Da, asta e sunetul corect; cand il aud imi vine sa ma urc pe calut si sa-i dau bice.
Atv Medias
#281
Posted 04 December 2016 - 09:29 PM
#282
Posted 07 December 2016 - 06:20 PM
Pentru că existau și filmări pentru ziua de duminică, a ieșit un videoclip.
Iată-l ...
#283
Posted 11 December 2016 - 10:27 PM
Ști cum este atunci când spui că-l cunoști, dar altfel este atunci când ți-e prieten.
Începe să-mi fie prieten gălbejitu.
Probabil că am amintit că l-am mai avut sub mine și că am mai transpirat pe șaua lui și înainte de a veni cu acte cu tot în garajul meu, însă în ultimele două zile petrecute împreună, când a fost chiar iertător față de caznele la care l-am supus, pot spune că începem o prietenie ce poate fi de durată.
Și ce-am făcut în aste două zile ?
Pentru prima, cea de sâmbătă, am început tare devreme astfel că la crăpatul zilei eram deja pe la stâna de deasupra de Bratei unde am tras vreo două-trei poze și dus am fost pentru că ținta era Sighișoara.
Aveam de făcut câteva tronsoane de traseu pentru verificarea track-urilor posibile pentru sfârșitul săptămânii, când se preconizează o ultimă ieșire cu grupurile reunite din Sibiu și Tg. Mureș.
Mare lucru n-am prea avut a face pentru că zona Biertan/Copșa Mare era prinsă-n partida de vânătoare astfel că nu m-am mai oprit pâââână la masa dintre hotarele Pelișorului și Nou Săsesc, în locul în care se pătrunde către Fetea.
De acolo am încărcat probabil prima poză a zilei de ieri.
Mai departe am urmat din nou traseele mele tradiționale, pe părțile cele mai înalte ale dealurilor care despart bazinele Hârtibaciului de ale Târnavei Mari, am coborât apoi în satul Criș pentru un prânz neprogramat, iar spre seară am urcat pe deasupra de Beșa (Stejăreni) ca să trec mai apoi către Sighișoara pe o beznă totală în clasica descindere din platoul Braite.
A doua azi am plecat tare târziu, dar tot am ajuns undeva după ora 13:00 la capătul văii Fetea ca să mâncăm un cârnaț împreună cu un alt echipaj solitar. De data asa este vorba despre doi temerari cu un Opel Frontera ce cutreieră zona, dar ne întâlnim destul de rar așa că am profitat de ocazie ș-am pus de-un foc și-un cârnaț perpelit.
Acasă am ajuns desigur tot pe întuneric, așa de frumos a fost asfințitul pe care l-am imortalizat într-un milion de poze, dintre care vă ofer și vouă câteva.
Attached Files
#284
Posted 12 December 2016 - 08:44 PM
#285
Posted 12 December 2016 - 09:17 PM
#286
Posted 12 December 2016 - 10:16 PM
#287
Posted 18 December 2016 - 12:42 PM
Și uite că s-a pus capacul și peste ieșirea de sfârșit de an făcută cu o parte din grupul mureșenilor și al sibienilor, partea mai ambițioasă desigur, pentru că de multe ori în timpul celor două zile de traseu, gradele cu dinți se opreau chiar și la 11 liniuțe sub zero (azi pe dealul Architei).
Locul de lansare ales a fost Domeniul Dracula, ca de multe ori în această perioadă a anului, pe motivul că se află bine plasat între dealurile nu foarte înalte ale podișului transilvan astfel ca să-ți permită accesul la suficiente trasee care pot fi parcurse chiar și în timpul iernii.
Am avut deci două zile pline în care ne-am tras două trasee în două direcții diferite, pentru primul ne-am dorit să putem face un foc la care să ne pregătim prânzul pe undeva pe platoul de deasupra Brădeniului, iar în cea de-a doua chiar mai ambițioși am fost, plecând spre Archita și-un prânz întârziat luat la Hanul Cetății din Saschiz cu sosire la Daneș mult după asfințit.
O să vă delectez cu câteva poze făcute în cele două zile de traseu și în funcție posibilități o să încerc să încropesc și ceva videoclipuri din filmările celor două zile.
Attached Files
Edited by Horia14, 18 December 2016 - 05:12 PM.
#288
Posted 18 December 2016 - 01:25 PM
Superb, totul e in alb si galben.
#289
Posted 18 December 2016 - 02:12 PM
Salut Horia, dupa cum am spus intr-o postare mai veche din excursiile tale in general culoarea galbena predomina in jurul tau. Nu avea cum sa nu te molipsesti si tu de ea.
Acuma devine mai greoaie distingerea ATV-ului tau printre celelalte.
