Jump to content



Photo

Vitezometru Si Km Mort


  • This topic is locked This topic is locked
15 replies to this topic

#1 Andrei_DLC

Andrei_DLC

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 78 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:FB200S7

Posted 06 August 2007 - 11:53 AM

Dupa cum spune si titlul, acum vreo 2 saptamani l-am spalat cu furtunul normal, nu cu aparatul de presiune ca nu era chiar asa noroit, l-am lasat la uscat si dupa vreo 2 ore l-am pornit...
Totul ok, mai putin km si vitezometrul "digital" care nu mai inregistreaza nimic... Pana acum am mers tot asa in speranta ca se va remedia de la sine.
Tot dupa spalare am observat ca indicatorul treptei de viteza sare de la 1 la 3, desi fizic era in a 2-a... deci in loc de a 4-a imi arata pe display a 5-a... ce m-am mai bucurat ca am 5 viteze thumbup.gif pana am vazut neregula. Dar asta dupa un timp isi revine, cred ca dupa ce se usuca. In schimb km e mort. Nu ma afecteaza prea mult, dar mi-ar place sa stiu cand sa-i fac revizia de 1000.

Ce sugestii aveti? Am zis ca apelez la un electronist sa vad daca problema e de la senzori sau de la fire... dar pana atunci m-ar ajuta niste sfaturi.


Edited by Andrei_DLC, 06 August 2007 - 10:56 PM.

  • 0

#2 Andrei_DLC

Andrei_DLC

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 78 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:FB200S7

Posted 02 September 2007 - 09:03 AM

Dupa o ora de cautari in instalatia electrica, am descoperit 2 probleme: o mufa scoasa, undeva in zona ghidonului si trei contacte dezlipite la ceas, probabil din cauza vibratiilor. Mai mult ca sigur ca datorita mufei deconectate nu inregistra, dar si contactele alea aveau rolul de a arata pe ecran ceva.
  • 0

#3 dany2666

dany2666

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 131 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti/buzau
  • Nume real:mihai daniel
  • Telefon:722266945
  • Marca ATV:bashan 200s-7/ bakus/Yamaha Grizzly 700FI SE

Posted 23 November 2007 - 11:33 PM

sal am patito si io la fel ca tine la mine momentan vad ca si revenit dar cu o mica problema in loc de a 4 arata a 5 atat nu o sa mai vada apa cat o trai decat de la dumnezeu io iam facut dintro ckestie pe care o pui in cap la dus sa nu te udee o prelaticaa
  • 0

#4 dany2666

dany2666

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 131 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti/buzau
  • Nume real:mihai daniel
  • Telefon:722266945
  • Marca ATV:bashan 200s-7/ bakus/Yamaha Grizzly 700FI SE

Posted 24 November 2007 - 12:05 AM

am si io o rugaminte cum pot lua legatura cu tine pt o mica problema la atv
  • 0

#5 Andrei_DLC

Andrei_DLC

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 78 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:FB200S7

Posted 24 November 2007 - 01:33 PM

Dupa cum am scris, daca il lasi sa se usuce, isi revine... probelma cu indicatorul tr. de viteza o am dupa fiecare spalare... nu cred ca rezolvi ceva cu prelata, mai ales ca e vorba de o zona foaarte expusa la apa.
Pentru alte probleme, mai discutam
  • 0

#6 Andrei_DLC

Andrei_DLC

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 78 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:FB200S7

Posted 17 January 2008 - 12:07 AM

Se pare ca problemele electrice incep sa apara ... de ceva timp nu mai merge contactul. Pur si simplu nu face nimic cand pun cheia in pozitia on. Am verificat instalatia electrica, pana la contact sunt 4 fire, dintre care pe unul vine +, restul nimic. Am incercat sa fac punte intre cel cu + si restul, pe rand, dar n-am reusit decat sa ard siguranta superstition.gif

Stie cineva sa-mi explice cum lucreza contactul, sa-mi pot da seama de unde mi se trage problema? De ce sunt 4 fire acolo? Nu are pozitie de accesorii ca la masina.....? Ce se strica in contact, si, mai ales, daca-l desfac, mai am vreo sansa sa-l asamblez la loc ?
Din lipsa de timp nu pot desface toata instalatia sa vad care fir unde duce, asa ca mi-ar fi de folos niste sfaturi.
Pana il rezolv pornesc tractorasul din telecomanda, dar e oarecum incomod.

