Sa-mi prezint si eu "bestia"
Dupa ce am cochetat o vreme cu ideea de a-mi lua Linhai, am zis sa fac un efort (masurat in bani) si sa-mi iau ceva mai...brutal.
Am urcat pretentiile la Eiger, mai apoi la KQ 450 si intr-un final apoteotic m-am oprit la:
Kawasaki BruteForce 650 V-twin
Printr-un noroc fantastic am gasit in Octombrie acest BF650 de vanzare cu 6 luni vechime si 500mile rulate la un pasionat de ATV la Pitesti. Omul tocmai isi luase Renegade800, deci era clar ca acest BF ii era "mic". L-am luat pentru ca era intr-o stare impecabila, dar mai ales pentru ca fostul proprietar mi-a inspirat incredere si l-am vazut ca un adevarat pasionat, genul de om care nu-si bate joc de lucruri. Dupa cateva ore de discutii la telefon si cateva ore pe net pre review-uri...l-am luat ! Am primit in pret si o cutie de bagaje de dimensiuni mari cu spatar integrat, numai buna pentru diverse accesorii: sufe, lopata, WD40, etc
A urmat perioada de "öbisnuire". Off-road-ul cu masina pe care il stiam eu nu se compara cu ATV unde senzatiile sunt directe si nefiltrate. A trebuit sa incep sa ma ridic la pretentiile lui, iar dupa vreo 20 de ore rulate pe el pot spune ca ne-am obisnuit unul cu altul, am inceput sa imi imping limitele tot mai sus, spre ale lui...
Tocmai am gustat 60 mile/ora pe vitezometru (96km/h) si a fost o senzatie pe cinste. Aam inceput sa sarim damburi si sa ne scufundam prin noroaie...Yammy ! Specialitatea noastra ramane zapada, ne limiteaza doar garda la sol, dar nici o problema, cu ocazia asta curatam scuturile de pe burta in zapada...
Puntea spate rigida m-a ingrijorat la inceput dpdv handling, dar acum mi-a trecut definitiv. Pe drumuri de macadam cu gropi este neasteptat de stabil, in teren la fel, avand si avantajul transmiterii puterii in mod egal rotilor spate, asemeni un diff spate blocabil. Doar la bracari in locuri stramte si alunecoase as fi preferat o independenta spate, ca sa evit ruperea de aderenta a rotii interioare spate.
Carburatia...un alt aspect interesant. Capricios in primele 2-3 minute dupa pornire, are un raspuns excelent la cald. Daca rulez prin padure cu gazul la sfert de cursa si bag mana la maxim, trage brusc, brutal, ca un bivol. Simti ca acceleratia nu se va mai termina...
O las sa se incalzeasca bine la rece, o menajez primii 2-3 km si apoi...la treaba...
Acum am aproape 600mile la bord si ma gandesc ca in primavara sa facem un schimb de gume, cele de pe spate parca sunt la jumatatea profilului. Ma gandesc la un Carlisle ACT XLR...
Sunt foarte multumit de bruta mea, abia astept sa o inmatriculez, ca sa pot avea libertate deplina de miscare.
cateva poze....mai jos
PS. O intrebare pentru cei cu experienta: din ce vedeti in poze, gumele spate ar trebui schimbate? Pare profilul "mic" ? In noroi e ok pana se umple profilul, dupa care distractia se termina si in 4x2 n-am nici o sansa sa mai ies. In 4x4 n-am ramas niciodata...
Attached Files
Edited by Norian, 15 December 2008 - 06:30 PM.