Zgomot Linhai 300
#21
Posted 13 July 2013 - 11:04 PM
Forumul devine tot mai interesant si vad ca lumea indrajneste mai nou sa intrebe pe forum de problemele aparute la atv-uri. Asta este bine!!
#22
Posted 14 July 2013 - 08:38 AM
http://www.youtube.c...ePCHt11A#at=117
Daca vrei sa te apuci tu de treaba, dupa cum am zis ai nevoie de o masina de insurubat cu impact, asta ca sa-ti usurezi munca. Apoi ia o bucata mare de carton, iar pe masura ce demontezi piese, le asezi pe acel carton si numerotezi incepand de la 1 ordinea pieselor desfacute, chiar poti sa le faci un mic desen sau contur ca sa sti de unde ai luat fiecare piesa ( asta pentru inceput pana te obisnuiesti). De exemplu: desfaci piulita de pe axul ambreiajului primar care este cel de la motor, o pui pe carton si numerotezi cu 1 si faci un contur in jurul piulitei.....si asa mai departe cu fiecare piesa care o desfaci.
Pe masura ce desfaci ai sa-ti dai seama si unde este buba. Iti atasez si o schita din manualul Linhai cu CVT-ul:
Attached Files
#23
Posted 14 July 2013 - 09:10 AM
In seara asta dau o fuga sa iau o masina de insurubat ( Recomandati vreo marca?)
Trebuie demontat doar variatorul sau si ambreiajul ?
Multumesc pentru implicare si raspunsurile rapide
#24
Posted 14 July 2013 - 09:24 AM
Daca vrei sa o iei azi, ar fi bine sa te grabesti! Daca esti din bucuresti o gasesti la bauMax Chitila sau Sun Plaza, dar au program pana la 6 si este 169.
Pe net am gasit-o la 155
http://www.timoshop....;product_id=155
2. Desfa prima data doar variatorul de la motor, vezi ce pagube ai acolo. Ce e nasol ca nu sti daca cel din spate functioneaza corect. Poti sa-l desfaci si pe acela sa vezi sa nu fie placutele de ferodou lipite de oala ( oala e acel capac de metal care vine peste ambreiajul propriuzis). Dupa ce ai constatat defectiunile treci la comandarea pieselor. Stiu ca cei de la moto4all erau destul de rapizi si aveau preturi mici.
Ar fi fain daca ai face un filmulet cand te apuci de desfacut, sa vedem piesele! In cazul tau pot fi mai multe piese defecte si poate tu nu-ti dai seama. de exemplu si cureaua trrebuie verificata, daca nu peste ceva timp iti va pica altceva.
Edited by sorinok, 14 July 2013 - 09:27 AM.
#25
Posted 14 July 2013 - 10:33 AM
Da , o sa filmez, sper sa mearga ceva mai rotund dupa ce rezolv chestiile astea ca la relanti zgaltaia din toate incheieturile )
#26
Posted 14 July 2013 - 11:23 AM
as vrea doar sa spun si eu o multmesc pentru toti implicati. Nu scriu prea mult pe forum dar il vizitez aproape fiecare zii si astazi (poate ca prima data) sunt multumit de ce am vazut ca opameni chair ajuta pe jelalalt in nevoie.
Nu sunt mechanic, nici nu pot sa zic ca am reparat ATV'ul meu pana acum in rest de chestii mai mici, dar problema ca se infunda in relant cand tragi de el, si ca nu are putere, mi sa intamplat si mie cu TGB, si eu curatam filtrul de aer, l-am demontat de tot, lam spalat curatat si a ajuns cevain carburator. Problema a fost exact aceasi, se oprea can am tras de gaz, daca prindeam o parte din filtrul de aer sa aiba mai outin, mergea perfect.
Am demontat carburatorul, l-am desfacut, cu un compresor am suflat in toate gaurile posibile, l-am pus la loc fiind atent ca sa nu intre nimic in el si merde perfect. Asta a for acum cam 3 luni si inca merge perfect.
Oricum, cele cu mai multa experienta sa spune daca am sau nu dreptate dar pe mine asta ma ajutat.
dassad
P.S. Scuze de eventuale erori in post, limba Romana nu e cea nativa pentru mine. Mersi.
Edited by dassad, 14 July 2013 - 11:24 AM.
#27
Posted 15 July 2013 - 01:00 PM
Am incercat acum sa il pornesc sa il mut mai in fata porneste normal, cum pisc acceleratia moarte instant ; cred ca am infudat carburatorul cand am pus prostia aia de filtru ... .