#290
Posted 18 December 2016 - 02:54 PM
Din motive de compatibilizare am cedat până la urmă și m-am aliniat, ”am intrat în rândul lumii”, cum îi place lui Nică să spună.
Ani de zile am fost bâza lor pentru că mă îndărătniceam să cedez, petrecând cu elefantul alb pe foarte multe trasee de anduranță sau de dificultate mai acătării, împreună cu gașca asta faină. Acum recunosc și ei că acel ATV este emblematic pentru brandul său, cei de la CFMOTO putându-l expune fără să greșească pe panoplia lor.
Pe de altă parte, trebuie să punem fiecare lucru la locul său și să-i spunem pe nume, eu nu mă pot compara cu ei, mare parte populând ani la rând listele de participanți prin diferite concursuri pe care le mai și câștigau din când în când. Cu atât mai mult am fost încântat de faptul că am fost acceptat în grup, eu fiind probabil și din alte motive un altfel de personaj, dar am reușit să adaug mereu și eu câte o pată de culoare. Acum acea pată albă, distinctă, a dispărut din grup astfel că ai impresia că s-a pus de o conferință CanAm
În completare la pozele recentei ieșiri pun și un videoclip cu urcarea din Șaeș. Este superbă, mai ales pe întuneric, de fapt n-am nici un fel de comparație cu ea văzută la lumina zilei !
#291
Posted 18 December 2016 - 04:24 PM
Ne poti spune cateva diferente notabile dintre cele doua atv-uri? Atat pro, cat si contra.
#292
Posted 18 December 2016 - 05:29 PM
Asta astept si eu ! Urma sa ii adresez aceeasi rugaminte.
#293
Posted 18 December 2016 - 05:35 PM
sal, foarte frumos
Eu nu ma indur la o plimbare sunt mai rau de frig
#294
Posted 18 December 2016 - 06:53 PM
Salut,
O comparație directă, un fel de luptă dreaptă între cele două așa cum mi-ai cerut, este un act nedrept față de X8 cu toate că la promovarea lui s-a făcut un material scris care s-a dorit edificator doar că atunci cei de la Authentic Spirit au pus față în față un King de 750, un XTP de 800 și X8-ul (http://www.authentic...ery/?gallery=46).
Lor le-a dat foarte bine atunci.
Eu ce să zic despre ce mi-ai cerut tu ?
În primul rând Can-Am de 1000 are o putere mult mai mare decât X8, cuplul pe care-l pune la roată de asemeni, dar este și mai brutal ”la deget”. De fapt 1000, 850 și 800 sunt adevărate devoratoare de curele, asta cu observația legată de ”nervul” celui de la ghidon.
X8 cu toate că are și el 63 de cai, cuplul la roată este transmis cu eleganță, ambreiajul umed realizând asta, dar să nu ne închipuim că n-are forța necesară să rupă o planetară. După mine ăsta este și cel mai de comentat aspect negativ al CF-ului de 800, el rupe planetare ”dacă-i dai în gură”.
Un plus zic eu este construcția închegată a șasiului și prinderile carenelor care se pare că reușesc să iasă mai puțin șifonate din traversări prin mărăcini și pâlcuri de arbuști. Asta și după ce se pare că materialul scărițelor a suferit o îmbunătățire semnificativă, eu schimbându-le pe cele originale.
În rest ce să spun ? Între cele două nu există comparații care să avantajeze CF-ul deoarece Can Am joacă în altă categorie, el fiind momentan în mod clar peste toate celelalte, un CF se poate bate cu succes însă cu un Arctic de exemplu, însă ce-l dezavantajează mereu este greutatea prea mare ce devine un balast important.
Privind în ansamblu cu plusurile și minusurile lui, ecuație în care intră desigur și prețul mult mai accesibil decât al similarelor, eu consider și acum că este o alegere tare bună dacă nu vrei neapărat să participi la concursuri cu el.
#295
Posted 18 December 2016 - 08:30 PM
#296
Posted 19 December 2016 - 09:03 AM
Multumesc !
#297
Posted 19 December 2016 - 05:14 PM
#298
Posted 19 December 2016 - 06:25 PM
Multumim, .......parca semanati cu echipa de promovare a firmei Can-Am .
#299
Posted 19 December 2016 - 09:03 PM
Ne-a amuzat și pe noi acest aspect.
În primele 2 imagini am constatat că până și cele două remorci din grup care au prelată se asortează al dracului de tare în galbenul general. Eu cel puțin n-o am inscripționată
Edited by Horia14, 19 December 2016 - 09:06 PM.
#300
Posted 19 December 2016 - 11:43 PM
Aproape asi crede ca sunteti frati !