Jump to content



Photo

Atv Medias


  • Please log in to reply
511 replies to this topic

#181 seby89

seby89

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 3 posts
  • Nume real:seby
  • Telefon:0747798278
  • Marca ATV:yamaha

Posted 11 June 2015 - 12:59 PM

salut..se mai fac iesiri in viitorul apropiat?? sunt din sb detin un suzuki ltz 400
  • 0

#182 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 12 July 2015 - 08:27 PM

M-am întors.
Încărcasem acum câteva ore o imagine (pe alt site) cu interiorul unei stâne la care mai opresc uneori, dar până să ajung acolo am șerpuit printre inconfundabilele dealuri ardelene și-acum încerc să pun în cuvinte gândurile care mă–încearcă. 
Apreciez faptul că de la culegători, când bățul ne era-n prelungirea brațului ce-încerca să satisfacă pofta după fructul aflat pe creanga cea îndepărtată, am descoperit focul, am făcut un salt în lanțul trofic, dar am devenit la un moment dat periculos de eficienți ... față de băț. 
Mai încarc niște imagini, pe care le doresc sugestive în urmărirea ideii pe care încerc să v-o transmit, spunându-vă că n-am nimic împotriva folosirii pădurilor cu tot ce-i prin ele și nu sunt ipocrit înșirându-vă tot felul de îndemnuri ecologiste absurde, dar parcă-i prea mare jaful din ultima perioadă și cu siguranță n-avem dreptul să arborăm privirea pierdută a mielului din ultima poză, chiar dacă-i tare simpatic.

Mai trebuie să fac o precizare: din informațiile pe care am reușit să le obțin, comanda era pentru stejar, dar pâlcul nu era prea mare și dacă tot sunt aici ... ”rad” tot până în vale !

 

Attached Files

  • Attached File  00.JPG   126.65KB   4 downloads
  • Attached File  01.JPG   202.91KB   0 downloads
  • Attached File  02.JPG   118.17KB   0 downloads
  • Attached File  03.JPG   76.54KB   0 downloads
  • Attached File  04.JPG   79.03KB   0 downloads
  • Attached File  05.JPG   156.87KB   0 downloads
  • Attached File  06.JPG   225.82KB   0 downloads
  • Attached File  07.JPG   166.54KB   0 downloads

  • 2

#183 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 12 July 2015 - 09:03 PM

Horia ai fost dupa cas ? thumbsup.gif


  • 0

#184 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 12 July 2015 - 09:14 PM

Da, ș-am căpătat și niște urdă făcută-n dimineața asta.

Drumul de întoarcere de la stână ...

 

 

 


  • 2

#185 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 12 July 2015 - 09:38 PM

Privind asta mi se face pofta de 4 roti . Acum stau in suna de la etajul 8 si tanjesc dupa putin noroi si aer curat !


  • 0

#186 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 05 August 2015 - 08:03 AM

Salut,

În ultima vreme am tot făcut probe remorcii pe care am construit-o și n-am prea folosit-o. Probele erau premergătoare unei plănuite plimbări.

Vă pun aici câteva imagini în diferite ipostaze, iar de mâine probabil că o să vă pot oferi și ceva peisaje de prin zonă și nu numai.

Vor fi 4 zile cu dormit la cort, de aia apare și ”apartamentul” în prima poză, având cu noi cam tot ce-i necesar într-o ieșire de gen ”pick-nick” de unde nu va lipsi chiar și un generator pentru iluminat nocturn și alimentarea cu energie electrică a consumatorilor pe care-i vom căra cu noi.

Locurile de campare vor fi departe de localități sau alte zone populate, fapt pentru care cărăm și o grămadă de benzină cu noi.

Alte relatări o să încerc de pe traseu dacă mă voi putea conecta în vreo rețea.

Attached Files


  • 2

#187 dyanyta68

dyanyta68

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,150 posts
  • Gender:Female
  • Location:URICANI-HD
  • Interests:ATV PASIUNE
  • Nume real:diana
  • Telefon:FARA FIR
  • Marca ATV:POLARIS SPORTSMAN 550 EPS-EFI
  • Numar ATV:DYA 79

Posted 08 August 2015 - 05:07 PM

Astept cu nerabdare aventura ta, sa vedem cu ne alini sufletul Horia!


