Informatii Despre Coc
#1
Posted 09 October 2007 - 01:56 PM
#2
Posted 09 October 2007 - 05:24 PM
Attached Files
Edited by revo, 09 October 2007 - 05:24 PM.
#3
Posted 17 November 2007 - 08:56 PM
Normal ca ii trebuie coc ca sa il inmatriculezi, tocmai de asta nu se inmatriculeaza japonezele, ca nu au coc.
Oricum sunt curios de ce o sa realizezi, pune si tu pe forum.
#4
Posted 17 November 2007 - 08:57 PM
#5
Posted 09 March 2008 - 03:35 PM
Nu lua ca am patito si yo asa,am una asa in garaj si nu pot inmatricula,
in cazul asta iti cere o placuta din aluminiu pe care sunt inscrise niste coduri (legat de ceva certificat de conformitate cu standardele EU),numari rosu de la politie iti da de vreo 3 ori cu interventii
#6
Posted 31 March 2008 - 04:21 PM
Personal nu o sa mai inmatriculez atv sau moto de cross ptr ca inmatricularea nu aduce decat taxe, verificari tehnice obligatorii si eventual retinerea certif de inmatriculare. Sa nu uitam cel mai important lucru pret cu 30% mai mic ptr autov neinmatriculabile dar inregistrabile la primarii
#7
Posted 31 March 2008 - 04:24 PM
in cazul asta iti cere o placuta din aluminiu pe care sunt inscrise niste coduri (legat de ceva certificat de conformitate cu standardele EU),numari rosu de la politie iti da de vreo 3 ori cu interventii
postul acesta e pus de un dealer disperat de faptul ca romanii aleg varianta ieftina.
#8
Posted 01 April 2008 - 03:18 PM
#9
Posted 02 April 2008 - 09:26 PM
Personal nu o sa mai inmatriculez atv sau moto de cross ptr ca inmatricularea nu aduce decat taxe, verificari tehnice obligatorii si eventual retinerea certif de inmatriculare. Sa nu uitam cel mai important lucru pret cu 30% mai mic ptr autov neinmatriculabile dar inregistrabile la primarii
Este exact cum va spune prietenul nostru!!! Mi-am adus din Germania un Brute Force 2008 care a fost inmatriculat la ei. L-am luat cu carte talon etc. Am ajuns la RAR si mi-au spus cu zambetul pe buze ca nu se poate inmatricula pt ca Germania are o clasa pe care noi nu o avem si anume "autovehicule utilitare". De fapt cei de la RAR mi-au spus ca la noi aceasta clasa se inregisteaza la primarie. Asa ca m-am plimbat vre-o 3 zile dar pana la urma l-am inregistrat legal la Primaria Bucuresti fara nicio relatie. Trebuie doar negatia de la RAR si actele de dobandire. Trebuie sa va inarmati cu rabdare pt ca cei de la Primaria Bucuresti sunt tare grei de cap. Va recomand sa mergeti la o primarie mai mica si nu veti avea probleme deloc.
In legatura cu ce se mai scria pe aici cum ca ai avea voie sa circuli 30 km in jurul primariei astea sunt aberatii!!! Poti merge unde vrei tu, pe orice drum public doar in Romania si bineinteles tre sa ai RCA.
Asa ca recomand cu caldura inregistrarea de la primarie pt ca este mult mai ieftina si nu exista nicio diferenta la utilizare.
Bafta tuturor!
#10
Posted 11 June 2008 - 09:13 PM
Astept sfaturi de la cei patiti.
#11
Posted 26 February 2009 - 07:16 AM
Multumesc.
#12
Posted 26 February 2009 - 03:35 PM
daca imi zici modelul si seria de sasiu si motor iti pot spune daca se poate sau nu omologa in ro.
#13
Posted 26 February 2009 - 05:40 PM
foarte posibil....eu am patit acest lucru in 2007 cu un Eiger(luat din Germania cu brief si TUV).....acum este inregistrat la primarie si se apropie vertiginos de 10,000 Km fara reparatii capitale.
vant la pupa
Alex
#14
Posted 26 February 2009 - 10:03 PM
vant la pupa
Alex
AI mers mai mult de 30 km de institutia unde l-ai inmatriculat? Nu sunt probleme? A fost un post mai sus cum ca nu itzi are nimeni treaba.