Postez aici, pentru ca este a doua oara cand ma minte si ma pune pe drumuri inutil (340 km). Primul Outlander pe care am vrut sa-l cumpar, un 800 - 2007 avea inclusiv comanda troliului sfaramata din cauza unei rasturnari, desi la telefon cosmin a specificat ca este in perfecta stare. Utilajul a ajuns din pacate la un amarat din Harghita care dupa cateva zeci de km a fost nevoit sa inlocuiasca rulmenti, capeti planetare, etc. Intreaga poveste aici
Al doilea gheseft avea sa se afiseze inainte de Paste, un superb max 800R - 2009 rosu. Dupa indelungi negocieri imi lasa la pret 300 de lei si ma decid sa plec din Bucuresti cu banii si remorca dupa mine in ziua mea libera ca sa il vad. Descrierea telefonica ii atribuise doua mii si ceva de kilometri si ore de utilizare insesizabile la CanAm. Ajung la binenecunoscutele hale de la periferie unde zac ceva camioane, nici urma de samsar!!! Ma astepta paznicul cu un baston de fibra, imi da cheia sa-l testez... Din nou produsul nu corespunde descrierii telefonice. Are catre 6000 km pe ceasul deconectat de 5 mii, sta cu greu la relanti, modificari la electrica pana in maduva cadrului, serii sub scaun batucite bine, numere de Bran-primarie, esapamentul sport fabricat la IAR Ghimbav este acelasi cu al Outlander-ului cu care a vrut sa ma pacaleasca si in feb 2012, cadru indoit - rasucit in fata( dauna totala) , capac variator spart, bucsi gresate cu motorina sa nu bata-scartaie, directie imposibil de manevrat, atat de impachetat din spate incat capacul spatiului de depozitare nu mai putea fi extras + bomba bombelor ... carenajul impecabil era de la un utilaj inmatriculabil pe vremuri, vandut samsarului la inceput de apilie de nenea Florinel D. de la Oradea, alt personaj controversat in piata ATV SH.
Si de data aceasta am fost diplomat si i-am transmis in scris ca " ma mai gandesc"!!! La ce ma gandeam, stie numai prietena mea
In concluzie, va sfatuiesc sa cumparati de la LCosminT BV asa cum am cumparat si eu.... Adica NU!!!
Am avut toate marcile de ATV pana acum (mai putin John Deere) si pe toate le-am vandut cu profit ... cat sa beau o bere cu viitorul proprietar.
Duminica merg din nou la el sa testez un BRP LTD de unșpe mii si cadru de Linhai , curea de Maverick si servo de Bașan
Revin cu pareri )
Later Edit: Atentie!!! Are sclavi/complici si in Ploiesti si Sacele
nu ezitati sa-i deconspirati )
Edited by raoulexus, 10 May 2013 - 04:39 PM.