Baterie King Quad 700 - 12v, 18ah
#1
Posted 13 June 2009 - 10:22 AM
#2
Posted 13 June 2009 - 04:24 PM
Eu am pus toamna trecuta VARTA 16 Ah. Si e bun, doar ca
sa desfaci minusul daca nu mergi cu ATV-ul mai mult de o saptamana.
M-a costa parca 1.7 mil vechi.
#3
Posted 13 June 2009 - 05:52 PM
Eu am pus toamna trecuta VARTA 16 Ah. Si e bun, doar ca
sa desfaci minusul daca nu mergi cu ATV-ul mai mult de o saptamana.
M-a costa parca 1.7 mil vechi.
Multumesc pentru post si informatie.
Bun pretul. Bateria mea "moare" cand nu folosesc ATV-ul mai mult timp. Varta cumparata de tine e cu gel sau lichid? De cand o ai?
#4
Posted 13 June 2009 - 07:34 PM
Bun pretul. Bateria mea "moare" cand nu folosesc ATV-ul mai mult timp. Varta cumparata de tine e cu gel sau lichid? De cand o ai?
F bun topicul, sii eu am problema cu bateria...si daca pui la socoteala ca o baterie de 12 V 18 Ah este in jur de 5 mil...si una de 14 ah este in jur de 2 mil si jumate....
Mai adaug o intrebare ce se poate intampla daca pui o bat cu Ah mai mic de 18?...
#5
Posted 13 June 2009 - 08:34 PM
#6
Posted 13 June 2009 - 09:40 PM
Bine de stiut ca e ok si de 14 ah!
Si eu am incarcat-o pe un redresor a mers super, i-am scos borna, dar la un moment dat am mers o zi intreaga fara probleme a pornit de 50 de ori ..apoi a stat o noapte a pornit si apoi cand sa plec de la spalatorie ....moarta moarta. sigurantele erau ok, inclusiv cea centrala....mi-am cumparat redresor si sper sa nu mai am probleme cel putin pana la iarna....
Oricum ar fi interesant sa ne descrie cineva care se pricepe, exact ce inseamna cei 18 ah si care sunt dezavantajele daca baterie de un amperaj mai mic tinand cont de faptul ca diferenta de 4ah de 18 la 14 se traduce in vreo 300 ron dif de pret.
#7
Posted 13 June 2009 - 09:50 PM
De mers merge si una mai mica dar durata de viata o sa fie mai mica, descarcarea in standby o sa fie mai rapida, in caz de probleme cu pornirea o sa moara mai repede. Deasemenea, la utilizarea de multi consumatori, faruri, proiectoare, manere si sa incalzite, alti consumatori pe priza de 12v, cea mica nu o sa faca fata la fel de bine ca cea de 18Ah.
La temperaturi exterioare scazute, daca bateria sta pe atv, la minus 20 de grade de exemplu, capacitatea bateriei poate scadea si pana la jumatate... asadar...
#8
Posted 14 June 2009 - 04:08 AM
12 V 64,8 Kc (18 AH) / 10 HR
Stie cineva ce inseamna asta?
Pe Nyroc`s bateria e data ca Furukawa FB Super AGM model FTZ-16-BS. Are 18 ah, echivalent Yuasa YTX20CH-BS.
Americanii monteaza pe KQ baterii Odyssey, mai ieftine decat cele originale. Ar fi bine daca ar exista un echivalent Varta / Tudor / alt producator mai bine vandut pe piata noastra.
#9
Posted 14 June 2009 - 09:33 AM
Bun pretul. Bateria mea "moare" cand nu folosesc ATV-ul mai mult timp. Varta cumparata de tine e cu gel sau lichid? De cand o ai?
Bateria mea e din toamna anului trecut. Iarna am adus-o in casa pt. ca frigul nu prea face bine
bateriei daca sta mai mult timp fara incarcare.
Acum vreo 2 sapt. am avut o problema. Am crezut ca s-a dus regulatorul de incarcare
de pe ATV caci nu-mi mai incarca bateria. La relantiu aveam aprox. 10V pe borne.
Pana la urma s-a dovedit ca bateria era asa de descrcata incat regulatorul nu facea
fata sa incarce.Am pus-o pe redresor si si-a revenit. De aceea ti-am spus sa scoti borna de minus de pe baterie daca nu
mergi cu ATV-ul cateva zile.
