Linhai 300 4X2 Iasi
#1
Posted 03 November 2016 - 06:58 PM
Va multumesc ca m-ati acceptat in comunitatea dvoastra!
De vreo 2 saptamani sunt fericitul posesor al unui Linhai de 275 cmc , 4x2, an 2007.Este primul atv... dorit de mult timp. L- am cumparat pentru a ma plimba pe dealurile si campurile de langa Iasi, zona comunei Dumesti. In vara am mai avut o tentativa cu o Yamaha Xt 600 , insa dupa cateva cazaturi am decis ca sunt prea batran pentru ea .
E o jucarie !!!
#2
Posted 03 November 2016 - 07:25 PM
Ia prezinta-ne si noua jucaria ta in imagini sa ne delectam si noi privirea !
#3
Posted 05 November 2016 - 06:46 PM
#4
Posted 05 November 2016 - 09:12 PM
Foloseste butonul din dreapta jos "More Reply Options" dupa care "Attache Files".
#5
Posted 06 November 2016 - 10:08 AM
Foto
Attached Files
Edited by iustino81, 06 November 2016 - 10:06 AM.
#6
Posted 06 November 2016 - 10:31 AM
#7
Posted 06 November 2016 - 12:48 PM
Ieri am reusit cu ajutorul tutorialelor de pe acest forum sa schimb uleiul la motor. Atv -ul l- am cumparat de la un amic... si el m-a sfatuit sa ii schimb uleiul datoruta faptului ca a fost schimbat in urma cu 1 an. Nu este in stare perfecta ... mai necesita niste atentie dpdv estetic...insa mai pe la vara... nu este la fel de agil ca Xt-ul insa ma simt mai confortabil cu el.
Rugaminte:
Am tot citit pe forum despre gresare, am gasit si citit toate manualele de intretinere insa nu m-am prins cum se face.
Ieri , dupa ce l-am alergat pe dealuri l-am pus pe treapta L si ulterior cand am vrut sa trec pe H sau R nu a mai vrut. Am miscat haotic de schimbator si si-a revenit, insa imi sta piticul pe creier! La mine totul trebuie sa functioneze si sper ca voi reusi cu ajutorul sfaturilor si indrumarilor dv.
Dupa schimbul de ulei se aude motorul altfel, si nu e doar efectul placebo. Mai necesita el unele mici reglaje la carburator cred , deoarece dupa ce se incalzeste motorul mai "moare" relantiul.Dupa urechea mea muzicala mi se pare ca e totusi prea scazut in ture insa nu este chiar atat de deranjant incat sa ma apuc sa umblu la cele 2 suruburi de reglaj. Deocamdata ma declar multumit de Linhai, chiar daca 2x4. Am urcat cu el unde nu ii dadeam sanse de reusita.
Oricum , l-am luat pentru plimbari usoare pe campuri si dealuri.
Edited by iustino81, 06 November 2016 - 05:29 PM.
#8
Posted 06 November 2016 - 01:56 PM
Attached Files
#9
Posted 07 November 2016 - 01:48 PM
La Rar trebuie sa cer si Certificat de Autenticitate pentru transcriere?
Please help!
Edited by iustino81, 07 November 2016 - 01:59 PM.
#10
Posted 07 November 2016 - 04:59 PM
Legal ca sa faci ITP-ul ar trebui sa ai RCA-ul in termen de valabilitate.
Din cate am auzit Certificatul de Autenticitate nu mai este obligatoriu pentru inscriere.
exigenta celor de la RAR este dupa cum bate vantul.....cand zile mai bune cand zile mai rele ...nu este o regula generala...
Actele necesare inmatricularii la politie le afli chiar de la serviciul inmatriculari sau de pe net.
#11
Posted 07 November 2016 - 06:15 PM
Am fost astazi la Rar -Iasi si m-am interesat... NU mai este necesar Certificatul de autenticitate... In cazul in care se face programarea online, trebuie bifat la rubrica MOTO- orice activitate. Cost ITP 105 lei... acum vom vedea... ce se va intampla peste 2 saptamani. Mi-am luat timp sa ma gandesc cum sa actionez (gasire platforma/remorca/duba pentru transport, si o verificare inainte de a merge in gura lupului . Sambata cand am schimbat uleiul , am suspendat atv-ul si am tras putin de rotile de pe fata. Concluzie un mic joc cand trag de roata tinand-o de sus si de jos... o fi de la rulment? Mai trebuie strans ceva? Este si un oarecare joc in capetele de bara cred (acele bare subtiri si lungi) cu toate ca in mers "nu bate , nu troncane" nu se aude nimic nici cand stai pe loc si tragi de ghidon... Luminile, semnalizarile, stopul de frana, claxonul functioneaza. Ce am observat este faptul ca la pedala nu se aprinde stopul de frana, doar de la maneta de pe ghidon. Este ok sau trebuie sa se aprinda si la actionare pedalei? La ce ar trebui sa ma mai uit , sa verific?
Va multumesc pentru interes!
Edited by iustino81, 07 November 2016 - 07:06 PM.
#12
Posted 07 November 2016 - 08:29 PM
La apasarea pedalei de frana trebuie sa se aprinda si stopul, nu doar de la maner, si la RAR vor verifica asta.
Verifica bine lumini, claxon, frane si jocuri observabilela ghidon. Atceva nu se verifica.
#13
Posted 07 November 2016 - 08:53 PM
#14
Posted 07 November 2016 - 10:00 PM
Rezolva cum trebuie partea electrica, iar daca are aspect de lucru ingrujit poate nu il verifica sa traga de roti.
Asta nu poate sa ti-o garanteze nimeni ....este la noroc peste cine dai si in ce toane il gasesti.
#15
Posted 08 November 2016 - 03:53 PM
Daca toate atelierele RAR sunt standard, ATV-ul nu se incadreaza pe rampa de verificare jocuri. Frana se va verifica cu un accelerometru. Se suie omul pe el cu un aparat in brate, accelereaza blana prin curte apoi frana brusc.
A probat de vreo trei ori la CF.
La linhai s-a plimbat vreo 5 minute prin curte fara accelerometru si apoi a verificat luminile.
#16
Posted 08 November 2016 - 03:56 PM
Eu am scapat mai usor, am avut NOROC .....afara ploua cu galeata !!!!!
#17
Posted 08 November 2016 - 05:10 PM
Edited by iustino81, 08 November 2016 - 05:11 PM.
#18
Posted 08 November 2016 - 07:52 PM
Ninsoarea nu te ajuta prea mult , chiar poate fi tentanta pentru un "expert"de la RAR,
dar un ATV ploat, ud , nu cred ca va tenta pe cineva sa se aseze pe seaua uda a acestuia.
#19
Posted 08 November 2016 - 10:25 PM
#20
Posted 08 November 2016 - 10:52 PM
Fara nici o atentie, din contra nu sunt cel mai iubit client al lor.