Jump to content



Photo

Nu Mai Porneste


  • This topic is locked This topic is locked
62 replies to this topic

#41 engime007

engime007

    Welcome to my world, the World of What the Fuck is Going On

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,081 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Suzuki
  • Nume real:cosmin nicolae
  • Telefon:0733 700 890
  • Marca ATV:Suzuki King Quad 750 AXI
  • Numar ATV:B 444 RXS

Posted 11 December 2012 - 11:11 AM



BDK - ia-ti kit de curatare si ulei ptr filtru (spray) de la K&N + inca un prefiltru K&N - suna la Top Quad si fa-ti comanda de ce-ti trebuie, scrie-mi pe prv daca vrei nr de tel. Daca nu, e foarte simplu: www.topquad.ro smile.gif


Ceea ce ai vazut in capul pistonului se numeste calamina si se depune daca benzina are apa in ea sau daca filtru de aer nu-si face treaba cum trebuie (aici intervine si eroarea umana), respectiv...nu ai avut grija sa-l cureti corespunzator si, bineinteles, sa-l spray-ezi cu ulei de filtru.

Cat despre atvgalati...n-are rost sa mai vorbim, il tinem viu in amintire, ca pe un maimutoi de care ne-am amuzat la gradina zoologica cand eram mai mici. Doar atat!

@Zoot - nu te pune la mintea pustiului, ca e odihnita strashnic!


  • 0

#42 atvgalati

atvgalati

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 74 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:iulian
  • Telefon:011129222
  • Marca ATV:linhai worker

Posted 11 December 2012 - 06:26 PM

Maimutoi??? Cum ai ajuns la concluzia asta? Sa inteleg ca tu esti o mare scula pe acest forum? Pun pariu ca copii tai la varsta de 16 ani vor fi retardati ( ca tatal si mama ) . Eu inteleg care e problema ta ! CIUDA! Cum de un copil poate avea atv ! Cam asta e problema ta in general si asta cred ca a fost problema ta si cu Tam sau cu alti .. Iti era ciuda ca tam la 17 ani are grizzly iar eu la 16 am kinq quad si tu la 17 ani nu aveai bicicleta??? Cred ca copii tai se vor naste cu defecte psihice =)) Poti da report ca nu ma intereseaza . Eu tot eu raman ,Tu tot un CIUDOS ORDINAR ramai
  • 0

#43 BDK

BDK

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 126 posts
  • Gender:Male
  • Location:iasi
  • Nume real:ionut
  • Telefon:0741279684
  • Marca ATV:Suzuki king quad 750 axi

Posted 11 December 2012 - 07:38 PM

nu e bine ce faci,pe viitor ai sa ramai fara atv,si fara prea multe de laudat! thumbsup.gif si fiecare cu ce poate,nu toti ne-am nascut bogati!iar daca ne-am nascut bogati,nu ar trebui sa abuzam de asta!cineva acolo are grija de noi toti.


ontopic: toate cele enumerate de engine 007 sunt in mare parte motivele problemei mele!si la ultima curatare a filtrului am facut-o cu trusa '' de la K&N,alea 2 spray. dar nu lam uns cu nimic dupa,iar inainte lam spalat cu pur,detergent de vase,si tot nu lam uns cu nimic.Ce conteaza e ca acum,dupa aceasta reparatie,voi putea beneficia de adevarati 51 caluti ai KQ,si 1 calut de la filtru il iau sigur!o toba sport ar face o mare diferenta de sunet si putere,dar...nu as da 100e pe o toba!de 100e fac destui km!
  • 0

#44 engime007

engime007

    Welcome to my world, the World of What the Fuck is Going On

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,081 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Suzuki
  • Nume real:cosmin nicolae
  • Telefon:0733 700 890
  • Marca ATV:Suzuki King Quad 750 AXI
  • Numar ATV:B 444 RXS

Posted 12 December 2012 - 10:19 AM

@ BDK - Filtrul de aer nu da mai nimic, poate nici macar 1 hp, fara toba sport si Power Commander de la DynoJet, nu toate boschetariile gen HMF , caror li se aprind 4 beculete si gata smile.gif

Daca vrei forta, trebuie lucrat pe admisie , cat si pe evacuare. Adica daca pui filtru de aer...trebuie sa pui si toba sport + power commander, altfel motorul nu va merge in parametri.

