Salut , in luna noiembrie am achizitionat si eu 2 bucati , unu alb si unu negru . Pot sa iti dau dreptate la partea legata de aspect...dar cred ca nu prea conteaza aspectul avand in vedere ca este un vehicul de teren . Pot sa iti spun ca de cand le-am cumparat am avut numai probleme ... ambele intra in viteze foarte greu , la unul deja a aparut o fisura pe parghia dintre cutie si schimbator , dupa ce au iesit din rodaj au aparut si alte probleme . Cel negru are probleme cu display-ul , afiseaza doar pe pozitia N , cand schimbi pe D sau R dispare afisajul , ambele au problme cu futunele de alimentara ( furtunul care intra si iese din filtru de benzina ) sunt furtune foarte casante , mai exact partea din interiorul furtunului se macereaza , efectiv se transforma in nisip si blocheaza filtru de benzina si mai rau ajunge si in carburator , Unul a venit cu un suport pentru filtru de benzina ( ptr prindere ) celalalt a venit prins cu soricei ( clipsuri ) . Va dati seama ce inseamna sa ramai in padure la 20 de km de casa sau cel mai aropiat suflu omenesc si sa te apuci sa desfaci filtrele , furtune si carburator...am cumparat furtune noi romanesti ( de dacie ) si filtru de benzina ( model de dacie sau de generator pe benzina honda etc) le-am schimbat si sa zic asa au disparut problemele legate de alimentare ... mai face figuri din cand in cand cred ca mai e mizerie prin carburator.
Avand in vedere ca nu erau destule probleme , a inceput sa fiarba si apa la motor ... termocuplele blana ... le-am pus pe direct , pornesc odata cu luminile ( faza scurta) care apropo si alea merg cand vor ele ...si cand merg bat dupa avioane... . Atv- urile au 300 de km si nu pot sa va spun decat ca sunt complet dezamagit de investitie. Le-am programat pentru saptamana viitoare in service ca doar sunt in garantie dar nu este prea placut sa mai cheltui o gramada de bani pe plaforme si o gramada de nervi ... . Mai lipsesc si diferite suruburi de pe sasiu si alte prinderi ( furtune cabluri etc ) dar asta iar e o problema infima. La unu a aparut si o bataie la motor probabil din cauza ca nu a mers cu lichidul de racire la temperatura optima... La ultima interventie a service-ului mobil s-a constatat ca nu mai au nici placute pe fata..nu stiu cum este posibil sa se consume in 300 de km , la bicicleta am 500 de km facuti in inca am placute . Ce pot sa va mai spun este ca vine cu piese de foarte proasta calitate ( galeria de admisie , galeria de evacuare si toba ) facute din fier ordinar si deja au un grad de rugina ridicat... ma gandesc serios daca o sa pastrez ATV-urile sa le sablez si sa le trimit la o baie de crom sau aluminiu si dupa sa le montez ..plasticele sunt dintr-un material f casant au elasticitate 0 ( zero) la prima craca lovita au plesnit iar semnalizarile sunt prinse in bataie de joc cu cate un surub . Cam atat momentan .. Aveti grija de ATv-urile voastra ca daca vi le dau pe ale mele va ia mintea razna !