Cureaua???
Started by
hhhhh
, Aug 22 2006 04:50 AM
8 replies to this topic
#1
Posted 22 August 2006 - 04:50 AM
Ce se intampla atunci ,cand fiind doua persoane(deci sarcina maxima) pe o portiune foarte abrupta incepe sa iasa fum( din curea cred)
Acest semn inseamna sfarsitul curelei de transmisie?
Cum dibuim limita de putere a atv-ului?
Acest semn inseamna sfarsitul curelei de transmisie?
Cum dibuim limita de putere a atv-ului?
#2
Posted 22 August 2006 - 05:24 AM
fumul nu iese din curea ci din ambreiaj
#3
Posted 24 August 2006 - 12:33 PM
Pai e bine sa ai un ambreiaj de rezerva...in caz ca iese fum de prea multe ori E vreo 60 de euro din cate stiu.
#4
Posted 28 August 2006 - 06:06 PM
QUOTE (hhhhh @ Aug 22 2006, 05:50 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Ce se intampla atunci ,cand fiind doua persoane(deci sarcina maxima) pe o portiune foarte abrupta incepe sa iasa fum( din curea cred)
Acest semn inseamna sfarsitul curelei de transmisie?
Cum dibuim limita de putere a atv-ului?
Acest semn inseamna sfarsitul curelei de transmisie?
Cum dibuim limita de putere a atv-ului?
In primul rand, acest semn inseamna ca trebuia sa-l pui pe "L" (low speed), dar stai linistit, ambreiajul nu se strica (uzeaza) instantaneu.
Limita de putere a atv-ului e strict legata de experienta si indemanarea ta. Pentru a atinge limitele worker-ului trebuie sa te dai destul de mult si destul de greu.
#5
Posted 28 August 2006 - 09:39 PM
Intradevar fumul iese din curea dar nu-ti face probleme ,ea este trapezoidala si se uzeaza lent .Incearca totusi sa faci in asa fel incat sa nu mai iasa fum , nu de alta dar s-ar putea sa trebuiasca sa repari tot sistemul CVT (cel care este angrenat de curea)
#6
Posted 20 September 2006 - 11:55 PM
Dupa vreo 4.000 de kilometri am observat o problema la Linhaiul meu: in loc sa se duca cureaua, da-o in... cat poate sa coste, se mananca fuliile variabile de la transmisie, nu la ambreiaj, ci la motor.
Ma miram ca pe HI nu mai avea vlaga in panta, pana m-am enervat si am desfacut capacul de la transmisie. Am masurat cureaua, era in parametri, am desfacut ambreiajul - alles gut, si pana la urma am vazut unde era problema.
Materialul din care sunt facute fuliile e slab calitativ. La turatii mari, fuliile se inchid la maxim, si se deschid cele de la ambreiaj. Cureaua are in structura si o parte panzata, paralela cu dintii, care mananca din fulii.
Codurile de produs sunt 23803 (Primary Sliding Sheave Comp.) si 23816 (Primary Fixed Sheave), inca nu m-am interesat de preturi.
O idee ar fi sa gasim un strungar care sa ne poata face altele noi, pentru ca totusi e o gresala de alegere a materialului, nu altceva.
Apropo, domnii dealeri, chestia asta e acoperita de garantie?
Atasez o imagine, pe care cu rosu am indicat unde apare uzura.
3.jpg 89.98KB 400 downloads
Ma miram ca pe HI nu mai avea vlaga in panta, pana m-am enervat si am desfacut capacul de la transmisie. Am masurat cureaua, era in parametri, am desfacut ambreiajul - alles gut, si pana la urma am vazut unde era problema.
Materialul din care sunt facute fuliile e slab calitativ. La turatii mari, fuliile se inchid la maxim, si se deschid cele de la ambreiaj. Cureaua are in structura si o parte panzata, paralela cu dintii, care mananca din fulii.
Codurile de produs sunt 23803 (Primary Sliding Sheave Comp.) si 23816 (Primary Fixed Sheave), inca nu m-am interesat de preturi.
O idee ar fi sa gasim un strungar care sa ne poata face altele noi, pentru ca totusi e o gresala de alegere a materialului, nu altceva.
Apropo, domnii dealeri, chestia asta e acoperita de garantie?
Atasez o imagine, pe care cu rosu am indicat unde apare uzura.
3.jpg 89.98KB 400 downloads
Edited by Armadilo, 28 September 2006 - 10:36 PM.
#7
Posted 28 September 2006 - 09:49 PM
Cred ca am gasit si rezolvarea problemei cu tocitul fuliilor, afara se vand kit-uri pentru tunning-ul transmisiei, undeva pe la 200EUR. Am gasit in Franta, Belgia si Italia. Kitul este acesta:
2.jpg 50.73KB 353 downloads 1.jpg 40.15KB 306 downloads
Piesele care compun kit-ul sunt:
-23923 - Compression Spring
-23805 - Weight
-23803 - Primary Sliding Sheave Comp.
Teoretic asta rezolva in parte problema, pentru ca uzura apare si la cea de-a doua fulie - 23816 - Sheave Primary Fixed, dar aceasta este mult mai usor de facut la strung.
2.jpg 50.73KB 353 downloads 1.jpg 40.15KB 306 downloads
Piesele care compun kit-ul sunt:
-23923 - Compression Spring
-23805 - Weight
-23803 - Primary Sliding Sheave Comp.
Teoretic asta rezolva in parte problema, pentru ca uzura apare si la cea de-a doua fulie - 23816 - Sheave Primary Fixed, dar aceasta este mult mai usor de facut la strung.
Edited by Armadilo, 28 September 2006 - 10:37 PM.
#8
Posted 11 October 2006 - 10:30 PM
QUOTE (Armadilo @ Sep 28 2006, 10:49 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Cred ca am gasit si rezolvarea problemei cu tocitul fuliilor, afara se vand kit-uri pentru tunning-ul transmisiei, undeva pe la 200EUR. Am gasit in Franta, Belgia si Italia. Kitul este acesta:
2.jpg 50.73KB 353 downloads 1.jpg 40.15KB 306 downloads
Piesele care compun kit-ul sunt:
-23923 - Compression Spring
-23805 - Weight
-23803 - Primary Sliding Sheave Comp.
Teoretic asta rezolva in parte problema, pentru ca uzura apare si la cea de-a doua fulie - 23816 - Sheave Primary Fixed, dar aceasta este mult mai usor de facut la strung.
2.jpg 50.73KB 353 downloads 1.jpg 40.15KB 306 downloads
Piesele care compun kit-ul sunt:
-23923 - Compression Spring
-23805 - Weight
-23803 - Primary Sliding Sheave Comp.
Teoretic asta rezolva in parte problema, pentru ca uzura apare si la cea de-a doua fulie - 23816 - Sheave Primary Fixed, dar aceasta este mult mai usor de facut la strung.
Am montat kit-ul asta pe un worker si in plus esapament din inox insa nu a dezvoltat o crestere de putere foarte spectaculoasa. In schimb s-a schimbat semnificativ sound-ul.
#9
Posted 16 October 2006 - 10:20 AM
Din cate am inteles, kitul nu este pentru putere, nici nu prea are cum sa fie, ce castigi este cuplu. Difera deschiderea fuliilor fata de standard, deci aceeasi rotatie la roata o vei avea la o turatie diferita. Putere ai castiga schimband toba cu una sport, ceea ce nu cred ca este cazul, nu cred ca cea de inox este mult diferita de cea standard, si oricum castigul este mic, 2-4% din puterea motorului la 4T, ceea ce la Linhai inseamna maxim 2 CP. Creste, dar nu spectaculos.