Eu cred ca o sa ma duc la service si ii rog sa-mi faca orice numai sa mearga ,renunt si actionarea electrica dak trebuie(pun mecanica ca la modelul anterior)...de nusth cate ori mi-a stricat weekendul treaba asta ...nu puteam sa urc nicaieri cu 2x4 (la mine sunt pantele mai abrupte la intrare in padure si daca e namol nu urc cu 2x4.) Am vrut atv ieftin ...ne dam "ieftin" .
Cuplare 4x4 La Linhai
#21
Posted 14 November 2007 - 12:39 PM
Eu cred ca o sa ma duc la service si ii rog sa-mi faca orice numai sa mearga ,renunt si actionarea electrica dak trebuie(pun mecanica ca la modelul anterior)...de nusth cate ori mi-a stricat weekendul treaba asta ...nu puteam sa urc nicaieri cu 2x4 (la mine sunt pantele mai abrupte la intrare in padure si daca e namol nu urc cu 2x4.) Am vrut atv ieftin ...ne dam "ieftin" .
#22
Posted 14 November 2007 - 02:44 PM
Edited by divizia, 19 November 2007 - 12:28 PM.
#23
Posted 16 November 2007 - 05:58 PM
Nu stiu de ce va mai tot chinuiti cu amaratul ala de motorash electric, ca oricum nu e fiabil si te lasa cu ochii in soare de cate ori se umezeste si nu numai. Se poate monta foarte usor vechiul cuplaj mecanic (asa mi-au spus de la service..), care e sfant si fiabil si plus de asta ma gandesc ca e mult mai ieftin decat motorasul. Eu pe unde ma dau is numa stanci si n-am avut probleme decat odata cu el (din cauza unui rau adanc ce l-am trecut..), dar ma gandesc ca vine iarna si poate face pe nebunul si la mine. Cine se baga la modificare?
#24
Posted 19 November 2007 - 01:40 AM
Nu stiu de ce va mai tot chinuiti cu amaratul ala de motorash electric, ca oricum nu e fiabil si te lasa cu ochii in soare de cate ori se umezeste si nu numai. Se poate monta foarte usor vechiul cuplaj mecanic (asa mi-au spus de la service..), care e sfant si fiabil si plus de asta ma gandesc ca e mult mai ieftin decat motorasul. Eu pe unde ma dau is numa stanci si n-am avut probleme decat odata cu el (din cauza unui rau adanc ce l-am trecut..), dar ma gandesc ca vine iarna si poate face pe nebunul si la mine. Cine se baga la modificare?
Eu ma bag la modificare ...sa vad cand si unde ....decizia e luata ...imi pun mecanism normal;nu-mi trebe buntonul vreau decat sa mearga ,prea face figuri si vine si zapada .Chiar se poate face aceasta modificare ?
#25
Posted 19 November 2007 - 02:02 PM
Si eu sunt foarte hotarat sa fac modificarea cu toate ca de la reparatia pe care am scris-o mai sus n-a mai facut figuri si m-am dat tot weekendul pe zapada. Oricum tre sa merg la revizie si o sa ma interesez in ce consta modificarea cu toate ca acum merge, dar oare pana cand?????
#26
Posted 19 November 2007 - 07:53 PM
M-am interesat eu cat costa :80 euro cu tot cu montaj ...in weekend fac reparatia .
#27
Posted 02 December 2007 - 09:41 PM
Singurul lucru e ca imi piuie din minut in minut si trebuie sa misc de buton ..! Nu gasesc difuzorul ala care piuie !...stie cineva ?
#28
Posted 03 December 2007 - 01:12 AM
#29
Posted 03 December 2007 - 12:31 PM
se aude din fata de undeva ....cel de sub sa e de la marsarier .
#30
Posted 30 January 2008 - 02:58 PM
- demontat ansamblul
- demontat placuta care cupleaza pe furca
- am polizato pe ambele laterale pentru a mari cursa de cuplare, astfel motorasul face o cursa mai lunga si are mai multe sanse sa cupleze.Aceasta problema apare datorita uzurii crabotilor care fac cuplajul si prin marirea cursei daca nu sunt foarte uzati se remediaza problema.
- am montat placuta la loc si i-am dat un aft de sudura intre ax si ea pentru a elimina jocul .
- montarea pe atv am facuto dupa ce am izolat cu silicon negru toate locurile pe unde a-r fi putut lua apa .
Nu am cum sa va spun suta la suta ca functioneaza datorita faptului ca dupa aceasta operatie am facut o tura destul de tare in care nu mi-a creat probleme insa dupa aceea am lasat atvul la campulung si abea peste 2 saptamani ma mai duc sa il iau.Va tin la curent !
#31
Posted 09 April 2008 - 09:51 PM
- demontat ansamblul
- demontat placuta care cupleaza pe furca
- am polizato pe ambele laterale pentru a mari cursa de cuplare, astfel motorasul face o cursa mai lunga si are mai multe sanse sa cupleze.Aceasta problema apare datorita uzurii crabotilor care fac cuplajul si prin marirea cursei daca nu sunt foarte uzati se remediaza problema.
- am montat placuta la loc si i-am dat un aft de sudura intre ax si ea pentru a elimina jocul .
- montarea pe atv am facuto dupa ce am izolat cu silicon negru toate locurile pe unde a-r fi putut lua apa .
Nu am cum sa va spun suta la suta ca functioneaza datorita faptului ca dupa aceasta operatie am facut o tura destul de tare in care nu mi-a creat probleme insa dupa aceea am lasat atvul la campulung si abea peste 2 saptamani ma mai duc sa il iau.Va tin la curent !
pana la urma cum e Petre, da randament metoda ta? eu vreau sa polizez tija care cupleaza,doar pe partea unde cupleaza 4x4, de izolat ai izolat-o cu mastic?
#32
Posted 12 April 2008 - 09:13 PM
Daca a facut cineva trecerea la sistemul mecanic as vrea sa stiu si eu un pret si cam cat dureaza pt ca asa nu se mai poate. O sa verific luni la revizie sa vad ce zic baietii de la service dar probabil o sa mearga atunci asa ca mare lucru nu o sa rezolv.
#33
Posted 12 April 2008 - 10:11 PM
Daca a facut cineva trecerea la sistemul mecanic as vrea sa stiu si eu un pret si cam cat dureaza pt ca asa nu se mai poate. O sa verific luni la revizie sa vad ce zic baietii de la service dar probabil o sa mearga atunci asa ca mare lucru nu o sa rezolv.
Eu am trecut pe mecanic .La Cornu la Topquad l-am pus ,a fost vreo 280 ron parca sau mai putin ...nu mai stiu ....merita investitia 100% dar nu stiu daca se mai gaseste ca a mai vrut sa-si faca un prieten si au zis ca nu gasesc nusth ce piesa ....tu incearca la mai multe service-uri daca nu gasesti.
#34
Posted 13 April 2008 - 12:48 AM
#35
Posted 17 April 2008 - 11:03 AM
Mi-a creat probleme o singura data insa cred ca nu e relevant . Atunci am fost obligat sa merg juma de zi 4x4 si cred ca asta tinea si de constructia diferentialului fata care cred ca nu e construit sa suporte o folosinta intensiva ! Daca il lasam sa se raceasca functiona ! De atunci , nemai fiind nevoit sa merg cu el cuplat nu mi-a mai facut probleme la folosinta pe distante scurte chiar si cand a trebuit sa-l solicit in pante grele cu o persoana pe portbagajul fata pentru aderenta ! Izolatia este absolut necesara insa nu este infailibila , de intrat tot mai intra apa cateodata ! S-ar parea ca linhaiul are nevoie de revizie in sensul acesta dupa fiecare tura mai grea.Am izolat si ventilatoarele si apa in ele tot a intrat asa ca periodic tre schimbate arculetele de la carbuni !Nu prea ii place apa linhaiului !
#36
Posted 18 April 2008 - 09:57 PM
Ii place apa doar ca este cum ai zis ... la fiecare iesire mai noroioasa mai trebuie verificate cuple, cabluri si alte conexiuni
In 1 saptamana si 550 km numai de off road am avut probleme doar cu cuplarea 4x4 electrica *asta dupa ce am intrat prin mari noroaie*, rulmentii care i`am scos in a 2 zii cand l`am luat si le`am bagat vaselina pt ca avea doar o urma si nici nu erau stransi... aaa si am aliniat unghiul la rotile din fata care erau *cracanate* ( asa a fost livrat de idiotii de mecanici )