Daca ai nevoie de ceva, scrie-mi in privat...ca aici e monkeyland .

  • 0

#45 maniacu99

maniacu99

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 78 posts
  • Nume real:Evelin
  • Telefon:0743245048
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 700 Fuel Injection
  • Numar ATV:DB 99 EVE

Posted 12 December 2012 - 10:56 AM

cati km are atv-ul si cate ore de functionare?
  • 0

#46 Richelieu

Richelieu

    Membru Arfos

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,466 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Mircea Muntean
  • Telefon:724031626
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 700

Posted 12 December 2012 - 10:57 AM

Deocamdata am impartit niste suspenduri, pentru jigniri. Mai tarziu, cand voi avea timp si chef, voi face curatenie pe-aici. Dar am rugamintea la voi, cei care aveti pretentii de la voi insiva, sa nu mai intretineti discutiile si certurile pe aici. Daca vreti, faceti un topic intr-o zona mai ..neutra si balacariti-va acolo, descarcati tot ce aveti pe suflet. Data viitoare, promit ca voi fi mai drastic si voi sanctiona si intretinerea flame-ului si offtopicului, nu doar producerea lui.
  • 0

#47 maniacu99

maniacu99

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 78 posts
  • Nume real:Evelin
  • Telefon:0743245048
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 700 Fuel Injection
  • Numar ATV:DB 99 EVE

Posted 12 December 2012 - 11:02 AM

QUOTE (atvgalati @ Dec 10 2012, 07:47 PM) <{POST_SNAPBACK}>
A poi ma scuzi mai mecanice ca ai dat ajutor mult de tot la toata lumea ... Asa ca un sfat dute si fa niste plimbari soft ca tie iti place sa faci off road pe drum drept nu? =)) Om de zapada nu pot face ca nu a nins...! Apropo domnu mega mecanic care le stie pe toate CULCATE SAU IMPUSCATE( TU ALEGI) Si am doua kinq quaduri de 450 ! Tu vezi de treaba ta ca singuru care a zis ca benzina afecteaza segmenti esti tu ... Daca spunea unu ca Armadilo sau un mecanic bun mai spuneam dar.. Tu esti ala care afirma ca nu exista mecanici in romania .. chiar exista si uni foarte buni ..dar .. ce sa mai spun continua cu sfaturi de genu .. mai il indrumai pe unu sa faca reglaju la supape si el nu stia nici sa dea carenele jos...=)))

duca ce ai scris tu aici inteleg ca armadilio e un mecanic bun, eu pot sa spun ca nu e un mecanic bun si nu l-as recomanda
  • 0

#48 BDK

BDK

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 126 posts
  • Gender:Male
  • Location:iasi
  • Nume real:ionut
  • Telefon:0741279684
  • Marca ATV:Suzuki king quad 750 axi

Posted 12 December 2012 - 12:03 PM

ontopic maniacu99:
are 1200 km.
  • 0

#49 bazzu

bazzu

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 60 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ilfov
  • Nume real:Marius
  • Telefon:cu fise
  • Marca ATV:Yamaha Raptor 700r
  • Numar ATV:galben cand nu e noroit !

