Posted 29 March 2014 - 11:06 PM
In final nu m-am putut abtine si am montat anvelope de 27 pe cf, ITP mud lite xtr. Am prins un pret bun la niste anvelope 20% uzate in schimb cam crosetate, nu am idee daca sunt slabe la piercing sau fostul proprietar era fachir dar a reusit sa faca pana prin crampon. Ca si aderenta sunt foarte bune pe pamant moale si nisip iar moderate pe macadam si asfalt, dar pe mine ma ingrijoreaza piatra uda, sper sa fie acceptabile.
Acuma partea interesanta, ghidonul se misca mai greu pe loc dar nederanjant in schimb inexplicabil in mers parca este mai usor de manevrat. Anvelopele freaca aripa din spate pe plasticul comun cu suportul de picior, frecarea nu e o problema pt ca roata face singura decuparea, slefuirea fara sa se distruga si este vorba de o decupare neglijabila. In partea din fata freaca pe capacul de la far dar in situatii extreme, am inspectat zona si cu un pistol de aer cald se poate deforma capacul fara sa afecteze functionalitatea. Mentionez ca reglajul la suspensie e moale.
Ca si stabilitate pe teren nu simt diferenta iar pe asfalt se simte cum misca ceva mai mult din balonaj. Pe teren la viteze peste 50 km/h la drum drept apare o senzatie de plutire , ca si cum utilajul ar face drift sau ar culisa st/dr . Pe urcare abrupta cu pamant sau iarba aderenta la sol eate fantastica , pot urca cu 1km/h sau ma pot opri si apoi continua urcarea panta care inainte era imposibila fara elan, compar cu anvelopele ce vin original pe cf, am lapsus acum.
Cum face fata motoru? Nesperat de bine, la demaraj nu simt sa fi pierdut nimic , top speed nu am verificat , pantele le urca la fel iar pe reductie se simte un demaraj inbunatatit considerabil si nu mai simt nevoia sa schimb urgent inapoi pe normal. Pentru amatori drifturile pe pamant sunt mai greu de executat dar pe piertis sau nisip nimic nu s-a schimbat, chiar si pe asfalt la curbe stranse exista cuplu pt un mic drift, presupun ca toate astea din motivul pneului care are un minus pe suprafete de genu. Turatia motorului este usor mai mare la aceeasi viteza , cutia schimba mai tarziu datorita torq controlerului din ansamblul variatorului , fulia din spate in cazul cf, nu stiu la restul.
Concluzia este ca pana nu rup planetara sau obosesc directia, etc. sunt multumit cu schimbarea. Asa pe scurt nu m-am exprimat vreodata :-)