Am cumparat pentru nepoată un ATV 110 nou de fabricaţie Chineză .Cāteva zile a pornit la prima īncercare fără probleme , dar acum porneşte foarte greu , deşi benzină are şi curent vine la bujie . Am īncărcat acumlatorul , am schimbat bujia originală A7 TC cu o bujie nouă tip C7 HSA şi tot nu porneşte .
Cum trebuie să stea clapeta de soc de la carburator ? .
Cum se reglează amestecul de benzină şi aer ? ( Cānd se īnfileteză surubul de amestec creşte sau scade cantitatea de benzină ? )
Dacă mă poate ajuta cineva cu Instrucţiuni de folosire şi intreţinere pentru acest tip de a ATV -110 , īn limba romānă sau īn engleză .
Mă īnteresează orice material legat de intreţinerea şi repararea motoarelor īn patru timpi pentru ATV-uri .
Adresa mea este : [email protected]
Vă mulţumesc anticipat .
Solicit ajutor
Started by
SIDA MIRCEA
, Jul 01 2007 04:01 PM
4 replies to this topic
#1
Posted 01 July 2007 - 04:01 PM
#2
Posted 01 July 2007 - 06:56 PM
deci, surubul de amestec aer/benzina trebuie desfiletat aproximativ o tura jumatate(de la strans maxim)... pozitia cea mai de sus socul e tras maxim, pozitia cea mai de jos e inchis complet... astea ar trebuii sa le ai scrise in cartea cu care a venit atv-ul....verifica si daca ii vine benzina in carburator... bafta ...
#3
Posted 02 July 2007 - 07:53 PM
Daca bujia nu era uda cand ai schimbat-o, dupa ce ai dat la automat mai mult de 7-10 sec inseamna ca problema este ca trage aer fals ... la mine intre carburator si galerie are un o-ring care este mai subtire decat adancimea santului in care sta si nu etansa bine ... am facut o garnitura din clingherit subtire si acu merge si porneste ceas ...
Daca bujia se uda repede --> incerci cu socul deschis si putin accelerat sa intre cat mai mult aer
Daca bujia nu e uda deloc --> incerci cu socul tras si fara acceleratie sa intre cat mai multa benzina
Amestecul il poti regla numai in mers cu motorul cald ... nu e bine sa umbli acum ca il faci varza ... mai intai porneste, incalzesti motorul, reglezi ralantiul la cea mai mica turatie stabla iar apoi strangi surubul de aer pina incepe sa moara motorul te opresti si incepi sa-l desurubezi pina obtii maximul de turatie posibil, il lasi asa si umbli iar si aduci ralantiul la turatia minima stabila, eventual foarte putin turat sa nu se opreasca des cand e motorul rece ...
Daca bujia se uda repede --> incerci cu socul deschis si putin accelerat sa intre cat mai mult aer
Daca bujia nu e uda deloc --> incerci cu socul tras si fara acceleratie sa intre cat mai multa benzina
Amestecul il poti regla numai in mers cu motorul cald ... nu e bine sa umbli acum ca il faci varza ... mai intai porneste, incalzesti motorul, reglezi ralantiul la cea mai mica turatie stabla iar apoi strangi surubul de aer pina incepe sa moara motorul te opresti si incepi sa-l desurubezi pina obtii maximul de turatie posibil, il lasi asa si umbli iar si aduci ralantiul la turatia minima stabila, eventual foarte putin turat sa nu se opreasca des cand e motorul rece ...
#4
Posted 23 July 2007 - 01:15 PM
Salut. Am si eu o problema cu ATV-ul meu... Mi s-au rupt lantul si 3 dinti de la pinionul mic care vine de la cutie. Unde pot gasi un lant de transmisie ca nu vreau sa dau comanda de unde l-am luat ptr. ca sunt naspa( chinezarii)
#5
Posted 23 July 2007 - 08:19 PM
lant , gasesti la magazinele care comercializeaza "lant gall" vezi "b.a.d. rulmenti" e un magazin care are asa ceva in brasov.... poate are filiala si la tine...