Posted 12 December 2012 - 12:20 PM

"@ BDK - Filtrul de aer nu da mai nimic, poate nici macar 1 hp, fara toba sport si Power Commander de la DynoJet, nu toate boschetariile gen HMF , caror li se aprind 4 beculete si gata."
Optimizatoarele de combustibil tip Dobeck (hmf, trinity, atitude industries etc.) sunt ok (varianta de buget restrans) daca setarea se efectueaza pe dyno controlandu-se AFR la valoarea ~13 pe toata plaja de turatie
Prin montarea unui filtru de aer ce are un flow (debit) ridicat se modifica AFR-ul (air fuel ratio, pe romaneste amestecul aer-benzina) facand arderea saraca astfel apar detonatiile, supraincalizrea motorului, uzura prematura si in final vei avea un cilindru si piston dus (in cel mai fericit caz).
Deobicei cand se intervine la modificarea motorului primul pas este montarea unui fuel controller (recomand Power Commander V fuel&ignition, chiar merita), admisie marita, evacuare full (slip-ons sunt doar niste glume proaste pentru cei ce vor sunet, o evacuare stock cu restrictorul scos va avea aceeasi performanta). Apoi in functie de nebunie, pasiune, buget puteti porta chiuloasa, valve marite, arcuri intarite, axa cu came in functie de stilul de dat (trail, mx, drag), piston cu compresie marita, abielaj. Lista poate continua pana la atingerea unei sume de XXXX euro si obtinerea unei bestii sau nu (tuning facut de toti "cunoscatorii").

  • 0

#50 engime007

engime007

    Welcome to my world, the World of What the Fuck is Going On

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,081 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Suzuki
  • Nume real:cosmin nicolae
  • Telefon:0733 700 890
  • Marca ATV:Suzuki King Quad 750 AXI
  • Numar ATV:B 444 RXS

Posted 12 December 2012 - 12:37 PM

@Bazzu - am avut HMF optimizer si nu m-a incantat deloc ( cu toate ca fusese setat corespunzator ), in plus nu mi se pare profi. Am apelat la DynoJet ptr ca au istorie in spate, nu sunt niste no name-uri smile.gif Sunt sigur ca exista mai multe companii producatoare de asemenea optimizer-e care pot fii mai bune decat Dyno, dar deja intram intr-un alt capitol, iar BDK...vrea doar sa-si repare atv-ul sau macar sa-l faca sa mearga mai bine, avand un buget restrans. Enumerarea facuta de tine mai sus...cred eu, ca sare de 3000 eur.

Ai cumva de unde sa faci rost de mai multe harti pe Dyno?

Multumesc,
  • 0

#51 maniacu99

maniacu99

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 78 posts
  • Nume real:Evelin
  • Telefon:0743245048
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 700 Fuel Injection
  • Numar ATV:DB 99 EVE

Posted 12 December 2012 - 01:35 PM

QUOTE (BDK @ Dec 12 2012, 12:03 PM) <{POST_SNAPBACK}>
ontopic maniacu99:
are 1200 km.

la 1200 km motoru e ca nou in conditii normale, al meu are 11000 km si nu am umblat in motor. Atentie la rezervor ca nu se incuie si mie mi-a bagat cineva hartie in rezervor asa am ajuns sa schimb pompa de benzina si injectoru
  • 0

#52 bazzu

bazzu

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 60 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ilfov
  • Nume real:Marius
  • Telefon:cu fise
  • Marca ATV:Yamaha Raptor 700r
  • Numar ATV:galben cand nu e noroit !

