Sfat Achizitie Atv Cf Moto, Incepator, Detalii ...
#1
Posted 28 September 2015 - 10:58 PM
Acuma, ce as vrea sa stiu inainte de a achizitiona ATV-ul:
1. Care este diferenta dintre Carburator si Injectie EFI la CF Moto (ce recomandati voi, detalii, pro-contra) ?
2. Care este diferenta la consum dintre Carburator si Injectie EFI la CF Moto, cam care ar fi consumul in fubctie de modelele mentionate ? Avand in vedere ca merg doar pe sosea , nu fac offroad.
3. Fiabilitatea motorului pe injectie, carburator la modelele mentionate ?
4. Fiabilitatea directiei, suspensiei, transmisiei cum se prezinta la modele mentionate?
5. Piesele, consumabilele, filtre, uleiuri se gasesc greu, este greu de intretinut? Are gresoare, se greseaza?
Asta ar fi tot deocamdata. Va multumesc si astept pareri si sfaturi, numai bine la toata lumea !
#2
Posted 29 September 2015 - 01:38 AM
Scuze ca te intreb, dar daca ai spus ca 90% din drum va fi sosea iar restul drum de tara.
De ce sa-ti iei un ATV cand iti poti lua un quad ?
Edited by denys, 29 September 2015 - 01:38 AM.
#3
Posted 29 September 2015 - 09:18 AM
Buna, deaorece vreau sa stau comod pe el , imi plac foarte mult modelele mentionate, sunt un tip inalt 1.90 si 100 kg, si vreau sa fie neaprat de 2 persoane pentru a putea merge lejer 2 persoane pe ATV. Nu imi trebuie viteza sau forta pe care o are un quad. O zi buna !
#4
Posted 29 September 2015 - 11:04 AM
Salut Radu, bine ai venit!
In general, motoarele cu injectie necesita scule dedicate pentru diagnosticare. Multe din unitatile service nu prea le au si se cam feresc de aceste motoare. In plus, la cele pe carburatie trebuie sa actionezi tu socul, cele cu injectie facand singurele treaba. Intotdeauna (cel putin asa ar trebui) injectia de benzina este mai bine dozata pe putere si consum. In teren se pot vedea diferente dar nu atat de mari incat sa te razgandesti in privinta carburatiei sau a injectiei. Este mai mult chestie de mandrie. Si aici fac referire la CF Moto, nu Suzuki, Yamaha, sau Can-Am. La aceste modele situatia este diferita. Dar si pretul.
Pentru utilizare 90% pe asfalt, trebuie sa ai in vedere schimbarea anvelopelor cu unele de asfalt. Cele cu care vine ATV-ul echipat sunt de noroi iar asfaltul ti le toceste in maxim 1.500 km (la o medie de 30 km/zi inseamna ca in doua luni trebuie deja sa le schimbi).
Viteza maxima este undeva in jurul a 90 km/h dar devine instabil rau. Cu doua persoane nu cred sa atingi mai mult de 65 km/h. Consumul este in jur de 9% deci, destul de maricel dar, depinde si de viteza de deplasare. Posibil sa il duci in 7% cu anvelope de asfalt.
La CF platesti si tractiunea integrala iar pe asfalt nu prea iti trebuie. Poate ar fi mai indicat sa iei un Linhai doar cu tractiune spate, desi sunt putin mai stricacioase decat CF dar, la 90% asflat si fara baltoace mari nu cred sa ai probleme de fiabilitate.
Piese si consumabile se gasesc fara probleme.
Ma opresc aici. Sa asteptam si alte pareri ale colegilor.
#5
Posted 29 September 2015 - 04:11 PM
Buna
Pentru utilizarea on road cel mai fiabil ar fi CF Moto 500-2A sau X5, pentru ca au ambreiaj umed, rezistand astfel mai bine la turatii inalte. Chiar si asa ar fi recomandat sa se limiteze ATV-ul la 50-60km/h si cum s-a spus si anterior, sa se schimbe anvelopele cu unele de strada. Acum depinde de ce preferi carburator (500-2A) sau injectie (X5), plus diferentele de design si dotarile ce vin standard (X5 are jante de aluminiu, pe cand 500-2A are din otel, iar X5 are si spatar)
Linhai ar putea fi o optiune mai ieftina - Dragonfly 400 2x4 -, insa acesta are ambreiaj uscat. Este omologat pentru doua persoane, insa este mai scurt fata de CFMoto 500 lung si X5.
CForce 450L, modelul 2016, va fi disponibil in Romania de abia in noiembrie.
Piesele si consumabilele se gasesc usor atat la Linhai cat si la Cf Moto, insa cu o diferenta de pret, evident piesele Linhai sunt mai ieftine.
Toate cele bune!