ROG SPRIJIN LA CUMPARARE ATV
#1
Postat 05 februarie 2013 - 04:24
multumesc
#2
Postat 06 februarie 2013 - 11:54
Incearca sa formulezi altfel intrebarea poate ti se va raspunde.
Aceasta postare a fost editata de CHRYS: 06 februarie 2013 - 01:24
#3
Postat 06 februarie 2013 - 09:18
Incearca pe viitor sa formulezi altfel intrebarile adresate colegilor din forum ca sa ii faci sa iti si raspunda. Nu te invat eu cum, mai citeste pe la altii.....
In alta ordine un pic mai multa atentie la gramatica sau la tastare.
#4
Postat 06 februarie 2013 - 09:39
Daca vorbim strict de marca Arctic Cat eu o pun in topul marcilor de renume, acolo langa Suzi, Yamaha, polaris, Can Am. De ce zic asta? Pai americaniii au venit cu foarte multe inovatii si ei, in fiecare an aproape aduc ceva nou pe piata in acest domeniu UTV/ATV/Snowmobile. Ce pot sa zic ca stau foarte bine la partea de transmisie, frana de motor este de invidiat ( fara suparare dar suzi ar visa dupa asa ceva) asta te ajuta la coborari abrupte unde nu trebuie sa ciupesti frana, ca risti sa te dai peste cap. Ca putere cel de 650 este decent, mari griji nu trebuie sa-ti faci in privinta lui. Carcasa de la variator este foarte bine sigilata, nu-ti patrunde apa sa-ti patineze cureaua.
Unde as putea sa dau un minus ar fi la bucsi, alea sunt slabe la mai toate marcile si s-ar impune sa faci unele la un strungar din teflon, sunt bari de teflon la Victoria langa Brasov cum mergi din Sibiu. Daca faci asa ceva, alea nu mai au moarte.
Garda la sol este mare, pozitia telescoapelor nu favorizeaza fortarea planetarelor excesiv, eu nu am auzit de planetare rupte sau care trancane la Ac, bine conteaza si cum ai grija de utilaj. Trebuie sa ai doar grija sa nu uiti blocantul fata pus si sa mergi ca nebunul sa iei viraje.
In rest ce sa mai zic decat sa faci o alegere buna
Aceasta postare a fost editata de sorinok: 06 februarie 2013 - 09:40
#5
Postat 06 februarie 2013 - 09:50
Continui cu ideea mai de sus adica intrebarea ta care suna cam asa :
asi vre sa imi iau un arctic cat h1 650 ,stie careva ceva probleme mai deosebite
multumesc
Compara il cu raspunsul primit de la colegul sorinok si trage singur concluzia unde ai gresit.
Sa te aud flavy86
Aceasta postare a fost editata de CHRYS: 06 februarie 2013 - 09:51
#6
Postat 06 februarie 2013 - 10:01
http://atvforum.ro/A...0-H1-t4804.html
GreenCat a avut asa; AC 400, AC650 si acum are AC thundercat de 1000....bine Ac 400 l-a dat.
#7
Postat 07 februarie 2013 - 04:26
PS Am 7000 km şi plăcuţele neschimbate, mai au ceva carne, o să le schimb oricum. Nu ştiu la alte atv-uri cāt de des de schimbă plăcuţele, poate mai devreme? Nu ştiu.
Aceasta postare a fost editata de ionescu liviu: 07 februarie 2013 - 04:29
#8
Postat 07 februarie 2013 - 06:18
multumesc
flavy86 ... ai azvarlit aici o intrebare in cateva cuvinte. Membrii forumului au incercat fiecare sa te ajute cu informatii explicite si detailate.
De cand ai pus acea intrebare ai disparut ca ..........in ceata.
Daca ai devenit membru al forumului trebuie sa fii mai cooperant ,mai ales daca ceri ajutor si acesta iti este oferit poti macar sa spui un MULTUMESC.
AICI NU ESTE BIROU DE INFORMATII GRATUITE. Daca ai nevoie de ajutor il soliciti si ti se va da. Personal am intervenit in sprijinul solicitarii tale.
Daca te-am judecat gresit te rog raspunde si dovedeste-mi contrariul, daca nu.............
#9
Postat 07 februarie 2013 - 09:00
multumesc pentru intalegere
#10
Postat 07 februarie 2013 - 09:16
nu detin foarte multe informati deoarece vreu sa il cumpar din alt judet si iti cam dai seama ca in viziunea celui care imi vinde si poate zbura daca e cazul numa sa mi-l vanda.ma interesa mai mult in momentul in care ma duc sa il vad sa cam stiu pe unde sa ma uit la atv si daca au vre-o boala anume findca un prieten imi zicea ca stau mai rau pe partea de elctrica.ideia e ca nu prea ma pricep la ele foarte bine si ca si orice incepator vreau sa stiu cam ce ar trebui sa observ la un atv daca e bun sau mai putin bun.
multumesc
#11
Postat 07 februarie 2013 - 09:50
Trebuie doar sa te uiti sa ai totul functional le el: lumini, troliu, semnalizari, frane si functionarea farului pe frana. Pornirea sa fie facuta din prima, sa verifici inainte punand mana pe motor daca este rece, iar daca este rece si porneste din prima este ok. sa verifici cuplarea 4x4 daca se aude motorasul daca face un zgomot la cuplare. Dif blocabil se face de la o maneta pusa pe ghidon in partea dreapta, nu trebuie sa dea rateu la cuplare.
deci pe partea electrica nu trebuie sa-ti faci prea mari griji.
Si la Ac ca si la celellate marci trebuie verificata tranzmisia , jocurile in planetare, in brate, telescoapele sa fie ferme sa nu balanseze atv-ul cand misti de el.
