Al Meu Cforce 550 - Vio77
#1
Posted 16 May 2015 - 09:33 AM
#2
Posted 16 May 2015 - 09:49 AM
Te salut si felicitari!
Ti-am facut un topic doar al tau, unde iti asteptam si pozele cu bestia.
Cel putin cu directia as vrea sa te sfatuiesc ceva: daca nu ai un manometru exact care sa masoare in PSI sau in unitati de masura sub 1 bar mergi la un OMV ca au gradatiile mari si egaleaza presiunea in anvelope si apoi faci alte verificari
#3
Posted 16 May 2015 - 09:58 AM
Salut,
Pot să-ți lămuresc unele dintre nedumeriri:
- ”cloncănitul” în situațiile descrise de tine este din variator, nu-ți face probleme pentru că-i nativ (fiind în garanție, mă gândesc, pune-l pe cel care-ți face service să-l verifice);
- zumzetul de tablă este de la una dintre protecțiile din jurul tobei de eșapament, are o ureche ruptă sau s-a fisurat chiar ea, dar mi se pare ciudat să se fi întâmplat asta după primii km. Verifică și strângerile șuruburilor de cam peste tot, cine știe ce au uitat să facă la scoaterea lui din cutia de transport;
- pentru direcție - verifică pentru început presiunea în pneuri care trebuie să fie egală pe fiecare punte (recomandat ca pe puntea față să fie puțin mai ridicată pentru a nu dejanta, peste 0,4 bar), după care unghiul de convergență al roților față.
#4
Posted 20 October 2015 - 07:19 PM
#5
Posted 20 October 2015 - 08:44 PM
Vlad , ce faci cu exprimarea ????? Esti bine ......sau ce inseamna postarile astea ?