M-am exprimat gresit cu iesire mare...ma refeream ca dupa max. 60-80 km de mers cu el sigur gasesc ceva stricat sau desfacut la el. Dupa ultima iesire de vreo 50 km (foarte putin noroi, balti (max. 5-10% din traseu), mai mult drum de camp si ceva urcari, totul cu 2 persoane pe el), i-am gasit furtunul dintre radiator si rezervorul de lichid rupt, suportul de baterie se mai tinea numa intr-un surub, mi s-a rupt lantul (problema mai veche cu surubul care prinde bascula spate de cadru) - ceea ce a rezultat si fisurarea baii de ulei (am rezolvat cu o solutie Bison (25 lei) rezistenta la ulei, temp. mari si foarte scazute, etc). In idee, parerea mea este ca ATV-urile astea no name (Bashan, Shineray, Kymko - specializat mai mult pe scutere), au destula putere sub ele, dar nu sunt si fiabile. Si din propria experienta, ATV-urile astea te ajuta in multe momente, cu conditia sa fii mereu cu chei, surubelnite la tine, sa ii adaugi mereu ulei (niciodata sa nu ramana sub limita ca dai in probleme si mai nasoale), sa il ungi foarte bine si des, etc. De asta ti-am recomandat Yamaha sau Suzuki, chiar daca sunt de 150-200cc. Parere personala, spor in continuare
app. Si Catbrier are faza scurta / lunga, flash, semnalizari, etc (a meu a venit si cu troliu), nu doar Shyneray
Aceasta postare a fost editata de adeusbuhai: 15 mai 2014 - 08:13