Mersi mult.
  • 0

#7 Senzoor

Senzoor

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 87 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Paul Belciu
  • Telefon:0741237901
  • Marca ATV:Linhai Muddy Black 300
  • Numar ATV:B-69-VDI

Posted 17 January 2008 - 11:26 AM

Probleme electrice in continuare...a murit display-ul...cu totul. Nu mai arata nimic..nu se mai aprinde. Probabil o fi vreo mufa iesita din cauza vibratiilor. Merg acum sa vad ce are. Revin cu info.
  • 0

#8 Senzoor

Senzoor

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 87 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Paul Belciu
  • Telefon:0741237901
  • Marca ATV:Linhai Muddy Black 300
  • Numar ATV:B-69-VDI

Posted 17 January 2008 - 01:39 PM

O mufa iesita. S-a rezolvat in 2 sec. smile.gif
  • 0

#9 Andrei_DLC

Andrei_DLC

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 78 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:FB200S7

Posted 17 January 2008 - 03:58 PM

Ma bucur pentru tine ca l-ai rezolvat asa repede wink.gif
  • 0

#10 undercover

undercover

    pasionat

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,053 posts
  • Gender:Male
  • Location:constanta
  • Interests:atv-4x4
  • Nume real:IOAN.M
  • Telefon:0766469431
  • Marca ATV:linhai 4x4 , kingquad 750
  • Numar ATV:atv

Posted 21 January 2008 - 10:27 PM

vad ca voi ati scapat usor , doar o mufa iesita , in schimb eu am avut probleme mai mari la linhai 4x4.
dupa ce am examinat si probat toate firele de la vitezometru si am schimbat si senzoru , am ajuns la concluzia ca problema era de la magneti de pe cardanu spate.
a fost foarte dificil sa ajung la ei , deoarece senzoru este in spatele cutiei de viteze, am fost nevoit sa dau jos cardanu spate,bascula spate .
se desfiletase surubu ce tinea fix magneti pe axul ce iesea din cutie. acum merge perfect

HOME MADE biggrin.gif

Attached Files


Edited by undercover, 21 January 2008 - 10:31 PM.

  • 0

#11 Alinf

Alinf

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 518 posts
  • Gender:Male
  • Location:Romania,Craiova
  • Nume real:Alin
  • Telefon:Telekom
  • Marca ATV:CanAm Outlander L Max DPS 570
  • Numar ATV:DJ33ELF

Posted 23 January 2008 - 06:21 PM

QUOTE (undercover @ Jan 21 2008, 10:27 PM) <{POST_SNAPBACK}>
vad ca voi ati scapat usor , doar o mufa iesita , in schimb eu am avut probleme mai mari la linhai 4x4.
dupa ce am examinat si probat toate firele de la vitezometru si am schimbat si senzoru , am ajuns la concluzia ca problema era de la magneti de pe cardanu spate.
a fost foarte dificil sa ajung la ei , deoarece senzoru este in spatele cutiei de viteze, am fost nevoit sa dau jos cardanu spate,bascula spate .
se desfiletase surubu ce tinea fix magneti pe axul ce iesea din cutie. acum merge perfect

HOME MADE biggrin.gif



da atv`ul tau nu mai este in garantie? ca am tot vazut ceva reparatii la el..
  • 0

#12 gabi ZSK

gabi ZSK

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 53 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Gabi Enache
  • Telefon:1111111
  • Marca ATV:Linhai

Posted 23 January 2008 - 07:29 PM

Poti demonta contactul foarte usor, problema fiind niste contacte oxidate. De montat e la fel de simplu, iar firele sunt 4 pentru ca sunt si de la faruri. Eu i-am bagat si vaselina la al meu.
  • 0