  • 0

#188 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 10 August 2015 - 02:22 PM

Traseul celor patru zile de plimbare cu plecare de pe dealurile ce mărginesc Valea Târnavei Mari,  străbaterea Podișului Hârtibaciului și descindere în Depresiunea Făgărașului, n-are nimic inedit prin punctele atinse sau dificultatea, zic eu rezonabilă, pentru a putea fi parcurs de persoane cu mai puțină experiență în a călări un ATV.

Scenariul cuprinde două persoane, două ATV-uri și echipament de cazare cărat de această dată într-o remorcă dedicată în care se găsește chiar și un mic generator electric menit să ne lumineze serile, toate acestea urmând să străbată un ocol de câteva sute de kilometrii al cărui punct sudic avea ca țintă genericul munte Trăsnita.

Despre locul efectiv al plecării n-are rost să vă mai dau detalii pentru că ele se regăsesc obsedant de prezente în descrierea celorlalte coborâri spre sud-estul bazinului Transilvan, doar că acum a fost ceva mai deosebit prin momentul potrivit al orei ce se împerechea răsăritului. O imagine surprinsă pe dealul de către Buzd ne este martoră performanței de a fi deja în șa, mânați de teama caniculei ce cu siguranță ne va înmuia pe la orele prânzului.

Am ajuns astfel destul de repede în Dupuș ca să plecăm mai departe pe direcția Biertan și Copșa Mare, iar în Lapșa (după cum am fost informat de un localnic), am făcut și primul popas mai consistent, iar din Nou Săsesc ne-am îndreptat spre locul în care anul trecut își pierdeau viața cei din elicopterul prăbușit pe dealul ”La Coroană” de pe hotarul satului Stejărișu.

Cam în perioada amiezii, am trecut Hârtibaciul prin dreptul Iacobeniului după care-am șerpuit o bucată de drum printre cele o sută de movile de lângă Hundrubechiu. De aici ne-am petrecut timpul încercând să ajungem cât mai aproape de satul Viscri unde aveam de gând să alegem unul dintre propusele locuri de campare. N-a prea fost să fie, n-am ajuns chiar până acolo pentru că din grabă am ”trântit” remorca printre mușuroaie și-am așezat-o pe-o parte, iar la următorul șoc mai zdravăn a cedat. Probabil că n-ar fi fost chiar atât de grav dacă n-ar fi venit atunci și o ”mică torențială” ce ne-a udat aproape două ceasuri, ceasuri care-au contat în economia zilei astfel că am întins tabăra primei nopți în ... pădure.

Asta a fost într-adevăr inedit ! N-am mai pus cortul în pădure, mai ales că ăsta era unul cu dormitor, living, terasă, pivniță și garaj în anexă J

 

Ziua a doua a început cu acțiunea de recuperare a remorcii cu o altă remorcă pe care am tras-o până-n pădure și-am coborât dealul cu ”hoitul” împachetat printre canistre și alte bagaje la care-am renunțat.

Prânzul și masa ca atare ne-a prins în Viscri, de unde am reușit să plecăm abia după ora 4 a după amiezii. Târziu pentru scenarii de salvare prea complicate așa că am ales să ne îndreptăm spre Lisa. Salvarea avea să vină de la o cabană a unui prieten, unde aveam să ne petrecem următoarele două nopți deoarece acum eram lipsiți de prea multe dintre cele trebuincioase unei campări după dorință, în schimb aveam toate facilitățile de care beneficiezi la o pensiune, inclusiv dușul care nu mai era rece ca gheața izvorului ce-ți cădea pe creștet ci curgea dintr-o frumoasă pară cromată de perete cabinei de sticlă. Ne-am ”mulțumit” și cu asta, ce să facem. Glumesc acum, dar în perioada vacanțelor pensiunile din zonă sunt tare aglomerate și la un moment dat existau ceva urme de panică pentru că, o operatoare cu un frumos glas ce se exprima în altă limbă ne spunea că prietenul nostru-și închisese telefonul, deci nu era nici măcar în țară !

 

Cu moralul ”reparat”, în ziua a treia am încercat o urcare pe Trăsnita făcută cu prietenul meu care mergea pentru a doua oară cu un ATV ! Avusese el motor, dar l-a folosit doar pe ”uliță” așa că performanța era reală,  având în vedere și o anumită stare a sănătății lui ce nu-i un sprijin atunci când tragi pe nări aerul înălțimilor cu un singur plămân.

Pe urcarea asta l-am avut partener și pe un mai tânăr localnic, nepot al gazdei noastre, care-și încerca un King proaspăt recondiționat. Cu el am încercat să reedităm un alt drum, făcut de mine anul trecut, când reușeam să ating poiana în care-și odihnește rămășițele, ceea ce a fost cândva Cabana Urlea.

