Configuratia actuala: quad, motor 250 cc ,4T,18 cp la maxim 7200 RPM, racire apa, CVT.
Configuratia visata : cutie manuala si mai MULTA putere 46-50 cp
Variante : -inlocuire motor cu ceva de genul rotax 650 sau Husaberg 450, transmisie lant (pe partea dr.) ,motor nou sau chiar 2nd hand ,adaptare ambreiaj ,modificare suporti cadru ,adaptare esapament ,etc.
Tine magareata ? sau se rupe ?
A mai incercat cineva ?
Inlocuire motor - ce probleme pot apare?
Started by
22iulian
, mai 02 2007 12:23
2 replies to this topic
#1
Postat 02 mai 2007 - 12:23
#2
Postat 02 mai 2007 - 01:08
nu-ti recomand sa te joci cu improvizatii cand e vorba de viata ta!
#3
Postat 02 mai 2007 - 08:36
Am auzit pe la unii care mai stiu una alta despre motoare ca si la Linhai poti sa scoti mult mai mult decat da motorul, cu anumite modificari, dar nu duce restul agregatului atat putere (sasiu, suspensii, etc) - se rup pt ca fortele la care sunt supuse devin prea mari.Tind sa cred ca e adevarat, la al meu dupa ce am modificat toba ajung destul de usor cu acul pe rosu dar tremura din toate incheieturile si face motorul urat de tot, mi-e si frica sa merg mult asa, am senzatia ca in orice moment se poate rupe ceva la el.Fortand un pic comparatia, cred ca e ca si cum ai pune pe o dacie din '90 un motor de BMW - cand ii dai prima blana incep sa zboare toate de pe ea
Daca tot vrei sa-ti faci struto-camila eventual vorbeste cu niste baieti care au modificat masini de teren pt off road extrem, cu siguranta iti spun ei la ce mai tb sa lucrezi pe langa modificarile motorului!
Spor si tine-ne si pe noi la curent
Daca tot vrei sa-ti faci struto-camila eventual vorbeste cu niste baieti care au modificat masini de teren pt off road extrem, cu siguranta iti spun ei la ce mai tb sa lucrezi pe langa modificarile motorului!
Spor si tine-ne si pe noi la curent