Posted 12 December 2012 - 03:42 PM

@enigme007 - Normal ca optimizerele Dobeck sunt net inferioare fata de Dynojet pt ca ele au setarile facute pe plaja de turatii LOW-MID-HIGH (1000-3000; 3000-5000; 5000-xxxx RPM) pe cand dynojet modifica combustia si aprinderea la o rezolutie de 250 RPM indiferent de plaja de turatie iar MSD din cate stiu la o rezolutie de 1000 rpm (inca un + pt dynojet) + ca dynojet e mult mai mic si usor decat MSD (sincer insignifiant +- 100g pt enduro-trail, important pentru MX rideri)
Si eu tot Dynojet am ales PCV Fuel & ignition, batalia pe acest segment este intre MSD si Dynojet, performante identice in functie de harta, doar ca dynojet iti ofera posibilitatea de a avea mai multe intrari pentru management (Autotune care e super, NOS&turbo control etc) iar alegerea intre cele 2 trebuie facuta in functie de mai multi factori, principalul fiind disponibilitatea hartilor (la MSD e mult mai greu de gasit, aproape imposibil fara dynotuning, in RO excludem din start varianta, din acest motiv majoritatea tunerilor recomanda MSD deoarece trebuie sa incaseze si ei pt dynotuning), singurul lucru diferit la MSD e ca poti incarca 10 harti fata de 2 la dynojet dar mi se pare total inutil, chiar n-ai nevoie de 10 harti, o harta buna si autotune e tot ce ai nevoie pentru un management perfect. Gasesti o multitudine de harti direct pe Powercommander.com (cel putin pt raptor sunt cca. 65) sau pe forumurile de prin state, specifice tipului de atv, unde au cont multi useri ce-si share-uiesc hartile facute de tunerii consacrati (in cazul meu Cuervo Racing, Team Rocket Factory, Racers edge AZ, EHS) si iti poti gasi harta pefecta pentru configuratia ta, daca-i pui si autotune chiar n-ai nici o grija. Poti trimite un mail la dep. support de la dynojet cu configuratia atv-ului tau si ei iti pot recomanda ce-a mai apropiata harta ca flow.

Edited by bazzu, 12 December 2012 - 03:43 PM.

  • 0

#53 bazzu

bazzu

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 60 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ilfov
  • Nume real:Marius
  • Telefon:cu fise
  • Marca ATV:Yamaha Raptor 700r
  • Numar ATV:galben cand nu e noroit !

Posted 12 December 2012 - 09:14 PM

"BDK...vrea doar sa-si repare atv-ul sau macar sa-l faca sa mearga mai bine, avand un buget restrans." Pt asta se preteaza varianta controller tip dobeck cu K&N, ori filtru aer stock sau twin air si bagi banii in gaz si ulei. Un tuning sanatos costa, altfel vei scoate din buzunar mult mai mult pentru reparatii + nervi, iesiri anulate si intiparirea in minte a conceptiei "suzuki e o marca de rahat".
  • 0

#54 engime007

engime007

    Welcome to my world, the World of What the Fuck is Going On

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,081 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Suzuki
  • Nume real:cosmin nicolae
  • Telefon:0733 700 890
  • Marca ATV:Suzuki King Quad 750 AXI
  • Numar ATV:B 444 RXS

Posted 13 December 2012 - 09:54 AM



Merci Bazzu, am cateva harti, bineinteles de pe forumurile din State - am inteles ca se gasesc f putine ptr Suzi King Quad , in fine.

@ BDk - spor la treaba! smile.gif
  • 0

#55 BDK

BDK

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 126 posts
  • Gender:Male
  • Location:iasi
  • Nume real:ionut
  • Telefon:0741279684
  • Marca ATV:Suzuki king quad 750 axi

Posted 13 December 2012 - 10:50 AM

Deci ce vorbeste bazzu mai sus e ca chineza pt mine!dar in caz ca as vrea mai multa putere,decat sa bag mii de euro in king quad si sa storci" motoru la maxim,mai bine apelezi la un bombardier si ai 70,80 cai fara prea multe probleme!fara batai de cap!si ce zice bazzu mai sus este peste puterea" multor mecanici din romania!eu unu de la un linhai de 260cc la 750cc sunt multumit!iar la filtru K/N se simte o diferenta de reactie a motorului,sau poate e doar diferenta de suner,si sa nu uitam in ultimu rand de consum:)

  • 0

#56 bazzu

bazzu

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 60 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ilfov
  • Nume real:Marius
  • Telefon:cu fise
  • Marca ATV:Yamaha Raptor 700r
  • Numar ATV:galben cand nu e noroit !

