Nu Mai Porneste
#41
Posted 11 December 2012 - 11:11 AM
BDK - ia-ti kit de curatare si ulei ptr filtru (spray) de la K&N + inca un prefiltru K&N - suna la Top Quad si fa-ti comanda de ce-ti trebuie, scrie-mi pe prv daca vrei nr de tel. Daca nu, e foarte simplu: www.topquad.ro
Ceea ce ai vazut in capul pistonului se numeste calamina si se depune daca benzina are apa in ea sau daca filtru de aer nu-si face treaba cum trebuie (aici intervine si eroarea umana), respectiv...nu ai avut grija sa-l cureti corespunzator si, bineinteles, sa-l spray-ezi cu ulei de filtru.
Cat despre atvgalati...n-are rost sa mai vorbim, il tinem viu in amintire, ca pe un maimutoi de care ne-am amuzat la gradina zoologica cand eram mai mici. Doar atat!
@Zoot - nu te pune la mintea pustiului, ca e odihnita strashnic!
#42
Posted 11 December 2012 - 06:26 PM
#43
Posted 11 December 2012 - 07:38 PM
ontopic: toate cele enumerate de engine 007 sunt in mare parte motivele problemei mele!si la ultima curatare a filtrului am facut-o cu trusa '' de la K&N,alea 2 spray. dar nu lam uns cu nimic dupa,iar inainte lam spalat cu pur,detergent de vase,si tot nu lam uns cu nimic.Ce conteaza e ca acum,dupa aceasta reparatie,voi putea beneficia de adevarati 51 caluti ai KQ,si 1 calut de la filtru il iau sigur!o toba sport ar face o mare diferenta de sunet si putere,dar...nu as da 100e pe o toba!de 100e fac destui km!
#44
Posted 12 December 2012 - 10:19 AM
Daca vrei forta, trebuie lucrat pe admisie , cat si pe evacuare. Adica daca pui filtru de aer...trebuie sa pui si toba sport + power commander, altfel motorul nu va merge in parametri.
Daca ai nevoie de ceva, scrie-mi in privat...ca aici e monkeyland .
#45
Posted 12 December 2012 - 10:56 AM
#46
Posted 12 December 2012 - 10:57 AM
#47
Posted 12 December 2012 - 11:02 AM
duca ce ai scris tu aici inteleg ca armadilio e un mecanic bun, eu pot sa spun ca nu e un mecanic bun si nu l-as recomanda
#48
Posted 12 December 2012 - 12:03 PM
are 1200 km.
#49
Posted 12 December 2012 - 12:20 PM
Optimizatoarele de combustibil tip Dobeck (hmf, trinity, atitude industries etc.) sunt ok (varianta de buget restrans) daca setarea se efectueaza pe dyno controlandu-se AFR la valoarea ~13 pe toata plaja de turatie
Prin montarea unui filtru de aer ce are un flow (debit) ridicat se modifica AFR-ul (air fuel ratio, pe romaneste amestecul aer-benzina) facand arderea saraca astfel apar detonatiile, supraincalizrea motorului, uzura prematura si in final vei avea un cilindru si piston dus (in cel mai fericit caz).
Deobicei cand se intervine la modificarea motorului primul pas este montarea unui fuel controller (recomand Power Commander V fuel&ignition, chiar merita), admisie marita, evacuare full (slip-ons sunt doar niste glume proaste pentru cei ce vor sunet, o evacuare stock cu restrictorul scos va avea aceeasi performanta). Apoi in functie de nebunie, pasiune, buget puteti porta chiuloasa, valve marite, arcuri intarite, axa cu came in functie de stilul de dat (trail, mx, drag), piston cu compresie marita, abielaj. Lista poate continua pana la atingerea unei sume de XXXX euro si obtinerea unei bestii sau nu (tuning facut de toti "cunoscatorii").
#50
Posted 12 December 2012 - 12:37 PM
Ai cumva de unde sa faci rost de mai multe harti pe Dyno?
Multumesc,
#51
Posted 12 December 2012 - 01:35 PM
are 1200 km.
la 1200 km motoru e ca nou in conditii normale, al meu are 11000 km si nu am umblat in motor. Atentie la rezervor ca nu se incuie si mie mi-a bagat cineva hartie in rezervor asa am ajuns sa schimb pompa de benzina si injectoru
#52
Posted 12 December 2012 - 03:42 PM
Si eu tot Dynojet am ales PCV Fuel & ignition, batalia pe acest segment este intre MSD si Dynojet, performante identice in functie de harta, doar ca dynojet iti ofera posibilitatea de a avea mai multe intrari pentru management (Autotune care e super, NOS&turbo control etc) iar alegerea intre cele 2 trebuie facuta in functie de mai multi factori, principalul fiind disponibilitatea hartilor (la MSD e mult mai greu de gasit, aproape imposibil fara dynotuning, in RO excludem din start varianta, din acest motiv majoritatea tunerilor recomanda MSD deoarece trebuie sa incaseze si ei pt dynotuning), singurul lucru diferit la MSD e ca poti incarca 10 harti fata de 2 la dynojet dar mi se pare total inutil, chiar n-ai nevoie de 10 harti, o harta buna si autotune e tot ce ai nevoie pentru un management perfect. Gasesti o multitudine de harti direct pe Powercommander.com (cel putin pt raptor sunt cca. 65) sau pe forumurile de prin state, specifice tipului de atv, unde au cont multi useri ce-si share-uiesc hartile facute de tunerii consacrati (in cazul meu Cuervo Racing, Team Rocket Factory, Racers edge AZ, EHS) si iti poti gasi harta pefecta pentru configuratia ta, daca-i pui si autotune chiar n-ai nici o grija. Poti trimite un mail la dep. support de la dynojet cu configuratia atv-ului tau si ei iti pot recomanda ce-a mai apropiata harta ca flow.
Edited by bazzu, 12 December 2012 - 03:43 PM.
#53
Posted 12 December 2012 - 09:14 PM
#54
Posted 13 December 2012 - 09:54 AM
Merci Bazzu, am cateva harti, bineinteles de pe forumurile din State - am inteles ca se gasesc f putine ptr Suzi King Quad , in fine.
@ BDk - spor la treaba!
#55
Posted 13 December 2012 - 10:50 AM
#56
Posted 13 December 2012 - 05:30 PM
#57
Posted 13 December 2012 - 08:23 PM
Da kfx 700 ? İnainte la Kimg Quad ma gandeam la acest quad!
#58
Posted 13 December 2012 - 09:19 PM
#59
Posted 13 December 2012 - 09:27 PM
#60
Posted 13 December 2012 - 10:05 PM