Edited by Mariusutu, 10 July 2019 - 09:00 PM.
Cf Moto 450L Marius
#1
Posted 10 July 2019 - 08:59 PM
#2
Posted 10 July 2019 - 09:24 PM
#3
Posted 10 July 2019 - 09:48 PM
Incepe prin a verifica daca ai lichid de racire in vasul de expansiune. Poti sa vezi fara sa demontezi nimic : sub aripa dreapta, roata din fatza ai o fanta pe unde se vede lichidul de racire din vasul de expansiune. Posibil sa ai sub nivel si logic ca se incalzeste. Apoi, cel putzin la modelul asta, dar am vazut si la altele (inclusiv la canam), au in unele locuri prinse racordurile cu coliere metalice elastice si care sunt inferioare celor cu surub, motiv pentru care uneori "lacrimeaza" antigelul pe la imbinarile astea "teava metalica-furtun cauciuc" si ici nu-ti dai seama cand ramai fara el, fara antigel. Circuitul de racire este un circuit sub presiune si orice etanseitate slaba cedeaza partial sau total si ramai fara racire. La Cf 450L ai imbinarea de pe partea stanga a radiatorului (metalic) cu furtunul ce duce la blocul motor si care are un colier metalic elastic ce sigur scapa
picura antigel, Trebuie schimbat cu unul cu surub.
Din simptomele descrise de tine se pare ca e lipsa lichid racire daca ventilatorul lucreaza (porneste la cresterea temperaturii si se opreste dupa racirea relativa a radiatorului.
Posibil sa fie si radiatorul murdar tare, s-a intrat in namol si belti cu noroi dupa care spalarea a fost superficiala si a ramas infundat si nu mai face racire....
#4
Posted 10 July 2019 - 11:39 PM
Marius, acesta este topicul tau de prezentare ?
De ce te intreb acest lucru: acest topic deschis de tine este topicul tau cat timp vei pastra acest ATV sau cat timp vei dori sa ramai membru al acestei comunitati.
Daca titlul : "CF Moto 450 L Probleme supraincalzire" crezi ca te va reprezenta te reprezinta in permanenta , nu este nici o problema din partea mea. ( eu nu iti doresc acest lucru )
Daca totusi imi permiti un sfat , era bine sa incepi printr-o prezentare mai laborioasa a ATV-ului insotita bineinteles de imagini, iar problemele care se vor ivi in timp ar fi fost bine sa apara in urmatoarele postari pe masura ce ele se vor ivi .
Ceea ce ti-am sugerat mai sus a fost doar un sfat , fiecare se prezinta cum crede el mai bine.
Bafta !
PS. la intrebari ti-au raspus colegii in mod profesionist .
#5
Posted 11 July 2019 - 06:28 AM
Marius, acesta este topicul tau de prezentare ?..........
Se poate modifica titlul topicului daca te rog?poze nu imi dau seama inca cum sa pun dar o sa o fac,acum intelege-mi disperarea:))
Multumesc colegilor pentru raspunsurile profii,o sa le iau prin eliminare,lichidul este un pic mai jos de maxim,o sa verific si scurgerile,radiatorul este super curat,iar termocupla nu am auzit-o decat 2-3 secunde scurt asa,nu cred ca in timpul ala se raceste antigelu de la maxim la 3 liniute!?o sa verific si furtunul si bulbul care da comanda ventilatorului,iar termostatul va rog daca imi puteti spune unde e locul lui sa pun unul nou si cu ala ma stiu intr-o parte!va multumesc
#6
Posted 11 July 2019 - 08:09 AM
#7
Posted 11 July 2019 - 08:54 AM
#8
Posted 11 July 2019 - 09:21 AM
#9
Posted 11 July 2019 - 09:29 AM
#10
Posted 11 July 2019 - 09:59 AM
Cum ai ajuns sa deduci ca e bulbu?
#11
Posted 11 July 2019 - 10:33 AM
#12
Posted 11 July 2019 - 10:36 AM
#13
Posted 11 July 2019 - 11:09 AM
Ti-am modificat titlul topicului in Marius , deoarece altceva nu stim despre tine.
PS poate era bine sa ne fi spus macar din ce localitate esti.
Imagini adaugi folosind : More reply options , iarr apoi Attache files.
#14
Posted 11 July 2019 - 11:42 AM
Sunt Marius,am 31 de ani ,sunt din Alba Iulia si locuiesc in Alba Iulia!
#15
Posted 11 July 2019 - 11:47 AM
Attached Files
#16
Posted 11 July 2019 - 11:58 AM
Pai o singura data am auzito mergand 2-3 secunde,o sa ajung dupa masa si scot mufa si fac contact intre pini sa vad daca porneste iar bulbul il verific cu o lampa de control!spune-mi te rog la cate linii trebuie sa stea apa sa stiu cand ar trebuii sa cupleze!?
Ca sa verifici bulbul e mai complicat putzin. Bulbul asta este un thermistor cu efect negativ, adica cu cat creste temperatura lui cu atat rezistenta interna scade, adica conduce ca o sarma (aproape) la o temperatura ridicata anume, o plaja de fapt de temperaturi si asfel inchide circuitul de comanda al releului ventilatorului. Deci daca o sa il masori cu un ohmetru o sa iti dea o valoare care nu o sa iti spuna nimic. Cu o lampa nici macar atat. Cel mai simplu poti verifica acest bulb si implicit functionarea circuitului ventilatorului scurcircuitand acest bulb, moment in care ventilatorul trebuie sa porneasca. Daca ventilatorul porneste cand pui un scurt intre bornele acestui bulb atunci el este de vina. Daca nu porneste nici asa trebuie verificat circuitul ventilatorului: releu ventilator si mufe cabluri spre ventilator. Din fericire circuitul ventilatorului este destul de simplu: 12v > contact releu > bubina motor ventilator > masa iar comanda este 12v > bobina releu motor ventilator > bulb > masa.
#17
Posted 11 July 2019 - 12:23 PM
#18
Posted 11 July 2019 - 12:32 PM
Pai din cate imi amintesc de la a 4-a din 6 sau de la jumatatea indicatorului plus una in sus O sa iti spun mai precis maine sau poimaine ca intentionez sa-l mai scot si eu la plimbare, ca l-am cam lasat deoparte de vreun an
#19
Posted 11 July 2019 - 01:59 PM
#20
Posted 11 July 2019 - 02:08 PM
Eu cred ca ai o problema electrica mai degraba, bulbul defect sau un releu(la un fost atv pornea ventilatorul cand puneam contactul si motorul rece, bulbul era defect)
Nivelul lichidului de racire in radiator l-ai verificat?