Posted 13 December 2012 - 05:30 PM

Corect BDK, decat sa bagi bani multi in KQ mult mai ok este Renegade sau Outlander, eu am in cap modificari de genul pentru ca la categoria quad nu exista altceva peste raptor 700 (enduro & trail ride).
  • 0

#57 BDK

BDK

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 126 posts
  • Gender:Male
  • Location:iasi
  • Nume real:ionut
  • Telefon:0741279684
  • Marca ATV:Suzuki king quad 750 axi

Posted 13 December 2012 - 08:23 PM

QUOTE (bazzu @ Dec 13 2012, 05:30 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Corect BDK, decat sa bagi bani multi in KQ mult mai ok este Renegade sau Outlander, eu am in cap modificari de genul pentru ca la categoria quad nu exista altceva peste raptor 700 (enduro & trail ride).



Da kfx 700 ? İnainte la Kimg Quad ma gandeam la acest quad!
  • 0

#58 bazzu

bazzu

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 60 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ilfov
  • Nume real:Marius
  • Telefon:cu fise
  • Marca ATV:Yamaha Raptor 700r
  • Numar ATV:galben cand nu e noroit !

Posted 13 December 2012 - 09:19 PM

KFX 700 e gunoi comparativ cu 700R ! Transmisie pe curea, greutate ridicata (180 Raptor vs 234 kfx), manevrabilitate de rahat comparativ cu 700R, suspensii net inferioare (700R are suspensia piggyback, reglabila in totalitate cu setare compresie, preload&rebound), motorul de raptor daca este intretinut corespunzator duce peste 50000 km (acelasi de pe XT 660 tenere). Yamaha din 2006 de cand a lansat raptor 700 pana in prezent nu au schimbat cam nimic la raptor inafara de kit-ul grafic deoarece nu prea au ce, pe cand kawasaki a scos kfx700 din productie in 2010 pentru ca picau motoarele ca ratele impuscate (se imbolnaveau de sindromul bilela rupta, motor in 2 cilindrii, dauna totala). Drept dovada la Dakar raptor 700 a luat primele 6 locuri la quad in 2012 cand nu au permis sa se aduca modificari motoarelor ! Iar in desert tot raptor "face legea" prin performanta si fiabilitatea deosebita de care da dovada de-a lungul timpului + rezistenta mecanica deosebita (cadru dual crom-moly si aluminiu). Cand esti pe raptor nu-ti faci griji ca-i dai dauna totala, daca ajungi sa faci asta esti cam pasta de mici tot. Inainte de a-mi cumpara quadul am studiat fff bine toate modelele de pe piata, tindeam catre lt-r450 dar raptor 700 cu Big3 pack (admisie, evacuare, controller) bate toata clasa 700&450, raptor detine gresoare pe majoritatea compenentelor mobile (brate fata, bascula, linkage) lucru pe care suzuki si kawa au uitat sa-l faca, asadar schimbi bucselele odata pe sezon altfel zici ca-i troleibuz articulat.
  • 0

#59 BDK

BDK

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 126 posts
  • Gender:Male
  • Location:iasi
  • Nume real:ionut
  • Telefon:0741279684
  • Marca ATV:Suzuki king quad 750 axi

Posted 13 December 2012 - 09:27 PM

Bine am facut atunci ca nu am luat kfx!ma bucurasem ca gasisem unu aproape nou cu 3300 neg pe atunci si ma cam tenta!dar bine ca a fost pasiunea mai mare pt king quad!multumesc pt sfaturi!
  • 0

#60 sorinok

sorinok

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,529 posts
  • Gender:Male
  • Location:sibiu
  • Nume real:Sorin
  • Telefon:0749.........
  • Marca ATV:de la prieteni

Posted 13 December 2012 - 10:05 PM

Pacat ca aici pe forum nu exista buton de like,as fi dat la postarile lui bazzu. Am citit cu mare atentie ce s-a scris.
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto