filmările nici atât, poate când o veni cu adevărat iarna și stăm acasă...
"cărbunel" De Bacău
#21
Posted 14 December 2015 - 05:19 AM
Fiindcă ieri a fost vreme excelentă, s-a organizat o mică ieșire pe dealurile Măgurii. Inițial și-au anunțat participarea mult mai mulți, însă, din diverse motive, n-au mai venit! Plimbarea a fost într-un tempo alert, așa că nu a fost vreme de prea multe poze, iar de ridicat filmările nici atât, poate când o veni cu adevărat iarna și stăm acasă...
#22
Posted 14 December 2015 - 08:49 PM
Si o mica filmare...
E si Victor...
Din proprie inițiativă am șters link-ul, pentru nu a fi încadrat într-o anumită categorie de utilizatori (iresponsabili)!
S-auzim numai de bine!
Edited by seby_dumi, 26 January 2016 - 01:13 PM.
#23
Posted 15 December 2015 - 12:04 PM
Salut Sebastian, stima mea pentru sfaturile echilibrate pe care le dai pe forum, dar ...am și eu o rugăminte: hai să încercăm a nu ne mai amprenta trecerea pe izlazurile satelor sau uneori chiar pe proprietățile unora. Ne mai mirăm că se iau cu furca după noi ?
Chiar zilele astea am avut o întâlnire cu un astfel de supărat și probabil doar din cauză că amprenta cauciucurilor mele nu a fost identică celei utilizate de viteazul driftuitor, am scăpat fără a mi se aplica o sapă în cap.
S-auzim numai de bine !
#24
Posted 15 December 2015 - 01:09 PM
OK Horica, receptionat dojana!
Ce se vede in filmare a fost doar atat, nimic mai mult. Conditiile erau prea propice pentru astfel de manifestari ... copilaresti! Ca o paranteza, eu nu am participat! Nu cred ca sunt multi ATV-sti care sa nu incerce(tenteze) asa ceva, la iarba referindu-ma... Si, la urma urmei, pe langa ce pagube produc unii "proprietari" la propriul teren, ce am facut noi e mizilic! Nu am facut o poza la un tapsan ce, in vara, era impadurit!... Acum trebuia sa fim atenti la cioate!
Acest post nu mi-l doresc o replica, nici o scuza, ci doar o precizare a conjuncturii in care s-a facut filmarea. Atat eu, cat si ceilalti participanti - asa cum si cat ii cunosc - ne consideram responsabili! Nu ne caracterizeaza dorinta de distrugere...
La final, eu am incetat de mult sa incerc sa fac lumea mai buna si mai frumoasa, asta uitandu-ma in jurul meu!!!...
Sa auzim numai de bine!
#25
Posted 15 December 2015 - 03:15 PM
Salut Sebastian,
N-am căutat neapărat să dojenesc, mai mult doream să atrag atenția de unde se pleacă și unde se poate ajunge.
Și așa avem o faimă din ce în ce mai neplăcută.
#26
Posted 15 December 2015 - 05:10 PM
Sebastian, cind spui dealurile Magurei te referi la partea dinspre Magura-Dealu Mare-Sohodol sau partea dinspre Osebisti-Luizi Calugara?
#27
Posted 15 December 2015 - 06:48 PM
În partea cealaltă, într-adevăr, am ajuns până deasupra la Luizi.
#28
Posted 15 December 2015 - 07:58 PM
La o viitoare iesire, daca ma invitati, ma prezint cu placere.
Incerc sa fac (pe bucati) un traseu pe creasta Pietricicai din Onesti catre Bacau.
Sa inteleg, Cattaleya este pensiunea nou deschisa intre hanul lui Mateiu si hotel Magura, acolo unde este o stina?
Asha ca partea finala, daca o cunosteti, mi-ar fi de folos.
#29
Posted 15 December 2015 - 08:19 PM
Când există disponibilitate, mă anunți, din timp, aici sau la telefon.
Mulțumesc pentru interes!
#30
Posted 15 December 2015 - 09:37 PM
Frumos se misca pustiul. Felicitari!
#31
Posted 16 December 2015 - 07:04 AM
În deplasări nu ne încurcă deloc, ba din contra, îmi reproșează că mă mișc greu! I-am reamintit că nu se compară greutățile ansamblurilor "Cărbunel"/el cu "Roșioară"/eu !!! Iar la căluții lor, se simte...
#32
Posted 27 December 2015 - 09:59 AM
Salut,
asa asteptam noi iarna...
Si ceva mai vechi:
Sarbatori fericite tuturor membrilor acestui forum!
Edited by seby_dumi, 27 December 2015 - 11:18 AM.
#33
Posted 27 December 2015 - 05:10 PM
Le are baitul.
#34
Posted 30 December 2015 - 12:01 PM
tinand cont ca sunt patruns de ''spiritul Craciunului", unul din "piticii mei" mi-a dat sfatul de a-l schimba pe "Carbunel" cu altceva, mai potent! Motivele nu le scriu, deocamdata! Daca sunt intrebat, am sa spun... M-am oprit la doua modele: CF 500-2A sau Linhai Hytrak 500. Ca termen de inlocuire, ar fi undeva in a doua jumatate a lui 2016, deci e cam prematur acum sa dezbat anumite amanunte! Nici preturile nu le pot compara acum... Despre CF mai stiu cate ceva, cu 500-le de la Linhai nu prea sunt lamurit. Cineva care-l poseda m-ar putea ajuta cu cateva informatii... Mentionez ca iau in calcul doar varianta de achizitie nou-nout! Evident, bugetul prezumtiv e de maxim 5000E la acea data(vanzarea lui "Carbunel"+diferenta)!...
Multumesc si... Sarbatori Fericite!
Edited by seby_dumi, 05 January 2016 - 04:33 PM.
#35
Posted 30 December 2015 - 07:36 PM
Imi place mult cum iti intreti "Carbunii".
Legat de alegerea pe care urmeaza sa o faci, eu zic sa faci un test drive daca poti cu aceste modele si sa vezi in care te simti mai comod, care iti pune zambetul pe buze cu adevarat.
Din cate am observat motorul e acelas pe amindoua modele, dar mana de lucru cred ca difera, modul asamblari, pe partea electrica (calitativ sau mai putin calitativ), calitatea plasticelor...
Trebuie sa le vezi pe amindoua (deja ai experienta necesara), cu siguranta ai sa faci o alegere buna
Sarbatori fericite si tie!
#36
Posted 30 December 2015 - 10:25 PM
#37
Posted 05 January 2016 - 05:02 PM
azi l-am dus pe " Cărbunel" la...doctor, iar! Prin asta explic și postarea mea anterioară. Probleme solicitate:
- revizie completă sistemului de frânare, cu înlocuire conducte și modalitate frânare. În acest moment frâneazâ doar fața la manetă și doar spatele la pedală. Anormal, până la urmă;
- joc la bascula spate, la unul din rulmenți;
- demontare pompă apă din cauza unor scurgeri (sic);
- verificare sistem electric și/sau alimentare din cauza funcționării cu întreruperi a motorului (vom vedea cauza...)
- schimbarea capului planetară pe stânga. Explicație: am ambele planetare modificate genetic(!), în sensul că au fost tăiate tijele filetate, date găuri, făcut filet și...șurub de strângere! Acuma, ce să zic?! Tot respectul pt. execuția modificării, însă efectul e...incomod! Adică, acel șurub se tot desface, cu mama șaibelor grover și a pastelor autoblocante! Și asta doar pe stânga!
Cam atât, deocamdată. Să vedem ce mai apare!
Acum înțelegeți de ce, în privința lui "Cărbunel", mă uit după alte cele! Pe "Roșioară" îl doare la bască, benzină să aibă!!!!
Edited by seby_dumi, 05 January 2016 - 05:12 PM.
#38
Posted 05 January 2016 - 10:39 PM
"Carbunel" este condus de cel mic. Si frecat mai abitir. Tu mergi cu "Rosioara". Mai linisti, mai atent, mai bland. Daca faci schimb de culori, crezi ca ar mai rezista "Rosioara"?
#39
Posted 06 January 2016 - 06:25 AM
Nu știu ce s-ar întâmpla la schimburi, dar bănuiesc că tot "C" ar face probleme. Să nu uităm cât cară fiecare, acum...
#40
Posted 08 January 2016 - 11:59 AM
Salutare tuturor,
azi l-am dus pe " Cărbunel" la...doctor, iar! Prin asta explic și postarea mea anterioară. Probleme solicitate:
- revizie completă sistemului de frânare, cu înlocuire conducte și modalitate frânare. În acest moment frâneazâ doar fața la manetă și doar spatele la pedală. Anormal, până la urmă;
- joc la bascula spate, la unul din rulmenți;
- demontare pompă apă din cauza unor scurgeri (sic);
- verificare sistem electric și/sau alimentare din cauza funcționării cu întreruperi a motorului (vom vedea cauza...)
- schimbarea capului planetară pe stânga. Explicație: am ambele planetare modificate genetic(!), în sensul că au fost tăiate tijele filetate, date găuri, făcut filet și...șurub de strângere! Acuma, ce să zic?! Tot respectul pt. execuția modificării, însă efectul e...incomod! Adică, acel șurub se tot desface, cu mama șaibelor grover și a pastelor autoblocante! Și asta doar pe stânga!
Cam atât, deocamdată. Să vedem ce mai apare!
Acum înțelegeți de ce, în privința lui "Cărbunel", mă uit după alte cele! Pe "Roșioară" îl doare la bască, benzină să aibă!!!!
Ce s-a stabilit:
-schimbare 6 conducte de frana plus ceva cleme. Conductele se vor executa la o firma de furtune presiune (eu am mai colaborat cu ei, sunt OK) din Bacau. Pretul uneia e de 50-60 lei comparativ cu originalele, 30-35 euro! Aspectul nu va fi comercial, vor fi ceva mai groase. Se va readuce sistemul de franare la original, adica orice frana actionez, vor frana toate rotile;
-schimbare ambii rulmenti conici la bascula, daca tot se umbla, plus semeringurile (vinovate de uzura) = 120 lei;
-pompa de apa noua (fara compromisuri!) = 200 lei;
-sistemul de alimentare/aprindere urmeaza sa se verifice la final;
-capul de planetara doar pe stanga = 675 lei! Cand va mai ploua in buzunar, voi schimba si pe dreapta.
Manopera 5-700 lei, voi mai negocia! Ori la bal, ori la spital!!! Nu ma blamati!!!