Azi am fost sa cumpar masina de desurubat ( nota 10, nu ma descurcam fara ea)
Am desfacut variatorul,am urcat un clip cu ce am gasit acolo , am o presimtire foarte proasta ...
Urc si cateva poze ( nu am reusit sa scot variatorul de pe ax pentru ca nu mai are caneluri si oricat as trage nu iese ..)
http://www.youtube.c...eature=youtu.be
[img]http://i445.photobucket.com/albums/qq173/n0body_xd/2013-07-15130903_zps7f49cdab.jpg[/img
Deci ce trebuie sa comand, ce unelte am nevoie si cat ma costa reparatia ...?
Edited by Mihai., 15 July 2013 - 01:01 PM.
#28
Posted 15 July 2013 - 01:25 PM
Bun sa revin...daca nici cu presa nu vrea sa iasa, atunci iei o bormasina sau o masina de insurubat( nu cea cu impact) iei un burghiu si incerci sa largesti fulia langa ax, dar atentie sa nu pisti axul. Si fulia din spate este stricata as aca trebuie sa o schimbi oricum.
Ce trebuie sa comanzi: fulia ventilator, este prima care ai dat-o jos, apoi fulia variator unde se afla rolele si ghidajele. Ce nu mai stiu daca se comanda fiecare imparte sau ca un intreg, dar asta te interesezi!
Dupa ce dai a doua fulie jos, trebuie sa defaci niste surubele parca sa verifici daca rolele sunt la locul lor si sunt ok nu tocite. Daca sunt tocite comanda si rolele nu te zgarci ca daca nu dai de necaz din nou. Atentie mare cand pui totul la loc sa fie rolele la locul lor, daca sar de la locul lor, va trebui sa o iei de la capat cu oparatiunea de montare.
In ultima poza axul pare putin tocit iar filetul de pe ax pare si el dus!? e asa? Cand montezi fulia cea noua sa verifici daca se aseaza bine pe ax
Edited by sorinok, 15 July 2013 - 01:26 PM.
#29
Posted 15 July 2013 - 01:44 PM
#30
Posted 15 July 2013 - 02:05 PM
Edited by sorinok, 15 July 2013 - 02:06 PM.
#31
Posted 15 July 2013 - 03:49 PM
#32
Posted 15 July 2013 - 04:09 PM
#33
Posted 15 July 2013 - 08:02 PM
Ce ar mai trebui sa verific pe la el , daca tot dau comanda de piese macar sa le iau pe toate odata .
#34
Posted 15 July 2013 - 08:18 PM
- cureaua pare putin ciupita, asta de la faptul ca a frecat de fulliile care avea span
-nu stiu ce sa zic de ax, 1.5cm este putin mult si imi este ca atunci cand vei monta noua fulie sa nu prinda bine pe zimti. Asta poate duce din nou la ruperea fuliei.
- Ce trebuie sa comanzi este ambreiaj primar sau variator, nu mai stiu cum este in catalogul de comanda de la Linhai
-uite http://www.moto4all....8/ambreaj-281... reperul este 30 tot variatorul 820
#35
Posted 16 July 2013 - 09:59 AM
Are 16,7 mm unde nu este tocit si 16,4 unde este tocit deci vine cam 0.15 mm pentru ficare dinte
#36
Posted 17 July 2013 - 05:01 PM
Carburatorul nu avea nimic era fisurat defapt un furtun .
Acum am ramas cu un furtun in + )
E format din 3 furtunase unite cu ajutorul unui "T" stiu ca unu intra in carburator si unul atarna in jos dar al treilea nu stiu de unde a iesit
#37
Posted 22 July 2013 - 10:31 AM
Am desfacut carburatorul pentru ca aveam impresia ca l-am infundat,dar problema era un furtun spart pe unde tragea aer fals.
Acum cand il accelerez sa plec de pe loc are un delay si/sau se aude intrerupt , daca ii dau acceleratia spre capat se tureaza normal dar nu pot merge tot timpul cu 70 la ora
http://www.youtube.c...eature=youtu.be
#38
Posted 22 July 2013 - 10:52 AM
Apasa te rog butonul rosu de overide din stanga ghidonului! Vezi daca mai face asa!
Daca vrei ma poti suna, ai numarul la profilul meu
Edited by sorinok, 22 July 2013 - 10:53 AM.
#40
Posted 22 July 2013 - 04:36 PM
Tind sa cred ca e vorba de variator, au sarit rolele de la loc. Verifica acest aspect inca odata!