De data asta n-am mai putut ajunge sus pentru că se lucrează la lărgirea căii de acces, prin detonarea stâncilor ce incomodează probabil TAF-urile ce trag lemne din munte. Am avut o tentativă de a ne crea cale, am și făcut-o, dar la următoarea am constatat că era imposibil.

 

Ziua a patra a fost o lungă întoarcere făcută din Lisa, trecerea pe la benzinăria din Voila, Gherdeal cu al lui farmec de secol XIX, o încercare de a bea o cafea în Bruiu, am ajuns în satele Vesud și Vărd, ascunse între dealurile Hârtibaciului, după care ne-am liniștit și răcorit la o bodegă din Richiș. Eram de acum aproape acasă.

 

Din păcate mă simt obligat să povestesc și o ”pățanie” ce nu neface prea mare onoare, inițial nu-mi era-n gând din cauza jenei resimțite atunci, dar consider că-i corect față de noi înșine să știm părerea sinceră a unora dintre cei care ne vizitează și dacă ne este în putință să încercăm să schimbăm ceva în mai bine.

Eram în Bruiu, când după masa de prânz încercam să bem o cafea pe la o posibilă bodegă sau magazin sătesc din reședința de comună. Opriserăm la umbra zidurilor din vechea fortificație săsească și mă îndrept spre grupul, destul de zgomotos, ce-și petrecea această după amiază fierbinte, încercând un posibil dialog printre răgetele uneia dintre vedetele muzicii atât de îndrăgite de aceștia (nu mă întrebați genul, el este ”același”) ce zdrăngănea din difuzorul unei uși obosite de mașină ce-și trăise tinerețile pe alte meleaguri.

Observ un turism cu însemnele unei firme de închirieri ce oprește și coboară din ea o femeie care începe o conversație în limba germană cu prietenul meu. Ce credeți că-i recomanda ? Oprise pentru să ne sfătuiască să nu părăsim nicicum ATV-urile cu bagajele de pe ele pentru că ... ”se fură foarte mult în zonă” !

Fără alte comentarii din partea mea.

 

Attached Files


  • 1

#189 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 28 August 2015 - 09:25 PM

Frumos.

Camera foto face totii banii si ea.

 

Am o inttrebare: ce parere ti-au facut BigHorn-urile ? :)


  • 0

#190 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 28 August 2015 - 11:29 PM

Îmi fac și acum ... o părere bună. Sunt rezistente și se descurcă bine pe traseele nu foarte nămoloase sau pe cele montane cu piatră.

Nu sunt un fan al băilor de nămol, cu toate că treceri prin vaduri și prin zone inundate am străbătut destule, iar la o dimensiune rezonabilă a profilului își fac treaba chiar și aici.

A vrut să încerc BearClaw de la Kenda, dar luasem deja spatele așa că am folosit pe ambele punți profil identic. Din cauză că sunt preferate au un preț puțin mai mare și probabil nejustificat. La 14 inci sunt chiar pipărate.


  • 0

#191 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 30 August 2015 - 11:29 PM

:)

De pret stiam de la bun inceput, asta nu era o variabila sau vreun "om vedea".

Sincer m-am bucurat ca ai luat BH.

Eu cred ca mai vorbim la fel si peste 2-3000 km chiar daca e mai greut atv-ul si mai duce si bagaje de obicei.


  • 0

#192 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 31 August 2015 - 08:58 AM

Deja putem să vorbim despre 2-3000 km pentru cele de pe spate, cu toate că n-am făcut o socoteală prea riguroasă acum când scriu răspunsul, va trebui să mă uit în registrul de revizii și pot fi mai precis.

Pentru față am grosier cam: 800 traseul de Dunăre, 400 traseul din august, 350 trasee locale și uite că am adunat peste 1500 km pentru niște gume montate la sfârșitul lui mai și arată impecabil. Cele de pe spate au cu un an și ceva mai mult, iar kilometrii sunt peste cei din anul ăsta ca perioadă similară, anul trecut fiind mai activ.

Adevărul este că țin la tăvăleală destul de bine și au un avantaj, după o perioadă de utilizare pe un sens se pot inversa, BearClaw nu.

