Ma bag si eu ca unul patit....
Acel zgomot ce se aude in clip pare mai degraba din jocul crucilor cardanice.
Daca exista joc anormal in grup, atunci se poate observa invirtind rotile si observind cum reactioneaza axul cardanic.
Uzura in grup se poate manifesta in mai multe feluri:
1. Uzura intre pinionul de atac si coroana - se poate rectifica prin incercari cu diferite line (garnituri metalice ce se adauga intre coroana si rulment)
2. Uzura pinionului de atac si distrugerea rulmentului cu ace din interiorul carcasei - daca fenomenul a inceput, mai tirziu va ceda si rulmentul si semeringul exterior (dinspre axul cardanic), va pierde ulei si se aud trosnituri in grup, in special la viteze mari. In final vei ramine si fara frina.
Posibile teste de diagnostic:
a. Vizualizare joc in grup (intre roti-planetare si axul cardanic - necesita ceva experienta.
b. Decuplarea axului cardanic si verificarea jocului axial al pinionului de atac - necesita scule, dispozitive si indeminare.
c. Verificarea amnuntita a grupului -presupune demontarea lui - nu e simplu dar nici nu necesita cunostinte NASA.
Personal am avut probleme asemanatoare la un X8. Simptomul final care m-a trezit la realitate a fost ca am ramasa fara frine in virf de munte (spre bucuria celor cu Canam).
Unul din avantaje a fost ca inca mai functiona frina fata (datorita partiei sistemului).
Orice detaliu iti pot da si in privat