Imi poate spune cineva in functie de ce (stil de condus, greutate ? ) se regleaza suspensia spate (arcul elicoidal) la un Linhai?
Suspensie Spate
Started by
gisurvey
, Oct 22 2006 10:49 PM
7 replies to this topic
#1
Posted 22 October 2006 - 10:49 PM
#2
Posted 23 October 2006 - 12:04 AM
Suspensia o reglezi in functie de greutatea pasagerului/pasagerilor, si in functie de tipul de teren. Normal, daca greutatea este mare, intaresti suspensia, si invers. Dar indiferent de greutate trebuie sa tii cont de teren, off-road-ul clar cere o suspensie moale, in timp ce asfaltul una medie sau chiar tare.
Eu de exemplu am suspensia reglata moale, pe cel mai mic dinte, pentru ca marea majoritate a kilometrilor cu sau fara pasager ii fac in teren. Discutia este lunga, pentru ca suspensia iti modifica si comportamentul ATV-ului, mai ales pe asfalt. Oricum nu iti recomand sa o strangi la maxim, sa intaresti suspensia adica, pentru ca poti avea surprize neplacute la gropi sau curbe, si la franari.
Eu de exemplu am suspensia reglata moale, pe cel mai mic dinte, pentru ca marea majoritate a kilometrilor cu sau fara pasager ii fac in teren. Discutia este lunga, pentru ca suspensia iti modifica si comportamentul ATV-ului, mai ales pe asfalt. Oricum nu iti recomand sa o strangi la maxim, sa intaresti suspensia adica, pentru ca poti avea surprize neplacute la gropi sau curbe, si la franari.
#3
Posted 23 October 2006 - 10:22 PM
QUOTE (Armadilo @ Oct 23 2006, 01:04 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Suspensia o reglezi in functie de greutatea pasagerului/pasagerilor, si in functie de tipul de teren. Normal, daca greutatea este mare, intaresti suspensia, si invers. Dar indiferent de greutate trebuie sa tii cont de teren, off-road-ul clar cere o suspensie moale, in timp ce asfaltul una medie sau chiar tare.
Eu de exemplu am suspensia reglata moale, pe cel mai mic dinte, pentru ca marea majoritate a kilometrilor cu sau fara pasager ii fac in teren. Discutia este lunga, pentru ca suspensia iti modifica si comportamentul ATV-ului, mai ales pe asfalt. Oricum nu iti recomand sa o strangi la maxim, sa intaresti suspensia adica, pentru ca poti avea surprize neplacute la gropi sau curbe, si la franari.
Eu de exemplu am suspensia reglata moale, pe cel mai mic dinte, pentru ca marea majoritate a kilometrilor cu sau fara pasager ii fac in teren. Discutia este lunga, pentru ca suspensia iti modifica si comportamentul ATV-ului, mai ales pe asfalt. Oricum nu iti recomand sa o strangi la maxim, sa intaresti suspensia adica, pentru ca poti avea surprize neplacute la gropi sau curbe, si la franari.
Ca intotdeauna, raman recunosccator si multumesc de raspuns. In mare cam asta banuiam si eu, da' mai bine sa aud si alte opinii (avizate ).
#4
Posted 26 October 2006 - 05:15 PM
eu o am reglata la al 2lea dinte in ordine crescatoare si vad ca se comporta bine si cu o persoana si cu 2, in diferitele tipuri de teren
#5
Posted 29 October 2006 - 03:21 PM
thx
#6
Posted 03 June 2007 - 10:18 AM
QUOTE (gisurvey @ Oct 29 2006, 04:21 PM) <{POST_SNAPBACK}>
thx
cum se regleaza suspensia? poate cine sa puna o poza cu ce trebuie strans, infiletat sau ma rog ce trebuie facut!?
#7
Posted 03 June 2007 - 07:52 PM
Mah, la baza amortizorului spate, chiar la prinderea amortizorului de puntea spate o sa vezi un inel de aluminiu, argintiu, care are pe margine niste griopite, gauri. In plus..........in trusa de scule ai o cheie care care seamana cu un desfacator de bere. Aici, lipsit de modestie, pot spune ca m-am intrecut pe mine. Acum, iei cheia, o pui in jurul respectivei piese argintii, fixezi dintele acestei chei intr-una dintre gaurile din piesa, si rotesti puternic. Ai nevoie de forta. O sa vezi ca piesa respectiva se roteste. Pe rotita ai niste dinti, tu incearca sa o rotesti pana la al doilea dinte de la descrescator la crescator.
#8
Posted 08 June 2007 - 10:18 AM
QUOTE (MPI @ Jun 3 2007, 08:52 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Mah, la baza amortizorului spate, chiar la prinderea amortizorului de puntea spate o sa vezi un inel de aluminiu, argintiu, care are pe margine niste griopite, gauri. In plus..........in trusa de scule ai o cheie care care seamana cu un desfacator de bere. Aici, lipsit de modestie, pot spune ca m-am intrecut pe mine. Acum, iei cheia, o pui in jurul respectivei piese argintii, fixezi dintele acestei chei intr-una dintre gaurile din piesa, si rotesti puternic. Ai nevoie de forta. O sa vezi ca piesa respectiva se roteste. Pe rotita ai niste dinti, tu incearca sa o rotesti pana la al doilea dinte de la descrescator la crescator.
merci, mah...o sa incerc in weekend sa`mi fac timp si sa ma bag pe sub el