 

Sper că nu voi fi off topic punând câteva imagini explicative:

Attached File  Maxxis Bighorn Radial M917 M918.jpg   100.94KB   0 downloads

de la KENDA apreciez modelul masiv al profilului, cele soft fiind cam slăbuțe din punctul meu de vedere

Attached File  mx4l4iefMtyBfrRTvPEiKaQ.jpg   11.27KB   0 downloadsAttached File  KENDA BEARCLAW.jpg   179.46KB   0 downloads

 

La un moment dat aveam ca opțiuni de luat în calcul și alte două profile, dar când am înțeles că se livrează ”fără dispozitive”, am renunțat 

Attached File  maxxis ancla.JPG   103.05KB   0 downloadsAttached File  rebel.JPG   97.11KB   0 downloads

snitch.gif


  • 1

#193 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 31 August 2015 - 09:26 PM

Eu ziceam de inca 2-3000 peste ce ai acuma.

Mie fata mi se uzeaza mai repede decat spatele. Directia e reglata dar tin presiunea la 03-04 sa absoarba din socuri si se simte si la socuri dar si la uzura.

Spatele il tin la 05-06 si la fel se simte foarte clar diferenta.

 

Imi trimiti te rog pe mail datele de contact de la cele de mai jos ?

Eu am rabdare, poate prind ceva oferta cu doua plus una la pachet. :)


  • 0

#194 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 01 September 2015 - 12:25 AM

Ceva nu-i în regulă la o uzură mai mare pe față decât pe spate deoarece tracțiunea este spate, puntea spate este permanent blocată, iar fața este folosită mult mai puțin în tracțiune și este liberă.

Mai verifică direcția aia o dată pentru că nu-i în regulă.

Nici eu nu merg la presiuni prea mari pe față, pentru a nu dejanta 0,4 este în regulă, cu mai puțin am luat-o de câteva ori.

Cu ultimele două profile de gume se poate rezolva doar din state și la shipping am auzit că se deteriorează dispozitivele smile.png

 


  • 0

#195 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 01 September 2015 - 09:49 PM

OK, am sa-i verific directia cu proxima ocazie.

Opresc off-topicul aici desi ma cam mananca limba :).


Edited by iusau, 01 September 2015 - 09:50 PM.

  • 0

#196 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 20 September 2015 - 08:48 PM

Se spune că lupul revine-n locul în care a mâncat o oaie.

Eu am revenit deasupra de Petiș, la adăpostul făcut de paznicul de vânătoare de aici, pentru a mânca ... o bucată de cârnaț. De aici am coborât spre Buia de unde am urmat o vale pe care n-am trecut-o până acum, Valea Tomii. Tare-i frumoasă și mai puțin umblată deoarece pare înfundată, dar cu puțină imaginație reușești să treci deasupra pentru a urca în locul în care se întâlnesc muchiile dealurilor ce te pot lăsa să treci pe direcția Est-Vest.

Am surprins câteva imagini de prin zonă și de pe drumul de până acolo. Vi le ofer privirii.

Attached Files


  • 2

#197 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 20 September 2015 - 11:07 PM

Multumim Horia !


  • 0

#198 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 11 October 2015 - 09:20 PM

De multă vreme n-am mai postat un videoclip. 
N-am mai făcut-o pentru că editarea filmărilor adunate cu zecile la fiecare ieșire și stivuite în sute de Gb îmi ia de obicei cam mult timp.

Cea de acum este din ziua a cincea dintr-o tură făcută nu cu mult timp în urmă, în toamna asta, la categoria ”old boys”. Este de prin zona ”de casă”, Păstrăvăria Albota - Sibiu (Șelimbăr).

 

 

O să-mi fac timp să vă arăt la un moment dat și restul zilelor


  • 1

#199 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 25 October 2015 - 08:35 PM

În sfârșit am putut să ies puțin la aer și nu prea departe de casă, pe dealurile de către Ațel și Dupuș.
Am vrut să profit de vremea frumoasă, dar doream și să scot remorca într-o probă de rezistență. Am schimbat concepția, execuția și materialele la tot ce s-a rupt în august. S-ar părea că acum lucrurile stau mult mai bine.
Pe drumul de întoarcere am dat peste niște specimene călare pe o mogâldeață de tărtăreață care probabil că nu avea motorul mai mare decât o mașină de tuns iarba. Acum erau la vale, sunt tare curios cum s-au întors.

Attached Files


Edited by Horia14, 25 October 2015 - 08:37 PM.

  • 1

#200 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 31 October 2015 - 09:18 AM

Pun și un videoclip de pe traseul făcut cu această ocazie. Verificare remorcă.

 


  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto