Pana la urma se pare ca voi lua instalatia electrica la puricat ....
Am descoperit urmatoarea situatie: dupa explicatiile de mai sus, acum contactul cupleaza (adica se aprinde display-ul si are curent la accesorii si la electromotor); incerc sa-l pornesc de la buton, prima data porneste, pe display nu apare RPM de loc si moare subit, ca si cand nu se alimenteaza sau se ineaca; nu mai porneste nici impins, tras, nici cu curent de la masina etc; am golit acumulatorul lui de 2 ori pana am descoperit situatia 2;
Situatia 2: contactul oprit; pornesc motorul din telecomanda, porneste din prima, fara probleme; pe display arata RPM in jur a 3000 si scade la 2500~2000 cum e normal; sta la ralanti normal, rotund; oprit din telecomanda, deoarece butoanul de oprire si contactul nu mai au nici un efect (probabil asa e gandita instalatia alarmei); toate functiile merg normal;
In ambele cazuri, procedura e cam aceeasi: la rece socul inchis maxim, la cald deschis maxim; 2-3 accelerari inainte de a actiona pornirea; tras ambreiajul (nu stiu daca are acelasi efect ca la masina); actionat frana (are un circuit de protectie, daca nu e actionata frana nu cupleaza electromotorul);
Ce ma intereseaza pe mine: ce nu cupleaza, sau mai bine zis ce cupleaza in plus alarma ? mentionez ca simptomele astea le avea si acum vreo 6 luni, cand am crezut ca innebunesc cu el datorita aprinderii; se pare ca e totusi o problema electrica

de atunci am avut si problema cu contactul care nu cupla si am renuntat la el; in tot acest timp a mers bine, pornirea fiind din telecomanda.