Este VARTA YB16 B - A -A1 asta scrie pe ea. Un coleg de-al meu are una din
primavara anului trecut si ii merge perfect.
Si este cu lichid
Edited by Sever Oprisan, 14 June 2009 - 09:34 AM.
#10
Posted 15 June 2009 - 05:44 AM
#11
Posted 15 June 2009 - 09:30 AM
eu zic ca nu e "stricata " daca mai are ceva curent in ea pune un bec de intensitate mica cu o dulie si 2 fire si lasa becul 1,2 zile pana se goleste complet apoi pe redresor moto si daca nu merge nici atunci e gata mai sunt cazuri cand bateria a fost pusa pe un redresor auto care incarca de la 20 in sus si s-a prajit bateria.
#12
Posted 15 June 2009 - 09:48 AM
12 V 64,8 Kc (18 AH) / 10 HR
Stie cineva ce inseamna asta?
Pe Nyroc`s bateria e data ca Furukawa FB Super AGM model FTZ-16-BS. Are 18 ah, echivalent Yuasa YTX20CH-BS.
Americanii monteaza pe KQ baterii Odyssey, mai ieftine decat cele originale. Ar fi bine daca ar exista un echivalent Varta / Tudor / alt producator mai bine vandut pe piata noastra.
Salut .ma bag si eu din experienta mea , la motocicleta m-a lasat bateria ..am cumparat Varta si m-a lasat dupa 6 luni am luat la recomandarea celor de pe motociclism.ro o baterie Yuasa si dupa 2 ani am vandut motocicleta si bateria era super ok.
am un coleg care are un gsx r 750 si a patit la fel cu varta , eu vorbesc de Bucuresti , si a luat saito de pe louis si e super multumit .Nu am vru sa va spun decat ca eu m-am ,,ars"..cu Varta in rest toate cele bune
#13
Posted 15 June 2009 - 10:01 AM
Inteleg cu Yuasa. Probabil ca Varta are mai multa experienta pe auto; probabil ca specificatiile bateriei tale nu erau tocmai cele din cartea tehnica. La yuasa ma gandeam si eu.
#14
Posted 15 June 2009 - 10:28 AM
Inteleg cu Yuasa. Probabil ca Varta are mai multa experienta pe auto; probabil ca specificatiile bateriei tale nu erau tocmai cele din cartea tehnica. La yuasa ma gandeam si eu.
bateria are un cod de producator care se regaseste la mai toti ceilalti producatori intr-un tabel ...deci ca exemplu am luat bateria si m-am dus la varta si am spus ca vreau una sa indep[lineasca aceleasi conditii de voltaj, amperaj si dimensiuni...ma rog nu conteaza mai e vorba si de noroc oricum succesuri in alegerea ta
#15
Posted 15 June 2009 - 03:05 PM
Nu m-am decis inca.
#16
Posted 15 June 2009 - 03:16 PM
O am de cand am luat ATV-ul, adica din octombrie 2007.
Nu a fost niciodata data jos de pe ATV, nici macar odata nu i-au fost desfacute bornele, decat eventual cand s-au montat diverse accesorii la service...si aia prin primele doua luni .
Nu a avut nevoie niciodata de incarcare.
Mi-a pornit ATV-ul si dupa pauza de o luna...pe timp de iarna
Mi-a pornit si la minus 12-14 grade, la "sfert".
Am destul de multe accesorii si le face fatza cu brio.
#17
Posted 15 June 2009 - 03:57 PM
SPER CA AI INTELES CA A FOST O GLUMA , CHIAR NU AVEAM DE CE SA TE SUPAR
#18
Posted 15 June 2009 - 04:21 PM
Mi-a placut urarea!!!
#19
Posted 15 June 2009 - 07:10 PM
#20
Posted 18 June 2009 - 03:18 PM
Desi am pus-o pe redresor si am
incarcat-o a murit pe drum. Atv-ul a pornit la cheie
a mers bine cam 100km (in continuu) dupa care s-a aprins pe bord semnalul FI.
Am zis ca e motorul prea cald. Dar nu a fost asa. In momentul in care opream ATV-ul
si trageam frana de mana, ventilatorul abia mai mergea. Am mai mers asa vreo 30 km si
ATV-ul a murit pe drum.
Deci cam asta a fost povestea mea cu originala. Nu zic ca nu e buna, dar poate am avut ghinion.