E "soft" turbo. Tocmai de aia si-a pastrat din caracteristicile unui aspirat dar a castigat si din beneficiile unui turbo.
Ai descris corect cele 3 stari ale masinii in functie de ce alegi sa faci cu ea.
Cat despre ce poate sa faca masina asta... Z4M e suuuuuper rachetuta.
Stiu, multi or sa zica, da domne dar sunt nshpe masini mai puternice, mai performante. Ideea celor de la BMW e ca fac masini brutale dar totusi docile care sa poata fi conduse pe sosele fara sa-ti rupi gatul la cea mai mica ezitare, greseala, lipsa de atentie. Elocvent este vs-susul dintre RS4 si M3 unde Audi e mai performant, mai 4x4, mai de toate... iar M3 a fost mai rapid la orice capitol, mai putin dragrace unde RS4 avand 4x4 pleaca mai bine, logic dealtfel.
Biela, Lantul Si Supapa
Started by
Richelieu
, Dec 16 2009 11:07 AM
101 replies to this topic
#101
Posted 25 January 2010 - 01:47 PM
#102
Posted 25 January 2010 - 02:00 PM
De acord cu tine, nu totul sta in "span" si brutalitate, polivalenta e importanta.
La supermasini, nici nu ma uit la Ferrari sau Lambo, Porsche e "the shit" .... 85% din toate Porsche ever made mai circula si azi, ceea ce spune foarte multe despre polivalenta si fiabilitate...
Revenind OT, un 3-ar 3.0turbo (FARA X !!!! ) cred ca ar fi un fel de Excelsior pentru mine...
Acum, ma distrez de minune cu un 1.4 turbo de 120cai, imi cam imaginez ce inseamna un 335i. Dublu ca si senzatii, putere si tot....
La supermasini, nici nu ma uit la Ferrari sau Lambo, Porsche e "the shit" .... 85% din toate Porsche ever made mai circula si azi, ceea ce spune foarte multe despre polivalenta si fiabilitate...
Revenind OT, un 3-ar 3.0turbo (FARA X !!!! ) cred ca ar fi un fel de Excelsior pentru mine...
Acum, ma distrez de minune cu un 1.4 turbo de 120cai, imi cam imaginez ce inseamna un 335i. Dublu ca si senzatii, putere si tot....
Edited by Norian, 25 January 2010 - 02:01 PM.