Problema este urmatoarea:
Tractorasul meu(yongkank 400cc 4x4), nu se mai tureaza decat pana la 3000 rpm si nu merge rotund. Daca accelerez mai tare se accelereaza la 2700-3000 rpm apoi merge intrerupt, aproape se opreste. La relanti sta la 1400 rpm apoi din senin se tureaza si revine la 1400. Nu pot merge deloc cu el, in sarcina moare.
Mentionez ca nu am apa in benzina si nici gunoaie in carburator(le-am desfacut astazi si le-am rezolvat).
Stie cineva ce are?
Am gasit o piesa electrica montata pe carburator si am observat ca daca scot mufa de la ea nu se intampla nimic !
Eu sunt incepator, daca poate cineva sa ma ajute fac cinste !
Probleme Acceleratie
Started by
G_E_C_K_O
, Sep 03 2007 07:57 PM
6 replies to this topic
#1
Posted 03 September 2007 - 07:57 PM
#2
Posted 03 September 2007 - 11:16 PM
QUOTE (G_E_C_K_O @ Sep 3 2007, 08:57 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Problema este urmatoarea:
Tractorasul meu(yongkank 400cc 4x4), nu se mai tureaza decat pana la 3000 rpm si nu merge rotund. Daca accelerez mai tare se accelereaza la 2700-3000 rpm apoi merge intrerupt, aproape se opreste. La relanti sta la 1400 rpm apoi din senin se tureaza si revine la 1400. Nu pot merge deloc cu el, in sarcina moare.
Mentionez ca nu am apa in benzina si nici gunoaie in carburator(le-am desfacut astazi si le-am rezolvat).
Stie cineva ce are?
Am gasit o piesa electrica montata pe carburator si am observat ca daca scot mufa de la ea nu se intampla nimic !
Eu sunt incepator, daca poate cineva sa ma ajute fac cinste !
Tractorasul meu(yongkank 400cc 4x4), nu se mai tureaza decat pana la 3000 rpm si nu merge rotund. Daca accelerez mai tare se accelereaza la 2700-3000 rpm apoi merge intrerupt, aproape se opreste. La relanti sta la 1400 rpm apoi din senin se tureaza si revine la 1400. Nu pot merge deloc cu el, in sarcina moare.
Mentionez ca nu am apa in benzina si nici gunoaie in carburator(le-am desfacut astazi si le-am rezolvat).
Stie cineva ce are?
Am gasit o piesa electrica montata pe carburator si am observat ca daca scot mufa de la ea nu se intampla nimic !
Eu sunt incepator, daca poate cineva sa ma ajute fac cinste !
TopQuad si se rezolva
#3
Posted 04 September 2007 - 06:43 AM
QUOTE (libelula @ Sep 4 2007, 12:16 AM) <{POST_SNAPBACK}>
TopQuad si se rezolva
TopQuad este service? Unde?
#4
Posted 04 September 2007 - 07:35 AM
POZE
Attached Files
#5
Posted 04 September 2007 - 11:02 AM
am vazut pozele si m-am minunat cat de mult seamana motorul tau cu cel de la linhai... piesa electrica de pe carburator este socul automat... cand il alimentezi iese din el FOARTE INCET acul acela cu garnitura si astupa o gaurica din carburator:) ....... explicat altfel atunci cand pornesti socul este deschis la maxim dupa care pe masura ce motorul se incalzeste ,socul se inchide.... tu nu cred ca ai problema cu el , mai degraba cauta problema in aer fals... si poate in bujie....
#6
Posted 04 September 2007 - 11:10 AM
Cablul electric este de la socul automat , incearca sa-l pornesti fara el la rece si vezi ce se intampla , acolo vezi diferenta.Daca ai desfacut carburatorul de pe cotul de admisie asigura-te ca l-ai strans corespunzator si daca nu raspunde la incercarile astea trebuie dus la service ca oricum te depaseste ! Da-mi si mie niste impresii despre jucaria ta caci sunt curios cum mergea cand functiona , cu cat l-ai luat , etc !Eventual un pm daca nu il bagi la "atvul meu".
#7
Posted 05 September 2007 - 09:22 AM
QUOTE (petre @ Sep 4 2007, 12:10 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Cablul electric este de la socul automat , incearca sa-l pornesti fara el la rece si vezi ce se intampla , acolo vezi diferenta.Daca ai desfacut carburatorul de pe cotul de admisie asigura-te ca l-ai strans corespunzator si daca nu raspunde la incercarile astea trebuie dus la service ca oricum te depaseste ! Da-mi si mie niste impresii despre jucaria ta caci sunt curios cum mergea cand functiona , cu cat l-ai luat , etc !Eventual un pm daca nu il bagi la "atvul meu".
Am rezolvat problema, era ceva banal !!!
Motorul nu avea aer, cand am montat filtrul de aer un vecin a abservat ca capacul suportului are o gaura mare si s-a gandit ca pe acolo poate intra praf, asa ca a astupat gaura cu un capac de plastic. Astfel filtrul era perfect etans, insa motorul nu mai primea aer, iar in acceleratie se uda bujia, se ineca si se oprea !
Va multumesc pentru ajutor !
Acum merge super ! Va pot spune ca in comparatie cu Linhai, atv-ul pe care il am este mai solid si mai puternic. L-am adus din Germania si sunt extaraordinar de multumit de el, motorul are un cuplu fantastic, iar cutia este foarte buna.