Dar sfatul meu este sa te duci cu cineva chiar priceput sau cineva care a avut atv-uri.
#12
Postat 07 februarie 2013 - 10:00
multumesc
Bine flavy86 scuze daca te-am luat cam tare, dar bine am facut ca macar ai revenit pe topicul deschis de tine.. Daca nu te luam tare poate nu scriai si nu aveai nimic de invatat.
Deci: ai nevoie de ajutor, atunci formuleaza corect intrebarea gen cum ai scris mai sus. Solicita vanzatorului cat mai multe informatii:marca,model,an fabricatie,km, ore functionare, inmatriculat sau nu,pret etc,etc. + poze+poze+poze.
Toate informatiile +pozele le postezi frumos aici pe topicul deschis de tine si atunci sa vezi cum te vor ajuta toti colegii de pe acest forum.
Oricum la cumparare ar fi bine sa mergi cu cineva mai experimentat care se pricepe la ATV-uri.
#13
Postat 08 februarie 2013 - 02:05
#14
Postat 08 februarie 2013 - 05:07
Bafta la cumparaturi, ai grija mare si nu fa compromisuri!
#15
Postat 08 februarie 2013 - 08:39
flavy86 ar fi bine ca acel cineva care il iei cu tine sa se priceapa cat mai bine la ATV-uri.
1) verifica motorul +important cadrul sa nu fi suferit vreodata un accident major si sa fie sudat.
2) atentie la acte adica vanzatorul sa fie acelasi cu proprietarul din acte . Mentioneaza pretul real pe care il dai. In caz de probleme este singura justificare in care apare suma de bani data de tine. Daca observi ca actele nu sunt in regula, oricat de bun ar fi ATV-ul nu te baga. Poate fi furat si atunci poti pierde si banii si ATV-ul.
3) vezi daca este inmatriculat sau inregistrat . Este o diferenta de valoare la achizitie intre cele doua .( Nu uita de neurmarirea fiscala)
Daca mai ai intrebari nu ezita sa le postezi.
Orice ai decide sa cumperi posteaza achizitia ta aici sa o vedem si noi.
#16
Postat 09 februarie 2013 - 01:34
#17
Postat 09 februarie 2013 - 01:39
ce acte ar trebui sa pot sa il inscriu pe primarie cu nr galben?
daca am sa il cumpar o sa il pun pe forum sa il vedeti
#18
Postat 09 februarie 2013 - 01:54
nu prea cunosc marca stiu ca provin din taiwan si cam atat .
stiu ca sunt pisalog dar cand tre sa fac alegeri sunt foarte retinut si confuz ca vreau sa fac alegerea cat mai buna voi ce parere aveti despre atv-ul asta?
#19
Postat 09 februarie 2013 - 01:59
ce acte ar trebui sa pot sa il inscriu pe primarie cu nr galben?
daca am sa il cumpar o sa il pun pe forum sa il vedeti
In primul rand ai nevoie in original de cartea de identitate ( daca este cazul ) sau Certificatul de Origine - ca sa stii ce cumperi.
In al doilea rand iti trebuie toate actele de provenienta pana la ultimul care apare in cartea de identitate sau in certificatul de origine.
Daca nu are carte de identitate si nici proprietari trecuti in certificatul de origine ( inafara de producator/dealer ), ai nevoie de copiile tuturor actelor de vanzare-cumparare de la producator/dealer ( care e trecut pe certificatul de origine ) si pana la ultimul. Intre ultimul si tine ai nevoie de original ( il faceti voi acuma ).
Cu actele de mai sus poti sa iti faci restul de acte pentru inmatriculare sau inregistrare, cel mai important fiind - Cartea de identitate sau dupa caz, Atestatul Tehnic.
Atentie - ca sa il poti inregistra pe primarie, conform legii, trebuie ca atv-ul sa nu se incadreze la inmatricularea la politie - RAR-ul eliberand "Atestatul tehnic" care spune ca utilajul nu se supune inmatricularii la politie.
Bafta !
PS: Daca poti da-ne un link sau ceva poze ca sa il vedem si sa ne dam cu parerea.
Aceasta postare a fost editata de iusau: 09 februarie 2013 - 02:01
#20
Postat 09 februarie 2013 - 02:18
Daca este pe politie ( numar alb) si are factura de cumparare trebuie sa aiba carte si talon in care sa fie inscris el ca si proprietar. Iti mai trebuie de la el neurmarirea fiscala. Actele sunt exact ca la auto. Daca este firma iti da factura , daca este persoana actele se fac la biroul de acte.
Daca este pe primarie (numar galben) trebuie sa iti de certificatul de inregistrare pe primarie, actul de dobandire (factura sau contract vanzare-cumparare),Atestatul Tehnic eliberaat de RAR in baza caruia l-a inregistrat, de neurmarire fiscala nu sunt sigur ca la unele se plateste impozit la altele nu si iti face factura sau contract vanzare-cumparare.
Nu uita in toate cazurile verifica atent seriile ATV-ului cu cele din acte. Nu te lasa pacalit ca merge si asa vorba unora.
Repet in toate cazurile in acte trece suma reala cu care l-ai cumparat, fiind singura justificare pentru banii care ii dai.
Daca nu este nici cum si nici nu are vre-un act uita de el si nu da vre-un ban pe asa ceva.
Sfat daca am inteles bine vanzatorul este din alta localitate. Pana sa bati drumul pana la el solicita-i sa iti trimita actele ATV-ului pe mail sa le poti studia. Daca omul este de buna credinta si nu incearca sa te insele nu ar fi un motiv sa nu ti le trimita.( Asa am procedat cand am mai cumparat masini de ocazie)
Bafta.