Pleci si la benzina...da' aia e pentru premianti
Biela, Lantul Si Supapa
#1
Postat 16 decembrie 2009 - 11:07
Pleci si la benzina...da' aia e pentru premianti
#2
Postat 16 decembrie 2009 - 11:18
Aceasta postare a fost editata de Norian: 16 decembrie 2009 - 11:18
#3
Postat 16 decembrie 2009 - 11:44
#4
Postat 16 decembrie 2009 - 12:02
3litri si "straight six", cunoscatorii stiu de ce Daca mai ai si un x-drive generatia a 3-a, nu ai cum sa ramai atata timp cat cel putin o roata are aderenta.
V6 si sub 3 litri e pentru doamne
#5
Postat 16 decembrie 2009 - 12:21
Eu nu am nevoie de X-drive, as fi foarte fericit cu "straight-six"-ul de 3l si 2 turbine, adica 306cai amplasat strategic sub capota unui 3-ar break, cu pachet optic M si carlig la spate -prietenii stiu pentru ce e carligul-
Decat V6 si sub 3l, mai bine un 2.0tfsi de 200 cai plasat si ala strategic sub capota unui passat cc, cu pachetul R36...
In caz de austeritate, merg si dieselele de 2.0 si "straight four", in variantele de 177cai pe 3-ar si 170cai pe passat. Dar aici, ambele trebuie cuplate la cutii auto
Aceasta postare a fost editata de Norian: 16 decembrie 2009 - 12:25
#6
Postat 16 decembrie 2009 - 12:28
Ca sa fiti totusi ontopic, discutati si voi de masini care au reductor
Aceasta postare a fost editata de richelieu: 16 decembrie 2009 - 12:28
#7
Postat 16 decembrie 2009 - 12:29
L.E. m-am lamurit, am inteles eu gresit, Rich e in aceeasi barca cu noi
Aceasta postare a fost editata de d-rive: 16 decembrie 2009 - 12:31
#8
Postat 16 decembrie 2009 - 01:00
Ca sa fiti totusi ontopic, discutati si voi de masini care au reductor
cum ar fi un land cruiser 3000 v4 cu reductor si diferential central blocabil ?
eu tot v8 prefer , pentru cei puternici
#9
Postat 16 decembrie 2009 - 01:02
#10
Postat 16 decembrie 2009 - 01:18
Un animal, din toate punctele de vedere. Pe sosele, pana la 130km/h e ok, dupa...cam plutesti. Daca e asfaltul cu gropi e nasol. Nu pentru masina, ci pentru dosul pasagerilor.
In off-road, cand dai pe low, in treapta 1 zici ca stai pe loc. Cu acceleratia la fund, abia se misca...
Totusi...as face un up-grade, la un Patrol scurt din 2004, 3.0d+intercooler de 160 cai, punti rigide, arcuri elicoidale, dif spate blocabil si cutie automata. LandCruiserul e cam hard-core la utilizare zilnica prin oras...
Uite ce se poate face cu Patrolul pe LOW si gume MT:
V-am facut pofta ?
Aceasta postare a fost editata de Norian: 16 decembrie 2009 - 01:21
#11
Postat 16 decembrie 2009 - 02:00
Un animal, din toate punctele de vedere. Pe sosele, pana la 130km/h e ok, dupa...cam plutesti. Daca e asfaltul cu gropi e nasol. Nu pentru masina, ci pentru dosul pasagerilor.
In off-road, cand dai pe low, in treapta 1 zici ca stai pe loc. Cu acceleratia la fund, abia se misca...
Totusi...as face un up-grade, la un Patrol scurt din 2004, 3.0d+intercooler de 160 cai, punti rigide, arcuri elicoidale, dif spate blocabil si cutie automata. LandCruiserul e cam hard-core la utilizare zilnica prin oras...
Uite ce se poate face cu Patrolul pe LOW si gume MT:
V-am facut pofta ?
tu stii mai bine pe unde te bagi cu ea la noi aici nu prea ai ce sa faci cu ele dar cred ca se descurca si toyota dar pentru toata ziua e mai confortabil o suspensie cu arcuri
#12
Postat 16 decembrie 2009 - 02:38
#13
Postat 16 decembrie 2009 - 02:53
#14
Postat 16 decembrie 2009 - 03:00
Singura problema pe care o am eu cu masina asta e legata de aspectul prea...suvizat, prea spre Rav4 de exemplu. Pare foarte fragila masina, desi nu este.
Mi-a placut foarte mult generatia pana in '96, aia care avea 2.8td cu intercooler. A fost prima generatie cu Super Select
Apreciez si design-ul interior mai prietenos decat la Patrol si muuult mai pretentios decat la LandCruiserul actual.
#15
Postat 16 decembrie 2009 - 03:48
#16
Postat 16 decembrie 2009 - 03:55
Prefer variantele scurte.
@Rich: nu te supara pe mine, la tine nu era varianta scurta
#17
Postat 16 decembrie 2009 - 05:45
Ceea ce nu ai vazut inca si la care tin eu mai mult este un model ML 500 4MATIC imbunatatit AMG 350cp. Din pacate cu asta nu prea ami permit sa fac of mai mult merg pe "Dorobanti"
#18
Postat 16 decembrie 2009 - 06:04
Eu as face schimb cu ML-ul pe un G-Klasse scurt varianta 420CDI. V8diesel de 4200, o namila de rafinament. Cutie auto 7G Tronic, 3 dif-uri blocabile, scaune piele cu masaj si ventilatie, Thermotronic, Command, si evident bi-xenon.
Asta este printre putinele masini care are suficienta clasa pentru a te transforma in "rafinat de Dorobanti" si in acelasi timp intr-un "baiat adevarat" printre cei care bantuie pe munti cu Defendere, Landcruisere si Patroluri din 90...
Just my 2 cents
Aceasta postare a fost editata de Norian: 16 decembrie 2009 - 06:06
#19
Postat 16 decembrie 2009 - 06:47
#20
Postat 16 decembrie 2009 - 08:40