#13 gabi ZSK

gabi ZSK

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 53 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Gabi Enache
  • Telefon:1111111
  • Marca ATV:Linhai

Posted 23 January 2008 - 09:52 PM

am uitat sa-ti zic, ai grija ca are 2 bilute
incearca sa nu iti iasa ca ai sansa sa le pierzi cand le bagi la loc (au si un arc)
  • 0

#14 Andrei_DLC

Andrei_DLC

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 78 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:FB200S7

Posted 23 January 2008 - 11:30 PM

Intre timp am reusit sa-l desfac... are patru contacte + o masa suplimentara. Cand e pus pe OFF doua din ele sunt cuplate (deci un circuit e deschis). Cand il pun pe ON se cupleaza celelalte 2 (adica se deschide altul - banuiesc eu ca pe + si se inchide celalalt). Tot n-am reusit sa aflu care fire de unde vin, dar e ok.
Am observat tarziu contactele oxidate cam tare, le-am curatat si acum merge. Cred ca a fost si un scurt acolo sau un consum prea mare, deoarece plasticul pare putin topit. Le-am slefuit cu smirghel. Avea o gramada de mizerie in interior, desi nu are vechime, e de inteles datorita noroaielor pe care le-a vazut. L-am uns cu vaselina. Am gasit si bilutele cu arc, dar am reusit sa le pun la loc fara surprize.
Mersi mult gabi.

L.E. Si eu ma pregatisem sa iau cu asalt instalatia electrica thumbdown.gif


Edited by Andrei_DLC, 23 January 2008 - 11:35 PM.

  • 0

#15 fatcat

fatcat

    OLD IRON

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 998 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:arta īnaltă a supravieţuirii la oraş
  • Nume real:Robert
  • Telefon:0722 385...
  • Marca ATV:green Suzy
  • Numar ATV:B-XX-ATZ

Posted 24 January 2008 - 12:53 PM

Aveti idee cum se poate desface display-ul de vitezometru de la Linhai?
As incerca sa bag inauntru (si sa le las acolo) cateva pliculete de silicagel care absoarbe umiditatea.
  • 0

#16 Andrei_DLC

Andrei_DLC

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 78 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:FB200S7

Posted 27 January 2008 - 11:42 AM

Pana la urma se pare ca voi lua instalatia electrica la puricat ....

Am descoperit urmatoarea situatie: dupa explicatiile de mai sus, acum contactul cupleaza (adica se aprinde display-ul si are curent la accesorii si la electromotor); incerc sa-l pornesc de la buton, prima data porneste, pe display nu apare RPM de loc si moare subit, ca si cand nu se alimenteaza sau se ineaca; nu mai porneste nici impins, tras, nici cu curent de la masina etc; am golit acumulatorul lui de 2 ori pana am descoperit situatia 2;

Situatia 2: contactul oprit; pornesc motorul din telecomanda, porneste din prima, fara probleme; pe display arata RPM in jur a 3000 si scade la 2500~2000 cum e normal; sta la ralanti normal, rotund; oprit din telecomanda, deoarece butoanul de oprire si contactul nu mai au nici un efect (probabil asa e gandita instalatia alarmei); toate functiile merg normal;

In ambele cazuri, procedura e cam aceeasi: la rece socul inchis maxim, la cald deschis maxim; 2-3 accelerari inainte de a actiona pornirea; tras ambreiajul (nu stiu daca are acelasi efect ca la masina); actionat frana (are un circuit de protectie, daca nu e actionata frana nu cupleaza electromotorul);

Ce ma intereseaza pe mine: ce nu cupleaza, sau mai bine zis ce cupleaza in plus alarma ? mentionez ca simptomele astea le avea si acum vreo 6 luni, cand am crezut ca innebunesc cu el datorita aprinderii; se pare ca e totusi o problema electrica thumbdown.gif de atunci am avut si problema cu contactul care nu cupla si am renuntat la el; in tot acest timp a mers bine, pornirea fiind din telecomanda.
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto