Jump to content



Photo

Cumpar Atv 4X4


  • This topic is locked This topic is locked
10 replies to this topic

#1 seby_dumi

seby_dumi

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Nume real:Sebastian Dumitrasc
  • Telefon:0722436009
  • Marca ATV:CF 520L, CF X10

Posted 16 February 2015 - 01:29 PM

Buna tuturor, doresc sa cumpar un 4x4 , entry level, buget maxim 8000 ron. Un sfat mi-ar fi util, tinand cont ca sunt oarecum incepator in acest domeniu. Posed doua jucarii de 110 si 125 cu care se da fiul meu, si as dori si ceva oarecum mai "serios", sa ma sustina si pe mine in plimbarile cu acesta (are 9 ani si-i place sportul asta!)...


  • 0

#2 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 16 February 2015 - 02:07 PM

Salut,

 

vezi aici (cam asta iti trebuie): http://atvforum.ro/i...10/#entry118069


  • 2

#3 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 16 February 2015 - 02:18 PM

Ai scris deja un nume în profilul tău, LINHAI.

La suma asta poți să iei un Aniversary sau un Worker la mâna a doua aflat într-o stare tehnică bună sau un Dragon Fly într-una acceptabilă. Cu puțină pricepere și cu ceva investiții care pot să fie făcute după achiziția dragonului, acesta va ajunge să fie cel puțin atât de bun pentru însoțirea fiului tău în plimbări și uneori chiar mai mult.

sugestie este cea a colegului de forum Pitești și probabil că în urma unor negocieri poți să ajungi la o sumă acceptabilă pentru ambele părți.


  • 1

#4 seby_dumi

seby_dumi

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 posts
  • Gender:Male